İçeriğe Yönlendir

Comvex 2013 Fuarında Courier


Çağlar Bayur

Recommended Posts

Ertan Çabuk

D1210 efsane motor sesi. Pazarlarda az sebze satmadik onla. Gavur gibi taşırdı.

Ellerinize sağlık. Cok guzel resimler. Ford a da teşekkürler , devamının gelmesi dileğiyle,

Mk5 mondeo isteruz....

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici
(düzenlendi)

 

Yeni Connect... yere daha yakın bir duruşa sahip, Birçok binek arabadan daha şık durmakta:

 

cl0u.jpg

 

 

Görünüşe göre gövde tasarımları hemen hemen aynı. Ayrıca connect niçin mercek far kullanmamış?

 

Sis farının hemen altındaki sanırım tampona bağlı, çıkıntılı kısım çok hoşuma gitmişti. Yeni çıkacak olan transit custom sportta'da mevcut, en kısa zamanda

adını bilmediğim o çıkıntıdan temin edeceğim.

tarihinde Ahmet Ekici tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

yeni kornet ve kariyer makas lı mı ?

Connect'te makas yok ama diğer model hakkında bilgim yok.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hüseyin Matur

tüm markalarda 16+1 ler dahil 215/65/16 ebadında an itibarı ile

 

Hemen hemen ebatlar emsalleri ile aynı. Boxer 215/75/16

 

bu ford değişik daha yeni değişen kasayı yeniden değiştirdi minibüsler :D bu kariyer ve cornetler   :D türkiye çok tampon boyatır :D yere çok yakın bide kariyer 4 bijon olmuş

 

Custom başka, transit başka uğur. Custom başka bir kategoride, connect'in bir büyüğü diyebiliriz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

D1211 ler Turbo lu idi sanırım değil mi yoksa D1212 miydi

 

D1212 hiç olmadı bildiğim kadarıyla.. D1210 ile 1211 arasında çok az fark vardı, turbo olduğunu sanmıyorum..  

23 sene önce babam kamyonculuk yaparken 1210 amerakina fordumuz vardı. o zaman o kamyonlarla 30 ton yük çekmişliği vardır.

 

Orjinalde istiap haddi 11-12 ton bişeydi.. Anlık 30 ton belki atılmıştır ama o tonajla çalışması mümkün değil.. 

 

Görünüşe göre gövde tasarımları hemen hemen aynı. Ayrıca connect niçin mercek far kullanmamış?

 

 

Connecti ben de çok beğendim.. 

Maliyet sebebiyle mercekli far yapılmamıştır.. 

Otomatik olanı hangisi :) Çok güzel iç tasarımı .

 

Bu soruya ben de cevap alamadım... 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Ayaklarınıza sağlık. Güzel bir fuar olmuş. Ford ta piyasaya uymuş ve maliyetleri düşürmek için bineklerde kullanılan iç aksam parçalarının çoğunu ticarilerde kullanmış. Direksiyon, ön göğüs vs.. Güzel olmuş. Eminim konforda da binekleri aratmazlar...

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara
(düzenlendi)

bende sordum ama cevap yok :D

 

D1211 ler Turbo lu idi sanırım değil mi yoksa D1212 miydi

 

Süha'cım Turbo değildi, babamın övündüğü özel Bosch pompa vardı üzerinde, (yine de yarın babama bir sorayım hatırındaysa). Bizimki kısa şaseydi Vabis'leri bile tanımıyorum diyordu rampada.

tarihinde Ayhan Sırtıkara tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu
(düzenlendi)

Connect'te makas yok ama diğer model hakkında bilgim yok.

Güzel haber, o zaman junior connectte de yoktur.

tarihinde Hakan Gürsu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Uğur Kamil

Adamlar stop lambasının üst kısmını çalmış :biggrin:

 

Bu yurtdışındaki fuardan.

02-2014-ford-transit-connect-paris.jpg

 

Buda türkiyedeki fuardan.

qmau.jpg

Yorum bağlantısı
İbrahim Can

Turkiyedeki resim en fulu degil galiba kapi seritleri plastik ondan olabilir.

