Ertan Çabuk 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 D1210 efsane motor sesi. Pazarlarda az sebze satmadik onla. Gavur gibi taşırdı. Ellerinize sağlık. Cok guzel resimler. Ford a da teşekkürler , devamının gelmesi dileğiyle, Mk5 mondeo isteruz.... 3 Yorum bağlantısı
Misafir 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 Ayaklarınıza sağlık...Connect çok iyi duruyor... Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 (düzenlendi) Yeni Connect... yere daha yakın bir duruşa sahip, Birçok binek arabadan daha şık durmakta: Görünüşe göre gövde tasarımları hemen hemen aynı. Ayrıca connect niçin mercek far kullanmamış? Sis farının hemen altındaki sanırım tampona bağlı, çıkıntılı kısım çok hoşuma gitmişti. Yeni çıkacak olan transit custom sportta'da mevcut, en kısa zamanda adını bilmediğim o çıkıntıdan temin edeceğim. 15 Kasım 2013 tarihinde Ahmet Ekici tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 yeni kornet ve kariyer makas lı mı ? Connect'te makas yok ama diğer model hakkında bilgim yok. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 tüm markalarda 16+1 ler dahil 215/65/16 ebadında an itibarı ile Hemen hemen ebatlar emsalleri ile aynı. Boxer 215/75/16 bu ford değişik daha yeni değişen kasayı yeniden değiştirdi minibüsler bu kariyer ve cornetler türkiye çok tampon boyatır yere çok yakın bide kariyer 4 bijon olmuş Custom başka, transit başka uğur. Custom başka bir kategoride, connect'in bir büyüğü diyebiliriz. 1 Yorum bağlantısı
Ali Gürsoy 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 Otomatik olanı hangisi Çok güzel iç tasarımı . Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 D1211 ler Turbo lu idi sanırım değil mi yoksa D1212 miydi D1212 hiç olmadı bildiğim kadarıyla.. D1210 ile 1211 arasında çok az fark vardı, turbo olduğunu sanmıyorum.. 23 sene önce babam kamyonculuk yaparken 1210 amerakina fordumuz vardı. o zaman o kamyonlarla 30 ton yük çekmişliği vardır. Orjinalde istiap haddi 11-12 ton bişeydi.. Anlık 30 ton belki atılmıştır ama o tonajla çalışması mümkün değil.. Görünüşe göre gövde tasarımları hemen hemen aynı. Ayrıca connect niçin mercek far kullanmamış? Connecti ben de çok beğendim.. Maliyet sebebiyle mercekli far yapılmamıştır.. Otomatik olanı hangisi Çok güzel iç tasarımı . Bu soruya ben de cevap alamadım... 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 Otomatik olanı hangisi Çok güzel iç tasarımı . Sanırım Ranger.. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 Ayaklarınıza sağlık. Güzel bir fuar olmuş. Ford ta piyasaya uymuş ve maliyetleri düşürmek için bineklerde kullanılan iç aksam parçalarının çoğunu ticarilerde kullanmış. Direksiyon, ön göğüs vs.. Güzel olmuş. Eminim konforda da binekleri aratmazlar... Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 (düzenlendi) bende sordum ama cevap yok D1211 ler Turbo lu idi sanırım değil mi yoksa D1212 miydi Süha'cım Turbo değildi, babamın övündüğü özel Bosch pompa vardı üzerinde, (yine de yarın babama bir sorayım hatırındaysa). Bizimki kısa şaseydi Vabis'leri bile tanımıyorum diyordu rampada. 15 Kasım 2013 tarihinde Ayhan Sırtıkara tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 (düzenlendi) Connect'te makas yok ama diğer model hakkında bilgim yok. Güzel haber, o zaman junior connectte de yoktur. 15 Kasım 2013 tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 Adamlar stop lambasının üst kısmını çalmış Bu yurtdışındaki fuardan. Buda türkiyedeki fuardan. Yorum bağlantısı
