Umut Değişmen 12 Ocak 2014 Yazar Paylaş 12 Ocak 2014 ellerinize sağlık, keşke yukarılarda yer olsaydı'da biraz daha yukarıda olsaydı.Evet ama malesef en uygun yer orası :/ ama pek bi sıkıntı olmuyo özellikle alistiktan sonra:) 1 Yorum bağlantısı
Muhammed İkbal Dübek 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 Harika İlk resimlere anlamsızca bakarken bir de ne göreyim elinize sağlık Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 12 Ocak 2014 Paylaş 12 Ocak 2014 Aynı şeyi ben de düşünüyorum ama önle arkanın ayrımını nasıl yapacağımı bilmiyorum. Zira ön kamerayı açık unutup geri vitese takınca elektriksel bir sorun olacağından korkuyorum, iki farklı kaynaktan elektrik gelmesi sıkıntı çıkaracak kanısındayım. (Elektrik/elektronik bilgim yok maalesef, ancak küçük çaplı kablo bağlama vs işlerini yapabiliyorum) (yazım yanlışını düzeltmek amacıyla yeniden düzenlenmiştir.) Çift girişli monitörler var, mesela ben aynanın içinde olandan aldım, 2 girişi var. Yorum bağlantısı
Yasir Uslan 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Elinize sağlık, güzel olmuş. Şu kalıp polyester macun işlerini detaylı alsak. Bacanağa carputerimsi bir şeyler yapacağız, o konularda takıldık kaldık. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 evet bende merak ediyorum polyester işlerini. bir çözsem kalıp yapacağım çok yer var Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Elinize sağlık çok güzel olmuş, orjinal bir şey olması daha güzel hale getiriyor. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Çok başarılı olmuş. Hiç sırıtmıyor sanki orjinalinde varmış gibi..Elinize sağlık.. Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 helal olsun. hem düşünce hem icraat süper maşallah. konu içinde diğer arkadaşların da dediği gibi şu fiber işlerini biraz daha detaylandırabilir misiniz? Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Orjinalliği korunarak yapılan, harika bir işlem. Ellerinize sağlık. Çok güzel duruyor Yorum bağlantısı
Umut Değişmen 13 Ocak 2014 Yazar Paylaş 13 Ocak 2014 elimden geldiğince anlatırım tabi..önce sıvı polyester edinmemiz gerekiyor. genelde sanayideki hırdavatçılarda bulunuyor ya da yat onarımı yapan yerlerde. ben en son internetten almıştım linkini paylaşıyorum.sertleştiricisiyle beraber geliyor merak etmeyin. "http://www.erayonline.com/bobinaj-malzemeleri-sivi-polyester-p-2796.html" yapmak istediğiniz şeyin önce tam oturması için yapacağınız yere göre bir kalıbını almanız gerekiyor. ben genelde gri kablo gizleme bantlarından kullanıyorum. kalın bir yapısı olduğu için fiberin alta geçmesini de engellemiş oluyorum bu şekilde. Kalıbını alacağımız yeri bantladıktan sonra üzerine fiber sürüyoruz (ben boya fırçası kullanıyorum). Fiberi kıvamını iyi tutturmanız önemli. sertleştiriciyi fazla koyarsanız daha hazırladığınız karışım bitmeden donar ziyan olur. az koyarsanız da günlerce kurumasını beklersiniz plastik su bardaklarından kullanmanızı tavsiye ederim. yarısına kadar fiber koyup 20-25 damla da sertleştirici katıp iyice karıştırın. renginin griye kaçan bir renge dönüştüğünü göreceksiniz. iyice karıştırdıktan sonra (bir çomak yardımcı olabilir bu konuda), bantladığınız zemine sürüyorsunuz ve kurumasını bekliyorsunuz. ve zemininiz hazır. bu tarz kalıp alma tampon eklerinde ve bagaja yapılan woofer ve ya ek malzeme kutuları için ideal oluyor. tabiri caizse cuk diye oturuyor benim yaptığım çalışmada ise sert mukavvaya şekil vererek kalıp çıkardım. ilk resimde gördüğünüz iskeleti hazırladım. onun üzerini esnek bir kumaşla kaplayıp fiber işlemini gerçekleştirdim. tabi söylemeyi unuttum, fiberi önce sade şekilde sürün kuruduktan sonra beyaz elyaf ile birlikte ikinci katı atın üzerine. artık üstünde tepinseniz kırılmaz daha sonra sırasıyla 80,100 ve 300 kumluk zımpara ile zımparalayıp fazlalıkları ve çağakları temizliyoruz. daha sonra macun atıyoruz. işte en zor kısım burada başlıyor. kaymak gibi olana daha doğrusu mermer gibi olana kadar zımparalamanız gerekiyor. macunu zımparalarken de aynı şekilde kalından inceye doğru zımpara kullanmanız gerekmekte. iyice pürüzsüz olduktan sonra önce 600 daha sonra 1200 kumluk zımpara kağıdı ile su zımparası yapıyorsunuz. ve işlem boyaya hazır. astar spreyler var. hepsiburada.com da bulabilirsiniz. ben presco'nun astarını kullanıyorum çok memnunum. "http://www.hepsiburada.com/liste/presto-akrilik-astar-gri-400-ml-90f16501/productDetails.aspx?productId=otm90f16501&categoryId=20035769&SKU=OTM90F16501&navq=fh_sort_by%3d-_match_rate%252c-item_sale_count_pl%26fh_secondid%3dotm90f16501%26fh_lister_pos%3d2%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252ftr_TR%252f%2524s%253dastar%26fh_refview%3dsearch" iki kat astardan sonra önce 600 ve sonra 1200 zımpara ile tekrar astara su zımparası yapıyorsunuz. ve işlem tamamdır boya atabilirsiniz. 3-4 kat boya ile mükemmel bir sonuç alabilirsiniz. umarım yardımcı olmuşumdur. sorularınız olursa seve seve cevaplarım. bir ara bagaja yaptığım küçük bir dolap var. temizlik malzemelerini koyduğum ve bagajda yer kaplamayan. onu da paylaşırım 1 Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Çok güzel bir anlatım. Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Umut Değişmen 13 Ocak 2014 Yazar Paylaş 13 Ocak 2014 Rica ederim Celalettin Bey. Yardımcı olduysa ne mutlu bana Yorum bağlantısı
Misafir 13 Ocak 2014 Paylaş 13 Ocak 2014 Anlatım için teşekkürler. Forum için faydalı bir paylaşım olmuş Yorum bağlantısı
Recommended Posts