İçeriğe Yönlendir

Focus III - Debriyaj Baskı Ve Balata Garanti


Ömür Şimşek

Recommended Posts

Ömür Şimşek

servisim in müşteri memnuniyeti açısından ve de teknik bilgi donanımı yönünden yetişmiş, işini bilen kalifiye teknisyenleri ile türkiye standartlarının üzerinde olduğu konusunda iddialıyım. Bu yaşa dek birçok servis gördüm, ama mersin ford ergin aş. yetkili servisi kadar müşteri odaklı bir başka servis daha görmedim.

 

Bundan sonra mersine aile ziyareti için gelince servise gideriz biz de... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Özen

Ayın 27 si ve yine ben aradım ford müşteri hizmetlerini. İlk çağrım bu sefer dediklerine göre 30 Ekim 2013 tarihinde Kaan Bey beni bilgilendirerek kapatmış. (Bir önceki aramamda 6 Kasım 2013 te idi. Şimdi sistemde öyle bir çağrı gözükmüyor.) 2. çağrı içinde aynı konu olduğundan bilgilendirme gereği bile duymamış sevgili arkadaşımız. Resmi belge talebimi tekrar aldı müşteri hizmetleri ki 1 Kasımda aynı talebim var. Kendileri de görüyorlar bu ay içinde 4 kere aramışım hiç dönüş yapılmamış ve her aramam sistemde cevapsız gözüküyor. Ford Müşteri hizmetleri rezil bir durumda ne diyebilirim ki. 

Ömür Bey merhaba.Bahsettiğiniz gibi aynı sıkıntıları,aynı sorunlardan dolayı yaklaşık olarak iki hafta kadar bende çektim.Bu sürede aracım serviste yatmak zorunda kaldı.Sonunda 26 kasım günü aracımda söküm işlemleri yapılarak sorunun kaynağı araştırıldı ve baskının kırıldığı görüldü.Bu zaman kadar sökülüp bakılmaması ve baskı balatanın bitmiş olduğunu söylenmesi tamamen tahmini bir karardı.Otosan bana her dönüşünde aracımdaki incelemelerde balatanız bitmiş ve garanti kapsamı dışında tamir yapabileceklerini söyledi.Bunu dediğm gibi söküm olmadan tahmini söylediler.Bende sökülsün öyle karar verilmesini talep ettim.Söküm ücretini yarısının Otosan tarafından karşılanabileceğini yarısını benim ödemem gerektiğini söylediler.Sonuçta baskının kırıldığını ve balatada herhangi bir bitme söz konusu olmadığını bana servisim bildirdi.Fakat sadece baskı değiştirilecek denildi.Bende takım halinde değişmesini talep ettim ve baskı-balata set olarak değişti.Aks keçesi de yine garanti kapsamından değişti.İsterseniz beni Otosan daki arkadaşlara emsal olarak gösterin.Sonuçta aynı sorun ve aynı kilometrede iki araç aynı garanti kapsamına girmeli.

Yorum bağlantısı
Ömür Şimşek

Ömür Bey merhaba.Bahsettiğiniz gibi aynı sıkıntıları,aynı sorunlardan dolayı yaklaşık olarak iki hafta kadar bende çektim.Bu sürede aracım serviste yatmak zorunda kaldı.Sonunda 26 kasım günü aracımda söküm işlemleri yapılarak sorunun kaynağı araştırıldı ve baskının kırıldığı görüldü.Bu zaman kadar sökülüp bakılmaması ve baskı balatanın bitmiş olduğunu söylenmesi tamamen tahmini bir karardı.Otosan bana her dönüşünde aracımdaki incelemelerde balatanız bitmiş ve garanti kapsamı dışında tamir yapabileceklerini söyledi.Bunu dediğm gibi söküm olmadan tahmini söylediler.Bende sökülsün öyle karar verilmesini talep ettim.Söküm ücretini yarısının Otosan tarafından karşılanabileceğini yarısını benim ödemem gerektiğini söylediler.Sonuçta baskının kırıldığını ve balatada herhangi bir bitme söz konusu olmadığını bana servisim bildirdi.Fakat sadece baskı değiştirilecek denildi.Bende takım halinde değişmesini talep ettim ve baskı-balata set olarak değişti.Aks keçesi de yine garanti kapsamından değişti.İsterseniz beni Otosan daki arkadaşlara emsal olarak gösterin.Sonuçta aynı sorun ve aynı kilometrede iki araç aynı garanti kapsamına girmeli.