İbrahim Can 15 Kasım 2013 Paylaş 15 Kasım 2013 Turkiyedeki resim en fulu degil galiba kapi seritleri plastik ondan olabilir. Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 16 Kasım 2013 Paylaş 16 Kasım 2013 Alıntıdır Türkiye’li Courier: Ford Otosan mühendisliğinin göz bebeği Ford’un Kocaeli Fabrikası’ndan sonra Türkiye’de gerçekleştirilen en büyük otomotiv yatırımı ile inşa edilen Yeniköy Fabrikası’nda, yılda 110 bin kapasiteyle üretilecek Courier serisi, Ford’a hafif ticari pazarında yeni bir segmentin kapılarını açacak. B segmentinde Ford’un ilk ticari modeli olan Courier 2014 yılında yollarla buluşacak. Kompakt ve şık tasarımı, sınıfında öncü geniş iç hacmi, çevikliği, yakıt tasarrufu ve yüksek güvenlik teknolojileri ile Türk mühendisliğini gururla temsil eden Courier, Tourneo Courier ve Transit Courier Van versiyonlarına sahip. Tourneo Courier’in arkasındaki ikili sürgülü kapı, sınıfının en iyi genişliğini sunarak araca binme kolaylığı yaratırken, katlanabilir 60/40 arka koltuklar mükemmel bir esneklik sağlıyor. Tourneo Courier aynı zamanda Acil Durum Yardım Sistemine sahip Ford SYNC, Ford SYNC AppLink, Arka Görüş Kamerası, Kolay Yakıt Sistemi ve Ayarlanabilir Hız Sınırlayıcı ile göğüs kafesi koruyucu hava yastıkları, baş koruyucu perde hava yastıkları, diz hava yastıkları ve ikinci sıra emniyet kemeri uyarıcıları gibi sınıfında öncü bir dizi güvenlik özellikleri de sunacak. Yüksek verimliliğe sahip dizel ve benzinli motorlar, sınıfında en iyi yakıt tasarrufunu hedefliyor. Müşteriler 1.5 litrelik 75 PS ve 1.6 litrelik 95 PS TDCi dizel seçenekleri ile 2012’de “Yılın Uluslararası Motoru” seçilen üstün özellikli 100 PS 1.0 litre EcoBoost benzinli motoru arasında tercih yapabilecek. Yeni Connect: Sağlamlık ve konfor bir arada Uzun yıllardır Türkiye’de ticari hayata damga vuran sağlamlığın ve konforun sembolü olan Connect’in üst araç mühendisliği Ford Otosan’a ait yeni modeli 2014 Yılın Ticari Aracı unvanıyla tüm bakışları üzerine çekiyor. 2014 yılında Türkiye’de satışa çıkacak olan, yüksek teknoloji ve donanım seviyesi ile hafif ticari segmentinde çıtayı yukarıyı taşıyan Yeni Connect; dinamik, modern görünümüyle rakiplerinden ayrılarak, ticari araç sınıfına cesur bir görünüm kazandırıyor. Connect ailesi de Courier ve Custom gibi Transit ve Tourneo olmak üzere iki farklı versiyona sahip. Sürücülere Ford’un en yeni sürücü yardım özellikleri ve iç mekan teknolojileri sunuluyor. Yeni Connect, sınıfında Active City Stop, Acil Durum Yardımlı Ford SYNC, Arka Görüş Kamerası ve statik köşe lambalarına sahip. Connect, hacimli ve çok yönlü oturma kabini içerisinde kayar arka kapılar, esnek oturma yerleri ve arka koltukların üstünde uçak tipi tepe üstü dolaplar da dahil olmak üzere bir dizi akıllı depolama alanıyla üstün kullanışlılık sunuyor. Ön yolcu koltuğu, uzun eşyaların kolayca taşınmasına olanak sağlayacak şekilde katlanabiliyor. Verimli dizel ve benzinli motor seçenekleriyle sınıfında en iyi yakıt tasarrufu özellikleri sağlamayı hedefleyen Tourneo Connect; Otomatik Start / Stop ve Aktif Ön Izgara sistemi gibi Ford ECOnetic Teknolojisi özelliklerine sahip. Avrupa’daki motor seçenekleri arasında 75, 95 ve 115 PS versiyon seçeneklerine sahip 1.6 litrelik Duratorq TDCi dizel motor bulunuyor. 2 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 16 Kasım 2013 Paylaş 16 Kasım 2013 Adamlar stop lambasının üst kısmını çalmış Uzun stop lambalı titanium modeli olması lazım. Yorum bağlantısı
İbrahim Can 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 İçi çok güzelmiş be. Üst bar aydınlatması hoş olmuş.. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 21 Kasım 2013 Paylaş 21 Kasım 2013 vay videodaki benzinli bide led far süper bunlar herhalde türkiye ye gelmez Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 15 Ocak 2014 Paylaş 15 Ocak 2014 Courier'in ne zaman piyasaya çıkacağını bilen duyan varmı.? Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 3 Şubat 2014 Paylaş 3 Şubat 2014 En sonunda Courier'in satış tarihi belli oldu Nisan başı geliyormuş. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 19 Şubat 2014 Paylaş 19 Şubat 2014 Fiyatlar bellimi Fiyat belli değil henüz. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts