İçeriğe Yönlendir

C-Max 3000 Deviri Geçmiyor.


Serif Adam

Recommended Posts

Serif Adam

2005 cmax im bu aralar 3000 deviri geçmiyor turbo devreye girmiyor gibi .bazende sıkıntı olmadan rahat yukseliyor. Problem ne olabilir. Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Muhammed İkbal Dübek
(düzenlendi)

Arıza ışığı yanıyor mu? Turbo devreye girmemesi ne demek??  :unsure2:

tarihinde Muhammed İkbal Dübek tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Onur Yeşil

Turboda sıkıntı var,geçmiş olsun.En son bakımı ne zaman yaptırdınız,yağ filtresi,turbonun yap filtresi değişti mi?

Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu

1- araçta duman atma sorunu varmı?

2- turbo hortumlarını kontrol edin.

3- 1800 devirden sonra turbonun devreye girmesi gerek, eğer hortumlar sağlamsa, turbo basınç valfi kontrol edilmeli.

4- turboda uğultu veya vınlama varmı?

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Kızdırma bujisi ve egr valfi ? Aracı cihaza bağlatın hata kodu alıyormu bakılsın,nereden başlamak gerektiği hakkında fikir hatta tam adres verebilir

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

kızdırma bujisi arızası. çekiş te sınırılı olunca piyasadaki tabirdir turbo devreye girmiyor. tekik olarak böyle tabir yok zira egzosdan gaz çıktıkça turbo hava basar da beyin aracı sınırlar

Yorum bağlantısı
Serif Adam

Yeni aldım arabayı oncesini cok bilmiyorum duman yok gibi hic farketmedim

Ariza ışığı yanmiyor.bazen cok iyi bazende boyle yapiyor.son bir haftadır boyle.adana dayım ergun oto goturmustum o ara aksilik calistigi ana denk geldi anlayamadi.sadece biraz islik sesi var dedi

Yorum bağlantısı
Muhammed İkbal Dübek

kızdırma bujisi arızası. çekiş te sınırılı olunca piyasadaki tabirdir turbo devreye girmiyor. tekik olarak böyle tabir yok zira egzosdan gaz çıktıkça turbo hava basar da beyin aracı sınırlar

Çağlar abi, Kızdırma bujisi belirtileri çok değişkenlik gösteriyor sanki. Kimisi çekişten düşerken kimisinde problem yok. Kızdırma bujisi Işığı yanan da var ,yanmayanda.. Erzurum'da bir ustayı izledim, kızdırma bujisinin durumunu kaputu açarak elinde bir kabloyla direk 3ü patlak 1i sağlam demesi iyice kafamı karıştırdı. Böyle bir şey olabilir mi? 

Yorum bağlantısı
Serif Adam

Diger konulardan arastirdim.bazen egr deniyor.turbo deniyor.valf deniyor.hepsindede sonuc ayni mı kafam karıştı.

Yorum bağlantısı
Mehmet Albayrak

Turbo selenoid valfi olabilir kardeşim..

Kardesim duruyor mu focusun :)
Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Diger konulardan arastirdim.bazen egr deniyor.turbo deniyor.valf deniyor.hepsindede sonuc ayni mı kafam karıştı.

Bakın 5 .iletide ne demişiz, kafa karışıklığına engel olmak için

Yorum bağlantısı
Ali Menemen

Kardesim duruyor mu focusun :)

Vayy Memedim seni burada görmek ne güzel :) Duruyor Memedim kullanıyorum hala :) Sen de mi Fordlandın yoksa?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eren Gökmen

bir cok nedeni olabilir. devir sinirlandirmasi motoru korumak adina, herhangi bir problemle karsilasildiginda otomatik devreye giriyor (bende hortumlardan birinde delik vardi o yüzden 3000i gecmiyordu). hafif islik sesi turbodan da olabilir hortumlardan da olabilir. gözle bi kontrol edin isterseniz, görünürde bisey yoksa bilgisayara baglanip bakilmali. orada da bisey cikmazsa iyi bir usta bulmali

Yorum bağlantısı
Serif Adam

Cevaplar icin tesekkur ederim. bugun sabah bindim canavar gibiydi.oglen bindigimde 100mt sonra tekrar 3000 problemi bakacaz artik.insallah büyük bir sıkıntı degildir.

Cevaplar icin tesekkur ederim. bugun sabah bindim canavar gibiydi.oglen bindigimde 100mt sonra tekrar 3000 problemi bakacaz artik.insallah büyük bir sıkıntı degildir.

Yorum bağlantısı
Mustafa AYSAN

ben de aracımı yeni aldım. aracımın uğultu sıkıntısından dolayı bugün ustaya gittim. INTERCOOL BORUSU'nda yırtık vardı. değiştirdik. ses kesildi. uğultu sıkıntısı yaşamıyorum. ustadan aldığım bilgilere göre böyle bir sıkıntı durumunda araç 3000 devri aşamazmış. tabi ben yeni ford ve dizel araç kullanıcısı olarak bu durumları bilmiyordum ve de fark etmemiştim.

bu INTERCOOL BORUSU denen parçayı kontrol ederseniz. en azından içiniz rahatlamış olur.

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Emre Ayvaz

Merhaba arkadaslar aynı sıkıntıyı bende yasadım arıza ısıgında turbo selenoid valfinde arıza cıktı yetkili servislerde 700 tl fiyat bicildi işcilik dahil yan sanayide 100 tl ila 300 tl arasında deişiyordu tabiki yan sanayiye karşı oldugumdan kazalı araclardan saglam parca buldum 140 tl orjinal ve 20 tl yede ustaya taktırdım ve test sürüsüne çıktım otobana araba bildigin sahlandı 110luk tdcilerde son hız 190 ama 205 km hıza çıktım şaşırdım ve hafif bayırda hiç gerilemedi bile çok şükür sıkıntıyı böyle çözdüm :) diğer arkadaslarada tavsiyem servislerin parca fiyatları malum epeyce şişkin işçilikte dahil buna piyasayı araştırıp öyle karar verin..

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...