Mahmut Cemiloğlu 2 Ağustos 2013 Paylaş 2 Ağustos 2013 17 inch jant almak üzereyim ama 40 mı 45 mı taban arası cok kaldım fordaslar yardımcı olursanız sevinirim .? Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 2 Ağustos 2013 Paylaş 2 Ağustos 2013 lastik ölçü se orjinalın 195 45 16 ise 205 40 17olur ölçünüz 45 tyanak olmaz Yorum bağlantısı
Hakan Yavaş 14 Ağustos 2013 Paylaş 14 Ağustos 2013 25 45 17 yerine çukurlarda biraz daha sağlam olsun ve konfor artsın diye 225 50 17 takmak bir sorun çıkarırmı acaba? Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 14 Ağustos 2013 Paylaş 14 Ağustos 2013 25 45 17 yerine çukurlarda biraz daha sağlam olsun ve konfor artsın diye 225 50 17 takmak bir sorun çıkarırmı acaba?205/50/17 öneririm.. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 14 Ağustos 2013 Paylaş 14 Ağustos 2013 model motor nedir? jantın ET si kaçtır? Yorum bağlantısı
Hakan Yavaş 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 (düzenlendi) 205/50/17 öneririm.. model motor nedir? jantın ET si kaçtır? Araç seat leon 1,6 dizel dsg. Et değerini bilmiyorum ama üstündekiler orjinal jantları.. Benim endişem sürtme yaparmı acaba? Ayrıca 225 yerine 205 50 17 alırsak kalınlığında pek oynama olmaz sanırım? 15 Ağustos 2013 tarihinde Hakan Yavaş tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 orjinali 205/55/16 dır, 205/50/17 takmalısınız, zira diğerleri çok ufak kalır 1 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 205/50/17 olabilecek en iyi değerdir, sizin araç için.. 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 (düzenlendi) 205 : 50 = 10,25 cm yanak 225 : 45 = 10,12 cm " kalınlığı arasında 1 mm fark vardır. Değiştirmeye hiç değmez. Konfor ve çukur için 1,000 lira fark vermeyip orjinalde 205/55/16 lastik ve jantlar ile almanız lazımdı 15 Ağustos 2013 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 205/50-17 biraz kupon bir lastik. Bulması, yenilemesi sıkıntılı. 55-16 ile de pek bir farkı yoktur. Bir virajı misal olarak 175,2 km/s hızda döneceğinize, düşündüğünüz lastikle 175,9 km/s hızda dönersiniz. Farketmeyeceğiniz bir yol tutuş için ben olsam başka yatırım yapardım. Boya koruma,ses yalıtımı, geri görüş kamerası v.s. Yorum bağlantısı
Uğraş Özyurt 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 (düzenlendi) Araç seat leon 1,6 dizel dsg. Sizin orjinal jantlar 17 ,lastikler 225 45 17 , sanırım ses ve konfor sorunu yüzünden yanak genişletmeyi düşünüyorsunuz , bu arada taban da incelecek yol tutuşta bir parça azalacak.Benim önerim siz orjinal jant lastikleri bana satın, 16 jant ve 205 55 16 lastik takın , konforun dibi olsun nasıl öneri ama 15 Ağustos 2013 tarihinde Uğraş Özyurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Yavaş 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 205 : 50 = 10,25 cm yanak 225 : 45 = 10,12 cm " kalınlığı arasında 1 mm fark vardır. Değiştirmeye hiç değmez. Konfor ve çukur için 1,000 lira fark vermeyip orjinalde 205/55/16 lastik ve jantlar ile almanız lazımdı Aslında bende direkt 16'' alıcaktım ama malesef 17'' jantlı hazır araç bulabildim. 16'' için 2 ay beklemem lazımdı 225 45 yerine 205 50 dediğiniz gibi 1 mm için deymez.. Ama 225 50 de 1 cm farkediyor. Bununda biraz konfor sağlaması lazım gibi? Tabi sürtme yapmassa... Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 15 Ağustos 2013 Paylaş 15 Ağustos 2013 Lastik ebat değişikliğinde max + / - % 3 fark ile yapılmasında sakınca yok derler. 225/50/17 ile 3,55 oluyor çok aşırı olmasada değişiklik yapılabilir. Sürtme olacağını sanmıyorumda arabaya kalibrasyon gerekir. Çünkü hız göstergenizde sapma olacaktır 100 ile giderken 95 gösterecektir gibi . 225/45/17 TR şartlarında çokta kötü bir lastik ebadı değil bence hiç değmez değişkliğe... Kafaya takmayın kullanın gitsin... Yorum bağlantısı
Recommended Posts