Yusuf Bayraktar2 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 Arkadaslar asagidaki resimdeki janti bijon olcusu 5x110 focus cok guzel olmus aradim sordum satan kisi uydgunu sorun olmadgini soylediler sizce olurmu ? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 satan kişi doğrulardan bayağı uzaklaşmış 3 Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 23 Aralık 2013 Yazar Paylaş 23 Aralık 2013 satan kişi doğrulardan bayağı uzaklaşmış Bu araca takmislar abi nasil olur .s Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 23 Aralık 2013 Paylaş 23 Aralık 2013 olurda biraz uğraşmanız lazım o zman da bijon kesme olayı çıkkar Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 23 Aralık 2013 Yazar Paylaş 23 Aralık 2013 olurda biraz uğraşmanız lazım o zman da bijon kesme olayı çıkkar Nasil takmislar cok merak ediorm 2mm sorun olmuyor oluyor dio adam bana telefonda nasil guvenip binebliyorlar sakincasi yokmu Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 Nasil takmislar cok merak ediorm 2mm sorun olmuyor oluyor dio adam bana telefonda nasil guvenip binebliyorlar sakincasi yokmu genelde bijon deliklerini büyüterek yapılıyor bildiğim Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 24 Aralık 2013 Yazar Paylaş 24 Aralık 2013 genelde bijon deliklerini büyüterek yapılıyor bildiğim Skinti oluyormu acaba model olarak cok beyendim janti bugun bi bakicam Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 24 Aralık 2013 Paylaş 24 Aralık 2013 Skinti oluyormu acaba model olarak cok beyendim janti bugun bi bakicam belki tutar bile ama bijon kesme olayı olabilir diyim düzgün merkezlenmesse jant replika ise balans bozma da yapabilir Yorum bağlantısı
Aykan Samet Uzun 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Punto sac jantlarıda 4x98 ama 4x100 ölçülü olan araçlara işlemsiz takıyorlardı.Tabi ne kadar sağlıklı bilinmem ama... 1 Yorum bağlantısı
Ali Elöver 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Punto sac jantlarıda 4x98 ama 4x100 ölçülü olan araçlara işlemsiz takıyorlardı.Tabi ne kadar sağlıklı bilinmem ama... Punto 4x100, linea ve bravo 4x98. Bu sekilde bravo nun punto ya, linea nin puntoya jantlari takiliyor fakat montaj sirasinda zorluyor kasiliyor jantlar ve bijonlar, kisacasi saglikli degil. Jant lastik arabanin yolla temasi, asla orjinal harici islem yapilip risk alinmaya degmez, ozellikle yuksek hizlarda rezonans, titresim be darbeler, gerilimli kasilmiş parcanin daha cabuk yorulup erken kirilmasina neden olabilir. Sonuçlari cok vahim olabilir. 2 Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 27 Aralık 2013 Yazar Paylaş 27 Aralık 2013 Punto 4x100, linea ve bravo 4x98. Bu sekilde bravo nun punto ya, linea nin puntoya jantlari takiliyor fakat montaj sirasinda zorluyor kasiliyor jantlar ve bijonlar, kisacasi saglikli degil. Jant lastik arabanin yolla temasi, asla orjinal harici islem yapilip risk alinmaya degmez, ozellikle yuksek hizlarda rezonans, titresim be darbeler, gerilimli kasilmiş parcanin daha cabuk yorulup erken kirilmasina neden olabilir. Sonuçlari cok vahim olabilir. evet sonucu korkunc olalbır o yuzden ertelıyorum bu fıkrı suanlık Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 Punto 4x100, linea ve bravo 4x98. Bu sekilde bravo nun punto ya, linea nin puntoya jantlari takiliyor fakat montaj sirasinda zorluyor kasiliyor jantlar ve bijonlar, kisacasi saglikli degil. Jant lastik arabanin yolla temasi, asla orjinal harici islem yapilip risk alinmaya degmez, ozellikle yuksek hizlarda rezonans, titresim be darbeler, gerilimli kasilmiş parcanin daha cabuk yorulup erken kirilmasina neden olabilir. Sonuçlari cok vahim olabilir. abi kasıntı misal veriyorum bijon deliği 10 mm bunu 11 veya 12 e çıkarınca sorun kalmıyo kasıntı olayıda kayboluyo Yorum bağlantısı
