Mehmet Kaya 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 şansa bak; daha bu sabah bir arkadaşa aynı şeyleri kelimesi kelimesine anlattım,foruma girince aynı şeyleri gördüm. onlarda klimanın evdeki klimalar gibi ısıtma fonksiyonu olduğunu zannediyordu. bu konuyu ona okutayım da tam ikna olsun lpg nin yanma ısısının fazla oluşundan motor daha çabuk ısınıyor sanırım, değil mi Mehmet hocam. bizim dizeller ise 5 km de falan gidince ancak kendine geliyor. ama derece 90 lara gelince maşallah fırının oluyor mübarek. Abi dediğin doğru. Zaten dizel araçların kısa mesafelerde çok yakması motorun tam ısınmamasından dolayı.Benim araç 1-2 dakika ısıtıp sonra yola çıktığımda 500 metrede motor ısısı baya yükseliyor. 1 Yorum bağlantısı
Tahir İlter 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 Çevre mühendisi sorsa anlarım, ama Makina mühendisi soruyorsa bunu bahanesi olmamalı, ayrıca araçlarımızın en azından bu tip çalışma sistemlerini Makinacıların bilmesi gerekir. Gıda mühendisleri de sorabilir 1 Yorum bağlantısı
Kaan Akkor 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 Klima yazın, kalorifer kışın.. bunu geçen hafta öğrendim evdeki klima gibi bilirmişim meğer Yorum bağlantısı
Önder Kuru 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 Teknik eğitim almış olup da teknik soru soran arkadaşlardan ziyade, bu eğitimi almamış ancak bir şekilde fikri olup buraya(yani bu forumda herhangi bir konuda) yazı yazmış fikrini aktarmış olanlara "biraz okuyun" gibi -bana göre- küçümser ifadeler kullanan teknik eğitimli arkadaşlar garip geliyor bana ;) Yorum bağlantısı
Hamit inan 8 Ocak 2013 Paylaş 8 Ocak 2013 Renault alın, rezistanslı kaloriferiniz olsun. Motor çalıştığı anda sıcak üflesin Bendu bu renolar nasıl ısıtıyor bir anda diyordum 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts