Sefa Aksoy 2 Aralık 2013 Paylaş 2 Aralık 2013 Ateşleme Bobini ve Buji Kablolarının Takribi Kilometre Ömrü Ne kadardır? Yardımcı Olabilir misiniz? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 2 Aralık 2013 Paylaş 2 Aralık 2013 1000km de olabilir 200bin de, üreticsi bile bilemez Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 2 Aralık 2013 Paylaş 2 Aralık 2013 Bozuluncaya kadar benim arabam 150 160 bin km de ilk defa değişti o da yanlışlıkla değişti sorunlu parça o değilmiş. Yorum bağlantısı
Sefa Aksoy 3 Aralık 2013 Yazar Paylaş 3 Aralık 2013 mühendislik gereği bir kullanım ömrü olması gerekmiyor mu? optimum çalışma şartlarında bir ömrü olmaması için sebep ne gösterilebilir acaba? Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 3 Aralık 2013 Paylaş 3 Aralık 2013 dayanıklılığı fazla evinizdeki duvarın içerisinden geçen kabloları yıllık değiştiriyor musunuz ? bu da onun gibi birşey. Yorum bağlantısı
Sefa Aksoy 3 Aralık 2013 Yazar Paylaş 3 Aralık 2013 o zaman sağlıklı çalıştığını anlamamız için bir yöntem bulunuyor mu? bilginiz var mı? Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 3 Aralık 2013 Paylaş 3 Aralık 2013 ne gibi bir problem yaşıyorsunuz ? araçta titreme ateşlemede problem yolda giderken gaza yüklendiğinizde yığılma ve ufak patlamalar geliyorsa ateşleme kabloları yeni bir kabloyla denenir sorun onda değilse iade edilir.bujilere giden kablonun olduğu kısımdaki dispiratöre bakılır oradada problem yoksa servise danışılır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Aralık 2013 Paylaş 3 Aralık 2013 Periyodik değişimi gerekmiyor.. Teklemeler varsa, yakıt tüketimi fazlalaştı ise bujiden başlayarak tersine doğru gitmek gerekiyor.. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Aralık 2013 Paylaş 3 Aralık 2013 arabada optimum çalışma.... İstanbulun 10 km si, nevşehşirde 500km olacaktır 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Aralık 2013 Paylaş 3 Aralık 2013 Traktörlerde km sayacı yerine çalışma saatine göre bakım yapılır... İstanbullu araçlarda da motor devri sayılmalı... 15 bin km ortalama uzun yol şartları ile 18 000 000 devire denk geliyor.. İstanbulda hız da düşük olacağı için 10 milyon devir aşılmamalı.. Yorum bağlantısı
Ahmet Dinçer 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 2001 Ford fiesta ghıa, Genel bakımdan yeni çıktım,bir tek buji kablosu değişmedi buji kablosu için araştırma yapıyorum, Motorcraft marka kutudan, üstünde FO MO CO yazısı olan buji kablosu çıkıyor, acaba orjinalmidir,, bazı yedek parçacılar MOTORCRAFT markalı buji kablolarının kendi aralarında bile kalite farkı olabileceğini söylüyorlar, 3-4 yedek parçacı gezdim hepsinde üstünde motorcraft yazısı olan kırmızı kutu ve içinden çıkan FO MO CO yazılı buji kabloları, motorcraft (fomoco)marka ----- = 80 - 90 TL DUDUCO marka buji kablosu -- = 70 TL, Bazı duyulmamış markalar ---- = 40 - 50 TL orjinal motorcraft buji kablosu nasıl anlaşılır Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 orjinal motorcraft buji kablosu nasıl anlaşılır Servisten veya onlinefordyedekparca.com dan tekli paketli olanlardan alın. 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Dinçer 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 Servisten veya onlinefordyedekparca.com dan tekli paketli olanlardan alın. Mehmet bey merhaba ; onlinefordyedekparca.com tek tek poşet içinde olanlardan yok benim baktığım Motorcraft kırmızı kutu içinde olanlardan var,cevap için teşekkür ederim, artık dediğiniz gibi servise soracağız Yorum bağlantısı