Yusuf Bayraktar2 27 Aralık 2013 Yazar Paylaş 27 Aralık 2013 abi kasıntı misal veriyorum bijon deliği 10 mm bunu 11 veya 12 e çıkarınca sorun kalmıyo kasıntı olayıda kayboluyo delıkler buyutulurse olur dıyorsun yanı abi Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 delıkler buyutulurse olur dıyorsun yanı abi genelde öyle yapıyolar bildiğim kadarıyla yanıtmak gibi olmasın Yorum bağlantısı
Ali Elöver 27 Aralık 2013 Paylaş 27 Aralık 2013 abi kasıntı misal veriyorum bijon deliği 10 mm bunu 11 veya 12 e çıkarınca sorun kalmıyo kasıntı olayıda kayboluyo İyi de bijon deligini genisletmek de buyuk risk. O 4 bijon deligin belli oranla jant gobegine konumlanmis ve kuvvetlenmis çeperi var, sen bu guvenlik çeperini veya ring i ni diyelin genisleti buyutup capindan yiyorsun ve gobekteki bijon deliklerinin ring dayanimini dusuruyorsun. Bu da cok sert bir cukurda gobege kadar gelecek darbenin jantin kirilmasina zemin hazirlar. Asla jant ve porya ustunde orjinal olcu ve malzeme uzerine tadilat yapilmasina karsiyim Guzellik ugruna guvenlikten odun verip canimi ufak bile olsa riske atmam. delıkler buyutulurse olur dıyorsun yanı abi Kesinlikle alinmamasi gereken bir risk. Zamaninda bende cok arastirdim, konunun uzmanlari siddetle karsi cikiyor fabrikasyon olculerin torna ile buyutulup malzemenin dayanimindan calinmasina... Cunku var olmayan bir paydan yeniyor jant gobeginin uzerindeki bijon deliklerinin torna ile buyutulme isinde. abi kasıntı misal veriyorum bijon deliği 10 mm bunu 11 veya 12 e çıkarınca sorun kalmıyo kasıntı olayıda kayboluyo Evet biliyorum gobekdeki delikleri genislet, ordaki dayanim zaten belli, iyice zayiflasin, bir de bunu sozde Tse damgali replika jantta yap da yuksek hizlarda her allahin gunu azrail ile dans et 1 Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 28 Aralık 2013 Paylaş 28 Aralık 2013 İyi de bijon deligini genisletmek de buyuk risk. O 4 bijon deligin belli oranla jant gobegine konumlanmis ve kuvvetlenmis çeperi var, sen bu guvenlik çeperini veya ring i ni diyelin genisleti buyutup capindan yiyorsun ve gobekteki bijon deliklerinin ring dayanimini dusuruyorsun. Bu da cok sert bir cukurda gobege kadar gelecek darbenin jantin kirilmasina zemin hazirlar. Asla jant ve porya ustunde orjinal olcu ve malzeme uzerine tadilat yapilmasina karsiyim : Guzellik ugruna guvenlikten odun verip canimi ufak bile olsa riske atmam. Kesinlikle alinmamasi gereken bir risk. Zamaninda bende cok arastirdim, konunun uzmanlari siddetle karsi cikiyor fabrikasyon olculerin torna ile buyutulup malzemenin dayanimindan calinmasina... Cunku var olmayan bir paydan yeniyor jant gobeginin uzerindeki bijon deliklerinin torna ile buyutulme isinde. Evet biliyorum gobekdeki delikleri genislet, ordaki dayanim zaten belli, iyice zayiflasin, bir de bunu sozde Tse damgali replika jantta yap da yuksek hizlarda her allahin gunu azrail ile dans et abi jant mısal 10 diyelim gene 16 17 yapmıyon ki bunu desen anlarım büyük tüğün 1 veya 2 mm bundan bi sıkıntı olmaz genel de tofaşlar 4x98 4x100 böyle takıyolar bildiğim Yorum bağlantısı
Recommended Posts