Cumali Serkan DÖNER 29 Mart 2013 Paylaş 29 Mart 2013 Merhaba arkadaşlar aracımda 3 defa karşılaştığım bir sorundan bahsedeceğim size.ilk aldığım zamanlarda olmuştu bir kere o zamanlar lpg yoktu.devir saati bi 600 e kadar düşüp stop edecek gibi oldu sonra 2000-2200 e kadar çıkıyordu. bu durum ısınıncaya kadar devam ediyordu.ısınınca geçti sonrada baya bi zaman sorun olmadı bende pek üstünde durmadım.sonra aracıma lpg montajı yaptırdım.ayar felan uğraştım. çok yaktı o ara bujileri bosh lpg bujileri ile değiştirdim.şuan yakıtındanda memnunum.ama birkaç gün önce sabah çalıştırdığımda aynı sorun tekrar etti.ve aynı şekilde ısınınca geçti.acaba sorun ne olabilir bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa çok sevinirim.herkese iyi akşamlar Yorum bağlantısı
Cumali Serkan DÖNER 29 Mart 2013 Yazar Paylaş 29 Mart 2013 boğaz kelebeğini temizletin derim benimde aklıma ilk bu gelmişti biraz araştırma yaptım.az çok bilgim oldu.şimdi karar veremediğim şu parçaları tek tek söktürüp mü temizleteyim yoksa carbon clean gibi birşey mi yaptırayım.bu arada carbon clean hakkında pek fazla bilgim yok hangisi daha iyi olur acaba? Yorum bağlantısı
Cumali Serkan DÖNER 29 Mart 2013 Yazar Paylaş 29 Mart 2013 124,500 km serdar abi.aracım komple yetkili servis bakımlı ilk sahibinden aldım Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 29 Mart 2013 Paylaş 29 Mart 2013 tamam öncelikle boğaz kelebeğini temizlet sen büyük ihtimalle düzelir Yorum bağlantısı
Çetin Özkan 29 Mart 2013 Paylaş 29 Mart 2013 o tip motorlarda kronik bildiğim kadar belli periyotlarda temizletmen gerekiyor Yorum bağlantısı
Cumali Serkan DÖNER 29 Mart 2013 Yazar Paylaş 29 Mart 2013 anladım abilerim. hafta tatilimde ilk işim bu olacak inşallah.cevaplarınız için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Semih İzgi 29 Mart 2013 Paylaş 29 Mart 2013 Devrin düşüp yükselmesi bazı durumlarda motorun başka bir noktadan hava aldığına işaret ediyor. Karter havalandırma hortumlarına ve subabına bir bakın derim. Emme manifoltunun altında T hortumu .Yırtığı veya yerinden oynamışlığı var mı, birde rölanti regulatör valfine bakın, kurum bağlar ve rolantiyi bozar bazen.. F2 lerde konumunu bilmem F1lerde emme manifoltunun sağında 2 vida tarafından tutulan metal bir elektronik valf. 1 Yorum bağlantısı
Cumali Serkan DÖNER 30 Mart 2013 Yazar Paylaş 30 Mart 2013 Devrin düşüp yükselmesi bazı durumlarda motorun başka bir noktadan hava aldığına işaret ediyor. Karter havalandırma hortumlarına ve subabına bir bakın derim. Emme manifoltunun altında T hortumu .Yırtığı veya yerinden oynamışlığı var mı, birde rölanti regulatör valfine bakın, kurum bağlar ve rolantiyi bozar bazen.. F2 lerde konumunu bilmem F1lerde emme manifoltunun sağında 2 vida tarafından tutulan metal bir elektronik valf. mutlaka kontrol edeceğim hemşerim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts