Turgut Bakar 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Merhabalar,internetten eliftuning denen bi siteden 6 ay önce kapı eşik aydınlatması satın aldım.ürünüm araca elektrikcide tesisat çekip bağlandıkdan sonra yaklasık 3-4 gün sonra aydınlatmadan biri diğerinden daha soluk ve sarımtırak,kesikli ışıklı yanıyordu.aldığım yeri aradım ismimi sordu söyledim kayıttan baktı ve evet almıssınız dedi.ürünü faturasıyla gönderin dedi.yolladım ve yerine yeni ürün gönderdiler.ancak kutuda benim faturam yoktu.başka faturada yoktu.sonradan firmayı aradım ve fatura olmadığnı,ilerde problem olursa sıkıntı olabilir mi diye sordum.konuştuğum kişi gayet rahat ve net,yok yok öyle bi sıkıntı olmaz,zaten isminizde bulabiliyoruz dedi.ki isimden bulmuslardı da değişim yaparken.ve şimdi aradan 6 ay geçti çizilmez denen üründe çizikler oluştu,aydınlatmaları fazlasıyla soldu,kısım kısım yanmayan yerler oldu.firmaya mail attım ve fatura istediler.daha önceki durumu anlattım ancak faturasız işlem yapamayız ve faturasız burdan mal çıkmaz dedi. Ancak onları aradığımı,isimden ürünü bulabildiklerini,daha önce öyle bi işlem yaptıklarını hepsini geçtim benim firmayı arayıp faturamı göndermedim dediğimde sıkıntı olmaz dediklerini söyledim.olmaz öyle şey dedi.senin ürün kodun yok bişe yok dedi.nerden bilcem nerden alındığnı dedi.bende, ürün kodu kutunun üstünde olduğnu,kredi kartı ekstremde firmanın adıyla birlikte yanında sipariş kodunun olduğnu,hangi gün alındığı yeterince bilgi olduğnu söyledim.yani faturayı almamam benim hatam olsada ürünü o günkü kayıttan kolayca bulabilceklerini söylememe rağmen hiç bi şekilde kabul etmeyip faturada ısrar etti.benim 100 liralık para da gözüm olmakdan çok yapılan tavır ve umursamazlık canımı sıktı.tüketici hakkı konusunda birşey yapamazmıyım?faturam yok elimde ancak,alınan gün belli ürün kodu belli,sipariş kodu belli,firma adı yazıyor ve kredi kartı ekstre bilgisini kabul etmeyip o ürün kodunda ürünüm yok diyor.yardımcı olabilecek bi yol gösterirseniz çok makbule gecer.teşekkürler,, Yorum bağlantısı
Mert Bilgin Irmak 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Fatura olmadan değişim veya iade hiçbir zaman (resmi şekilde) olmaz. Umarım bir daha ki ne güvenli alışverişler yaparsınız. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 İletişimde kötüye kullanmışlar, fatura onlarda kaldığına göre yasal yoldan yapılacak hiçbir şey yok bence, üzücü kötü bir referans Yorum bağlantısı
Abdurrahman Bedir 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 ödeme yapıldığı fiş,kredi kartı ödemesi vs gibi şeylerle ispat edilebiliyorsa tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz..önemli olan o firmadan ödeme yaparak mal aldığınızı ispatlamaktır... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Geçmiş olsun.. ben hep söylerim kişisel iş yapmamak lazım diye.Elde resmi bir şey mutlaka olmalı. Mehmet gider Hüseyin gelir seni tanımaz.. Alışveriş işinde hatır gönül işi olmaz. Mutlaka faturanızı o dönem istemeniz lazımdı. İyi niyete aldanmışsınız. Ancak ben tüketici hakem heyetinin yardımcı olacağını düşünüyorum.. Bir de şu durum var bu ürün 6 ay sonra çizilmiş gerçekten böyle çizilmez diye bir garantisi var mı ? yada kaç paralık bir ürün bu.. uğraştığınıza değecek birşey mi ? Yorum bağlantısı
Nuri Tanır 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 ben o firmayı internet satışı yapmaya başlamadan çok öncesinde dükkan satışı yaptıkları günlerden alış veriş yapmışlığımdan iyi bilirim, esnaflıkları hiç değişmemiş ne yazık 1 Yorum bağlantısı
Turgut Bakar 17 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2013 Geçmiş olsun.. ben hep söylerim kişisel iş yapmamak lazım diye.Elde resmi bir şey mutlaka olmalı. Mehmet gider Hüseyin gelir seni tanımaz.. Alışveriş işinde hatır gönül işi olmaz. Mutlaka faturanızı o dönem istemeniz lazımdı. İyi niyete aldanmışsınız. Ancak ben tüketici hakem heyetinin yardımcı olacağını düşünüyorum.. Bir de şu durum var bu ürün 6 ay sonra çizilmiş gerçekten böyle çizilmez diye bir garantisi var mı ? yada kaç paralık bir ürün bu.. uğraştığınıza değecek birşey mi ? hafta içi tüketici hakem heyetine başvuruda bulunacağım.ürün 110liraydı.aslında az para sayılmasada çokta bi para değil.önemli olan bana karşı takındıkları tavır.önceden sadece ismimle değişim yapabildilerse bu diğer eklediğim bilgilerle fazlasıyla yapabilirlerdi.evet faturam elimde değil bana da ders olmus oldu.evet ürün paketi hala bende,çizilmez abs kasa mı ne yazıo.ürünü satarkende çizilmez diyodu ama haşat oldu. Yorum bağlantısı
Guest Hakan Tarım 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Hem hakem heyetine hem de mali ekiplere ihbarda bulunabilirsiniz. Fatura mecburen kesilmeli ve tüketiciye verilmeli. 2 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Öncelikle geçmiş olsun. Netten sık alışveriş yaptığım için biliyorum,o adamlar çamura yatmış. Fatura resmi bir evraktır ve onların elinde kayıtlarında,muhasebesinde kesin kez diğer bir nüshası vardır.aldığınız tarihi bildikten sonra hakem heyeti kayıtlarını isteyip bulabilir. Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Bu tarz durumlarda faturanın kopyasını göndermek lazım.Geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Çok acemice bir davranış yapmışlar. Siz ilk alım yaptığınızda size fatura göndermişler ya, o faturanın alt nüshası zaten kendilerinde, daha ne faturası istiyorlar sizden? Yorum bağlantısı
Turgut Bakar 17 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2013 Aslında isteseler buluyorlar,işlerine gelmedi.ben teknosadan ürün almıstım.faturayı kaybetmiştim gittim sordum.dedilerki o günü hatırlıosanız kayıtlardan bakarız çıkartırız dediler.istese yapmayabilirdi ama müşteri memnuniyeti sonuçta.tarihi ekstreden baktım söyledim saolsunlar hallettiler.kalite meselesi demekki. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 1- İsminizden fatura kayıtlarına bakıp kopyasını bulabilirler. 2- Online alışveriş yapmışsınız, satış takibi kısmından görebilirsiniz. Sipariş numarası ile bulabilirler. 3- Ft göndermeden evvel mutlaka kopyası gönderilmeli, aslı gönderilecekse kopyası alınmalıdır. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 17 Ağustos 2013 Paylaş 17 Ağustos 2013 Aslında isteseler buluyorlar,işlerine gelmedi.ben teknosadan ürün almıstım.faturayı kaybetmiştim gittim sordum.dedilerki o günü hatırlıosanız kayıtlardan bakarız çıkartırız dediler.istese yapmayabilirdi ama müşteri memnuniyeti sonuçta.tarihi ekstreden baktım söyledim saolsunlar hallettiler.kalite meselesi demekki. İlk değişimde en kötü ihtimal size ürünü ilk faturanız ile geri göndermeleri yada ilk kestikleri faturayı iptal edip yeni fatura kesip göndermeleri gerekirdi. Siz her halukarda haklı durumdasınız. Değişim olup gelen ürün resmi evraksız olarak size gönderilmesi suç. Bu konu üzerinden gidin, vergi dairesine şikayette bulunacağım, faturasız ürün satıyorsunuz diye konuşun. 1 Yorum bağlantısı
Turgut Bakar 17 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 17 Ağustos 2013 Eğerki ben fatura gönderdim faturasız ürün burdan çıkmaz kargo almaz felan derse ne diyeceğim,gerçi kargo da almış ürünü anlamadım nasıl olmuşsa.kredi kartı ekstremde eliftuning yazıyor,ürün sipariş kodu da var ekstremde,ürün koduda var kutuda.tüketici haklarına başvuru yapıcam artık denicez. Yorum bağlantısı
Recommended Posts