 

Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim...

Yorum bağlantısı
Ömür Şimşek

Ömür Bey merhaba.Bahsettiğiniz gibi aynı sıkıntıları,aynı sorunlardan dolayı yaklaşık olarak iki hafta kadar bende çektim.Bu sürede aracım serviste yatmak zorunda kaldı.Sonunda 26 kasım günü aracımda söküm işlemleri yapılarak sorunun kaynağı araştırıldı ve baskının kırıldığı görüldü.Bu zaman kadar sökülüp bakılmaması ve baskı balatanın bitmiş olduğunu söylenmesi tamamen tahmini bir karardı.Otosan bana her dönüşünde aracımdaki incelemelerde balatanız bitmiş ve garanti kapsamı dışında tamir yapabileceklerini söyledi.Bunu dediğm gibi söküm olmadan tahmini söylediler.Bende sökülsün öyle karar verilmesini talep ettim.Söküm ücretini yarısının Otosan tarafından karşılanabileceğini yarısını benim ödemem gerektiğini söylediler.Sonuçta baskının kırıldığını ve balatada herhangi bir bitme söz konusu olmadığını bana servisim bildirdi.Fakat sadece baskı değiştirilecek denildi.Bende takım halinde değişmesini talep ettim ve baskı-balata set olarak değişti.Aks keçesi de yine garanti kapsamından değişti.İsterseniz beni Otosan daki arkadaşlara emsal olarak gösterin.Sonuçta aynı sorun ve aynı kilometrede iki araç aynı garanti kapsamına girmeli.

Süleyman Bey,

 

Garantiden değiştiğine dair elinizde bir evrak var mı?

Yorum bağlantısı
Süleyman Özen

Süleyman Bey,

 

Garantiden değiştiğine dair elinizde bir evrak var mı?

Hayır Ömür Bey maalesef yok.

Hayır Ömür Bey maalesef yok.

Servisten temin etmeye çalışırım.Serviste çeki demirim kalmış onu almaya gittiğimde isterim.Yalnız 2-3 gün sonra gidebilirim.

Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Emrah Uludağ

Konuyu hortlatıyorum izninizle.

Ömür ve Süleyman Bey, sorununuz bir şekilde halloldu mu? Sadece baskı balata değişimi sorunu çözmeye yetti mi?

Bunları neden soruyorum:

Benim 2011 model mazda 3 dizel aracım var ve geçenlerde yokuşta kalkış yaparken inceden bir uğultu duydum. Mazda forumunu kurcalarken bu sesin, daha ileri seviyelerde aynı sizin gibi vitesin gecmemesinin ve yolda kalmanın habercisi olduğunu öğrendim. Servis süreçlerinde de benzer sancılar yaşanmış. Ama sorun orada çözüme kavuşmuş. Tam olarak anlamasam da dedikleri şu: İlk çıkan Euro5 115 hp Psa motorlarda bu sorun hep oluyormuş, sebebi baskı yaylarının çabuk sertleşmesiymiş. Debriyajın nispeten sert oluşu ve yukarda kavrayışı da bu yüzdenmiş. Baskı balata değişirken o yay da herhalde değişiyordur diye düşünüyorum. Her neyse o yayın revize edilmiş parça olması gerekiyormuş sorunu tamamen halletmek için. Benim arabada garanti falan yok ama iyi niyet garantisinden olur mu acaba diye bir göstereceğim. Sonuçta servis geçmişi var.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...