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör

Alıntıdır :)

 

Türkiye’li Courier: Ford Otosan mühendisliğinin göz bebeği 
Ford’un Kocaeli Fabrikası’ndan sonra Türkiye’de gerçekleştirilen en büyük otomotiv yatırımı ile inşa edilen Yeniköy Fabrikası’nda, yılda 110 bin kapasiteyle üretilecek Courier serisi, Ford’a hafif ticari pazarında yeni bir segmentin kapılarını açacak. B segmentinde Ford’un ilk ticari modeli olan Courier 2014 yılında yollarla buluşacak. Kompakt ve şık tasarımı, sınıfında öncü geniş iç hacmi, çevikliği, yakıt tasarrufu ve yüksek güvenlik teknolojileri ile Türk mühendisliğini gururla temsil eden Courier, Tourneo Courier ve Transit Courier Van versiyonlarına sahip. Tourneo Courier’in arkasındaki ikili sürgülü kapı, sınıfının en iyi genişliğini sunarak araca binme kolaylığı yaratırken, katlanabilir 60/40 arka koltuklar mükemmel bir esneklik sağlıyor. 
 
Tourneo Courier aynı zamanda Acil Durum Yardım Sistemine sahip Ford SYNC, Ford SYNC AppLink, Arka Görüş Kamerası, Kolay Yakıt Sistemi ve Ayarlanabilir Hız Sınırlayıcı ile göğüs kafesi koruyucu hava yastıkları, baş koruyucu perde hava yastıkları, diz hava yastıkları ve ikinci sıra emniyet kemeri uyarıcıları gibi sınıfında öncü bir dizi güvenlik özellikleri de sunacak. Yüksek verimliliğe sahip dizel ve benzinli motorlar, sınıfında en iyi yakıt tasarrufunu hedefliyor. Müşteriler 1.5 litrelik 75 PS ve 1.6 litrelik 95 PS TDCi dizel seçenekleri ile 2012’de “Yılın Uluslararası Motoru” seçilen üstün özellikli 100 PS 1.0 litre EcoBoost benzinli motoru arasında tercih yapabilecek.
 
 
 
Yeni Connect: Sağlamlık ve konfor bir arada
Uzun yıllardır Türkiye’de ticari hayata damga vuran sağlamlığın ve konforun sembolü olan Connect’in üst araç mühendisliği Ford Otosan’a ait yeni modeli 2014 Yılın Ticari Aracı unvanıyla tüm bakışları üzerine çekiyor. 2014 yılında Türkiye’de satışa çıkacak olan, yüksek teknoloji ve donanım seviyesi ile hafif ticari segmentinde çıtayı yukarıyı taşıyan Yeni Connect; dinamik, modern görünümüyle rakiplerinden ayrılarak, ticari araç sınıfına cesur bir görünüm kazandırıyor. Connect ailesi de Courier ve Custom gibi Transit ve Tourneo olmak üzere iki farklı versiyona sahip. Sürücülere Ford’un en yeni sürücü yardım özellikleri ve iç mekan teknolojileri sunuluyor. Yeni Connect, sınıfında Active City Stop, Acil Durum Yardımlı Ford SYNC, Arka Görüş Kamerası ve statik köşe lambalarına sahip.
 
Connect, hacimli ve çok yönlü oturma kabini içerisinde kayar arka kapılar, esnek oturma yerleri ve arka koltukların üstünde uçak tipi tepe üstü dolaplar da dahil olmak üzere bir dizi akıllı depolama alanıyla üstün kullanışlılık sunuyor. Ön yolcu koltuğu, uzun eşyaların kolayca taşınmasına olanak sağlayacak şekilde katlanabiliyor. Verimli dizel ve benzinli motor seçenekleriyle sınıfında en iyi yakıt tasarrufu özellikleri sağlamayı hedefleyen Tourneo Connect; Otomatik Start / Stop ve Aktif Ön Izgara sistemi gibi Ford ECOnetic Teknolojisi özelliklerine sahip. Avrupa’daki motor seçenekleri arasında 75, 95 ve 115 PS versiyon seçeneklerine sahip 1.6 litrelik Duratorq TDCi dizel motor bulunuyor.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu

Adamlar stop lambasının üst kısmını çalmış :biggrin:

Uzun stop lambalı titanium modeli olması lazım.

Yorum bağlantısı
Uğur Çınar

vay videodaki benzinli bide led far süper bunlar herhalde türkiye ye gelmez

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Hakan Gürsu

Courier'in ne zaman piyasaya çıkacağını bilen duyan  varmı.?

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Hakan Gürsu

En sonunda Courier'in satış tarihi belli oldu Nisan başı geliyormuş.

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
  • 2 ay sonra...
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...