Ahmet Dinçer 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 Mehmet bey merhaba ; onlinefordyedekparca.com tek tek poşet içinde olanlardan yok benim baktığım Motorcraft kırmızı kutu içinde olanlardan var,cevap için teşekkür ederim, artık dediğiniz gibi servise soracağız FIESTA 1.25-1.4-BUJİ KABLO TAKIMI-1999-2001-MOTORCRAFT FIESTA BUJİ KABLO TAKIMI 1.25-1.4-1999-2001 MODELLER İÇİN UYGUNDUR. ORJİNAL FORD MONTAJ ÜRÜNÜDÜR. Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 28 Nisan 2014 Paylaş 28 Nisan 2014 Lpg li araçlarda ateşleme sorunları benzine göre daha çok hissediliyor. Montaj sorunlu ise ateşleme sisteminin ömrü kısalıyor. Yorum bağlantısı
Ahmet Dinçer 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 (düzenlendi) Arkadaşlar , aramalar sonucu bulduğum buji kablosunun resimleri yukarıda , fiatı 150 tl, Fiat bana biraz pahalı geldi,şu an beklemede tutuyorum, fiat ve kalite olarak bu kabloları kullanan varmı ? acaba bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirmi? 30 Nisan 2014 tarihinde Ahmet Dinçer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 Ahmet Bey, nereden buldunuz, adığınız yer önemlidir.. Hatırladığım kadarıyla fordun paketi böyle değildi ? 2 Yorum bağlantısı
Ahmet Dinçer 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 (düzenlendi) Ahmet Bey, nereden buldunuz, adığınız yer önemlidir.. Hatırladığım kadarıyla fordun paketi böyle değildi ? mehmet bey, Adana'da tekirdağ ford servis, tanınmış bir servistir. yarın beni bekliyorlar,ellerinde birde resimdeki buji kablosundan var,yarın bu iki model için karşılaştırma yapacağız, YS6F 12284 A1A // - 12285 A1A // - 12286 A1A // - 12287 A1A 30 Nisan 2014 tarihinde Ahmet Dinçer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 30 Nisan 2014 Paylaş 30 Nisan 2014 mehmet bey, Adana'da tekirdağ ford servis, tanınmış bir servistir. yarın beni bekliyorlar,ellerinde birde resimdeki buji kablosundan var,yarın bu iki model için karşılaştırma yapacağız, YS6F 12284 A1A // - 12285 A1A // - 12286 A1A // - 12287 A1A orjinal paketler bunlar ve fiyatları 150 tl ise çok iyi. Mondeo için 250 tl 2 Yorum bağlantısı
Cömert Yücesel 2 Mayıs 2018 Paylaş 2 Mayıs 2018 arkadaşlar konu hortlayacak ama yazmadan edemeyeceğim... ben ankara dikmende oturuyorum malum çok yokuşlu biryer yaklaşık 1 yıl öncesinde yokuşu çıkarken bir patlama ile başladı herşey bu patlama neticesinde buji çatlamış , ve tam takım değiştirdim. Fakat ilerleyen süreçte yine yaptı ustama gittim yine takım buji değişti aradan zaman geçti yine yaptı , ustam yine takım buji değiştirdi ama bir daha yaparsa ateşlemede sorun var demektir dedi , öyle bir durumda da sırası ile önce kablo , sonra bobin değiştiririz dedi. bu şekilde daha az masraflı olurmuş!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! malum mevzu yine başıma geldi , bu sefer hem bujiler hem kablo değişti (malzemeler orijinal) aradan zaman geçti yine yapmaya başladı bu sefer sadece bobin değişti. ve sorunun lpg sisteminde olduğunu söyledi. yaklaşık 15 gün sonra yani dün (01.05.2018) pancar motora sahip kayık gibi patır patır gitmeye başladım ve motor arıza ışığım da yandı soluğu lpg takan yerde aldım , makineye bağladı , abi 3. buji sistemi sorunlu dedi , ustana git baktırt dedi ve yukarıda yazdıklarımı anlattım o zaman o ustayı boşver ileride biryer var bizden geldiğini söyle baksın dedi adam makineye bağladı abi ateşleme bozuk değişmesi lazım dedi ve bobin + kablo + 4 buji (orijinal) komple değişti , motor ışığını da söndürdü dünkü ustanın bana dediği ; abi bu iş sıra ile tek tek olmaz , bir seferde hepsini değiştirmen senin için en sağlıklı çözüm ve en ucuz yol olacaktır , çünkü birindeki arıza değişen diğerini yine bozacak , ne kadar değiştirsen randıman alamayacaksın dedi ve bana mantıklı geldi bobin motorcraft kablo motorcraft bujiler fomoco herşey dahil 350 tl ye mal oldu bana Yorum bağlantısı
Recommended Posts