İçeriğe Yönlendir

Sıfır İbiza Alınır Mı?


Fatih Altınoluk

Recommended Posts

Fatih Altınoluk

Bildiğiniz üzere araba alma arefesindeyim.Gözümü sıfır km Seat İbiza 1.4 85 hp Style paket araba ilişti.Ne dersiniz 38 bin TL verilip bu araç alınır mı?Kİmseden olumsuz bişey duymadım şimdiye kadar.Aldıktan 10.000 km sonra lpg taktıracağım.Sizlerin düşüncesi benim için önemli.Şimdiden çok teşekkür ediyorum.

Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban

Bütçe ne kadar bilmiyorum ama 6-7 bin daha koyup 1.2 tsi+dsg alınıp sporcu ve keyif adamı olunabilir.Dsg, 2. el  geçmişi belli olmayan araçta sıkıntı çıkarabilir fakat sıfır garantli araçta alınır ve keyifle binilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Bildiğiniz üzere araba alma arefesindeyim.Gözümü sıfır km Seat İbiza 1.4 85 hp Style paket araba ilişti.Ne dersiniz 38 bin TL verilip bu araç alınır mı?Kİmseden olumsuz bişey duymadım şimdiye kadar.Aldıktan 10.000 km sonra lpg taktıracağım.Sizlerin düşüncesi benim için önemli.Şimdiden çok teşekkür ediyorum.

Ablama 1,2 tsi dsg aldık ikinci el 2013 model style. Çok ama çok başarılı bir araç. Hem kaçışı hem de yakıtı acayip başarılı. İkinci el olsun ama 1,2 tsi olsun derim ben. İnanın lpg ye ihtiyaç duymayacaksınız. Vergi yönünden de avantajlı olacaktır. Üstelik 38-39 bin seviyesinde style donanım alabilirsiniz.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

Vw nin şanzıman ve motorunu kullanan, lpg ile tam uyumlu olan haziran ayından itibaren esp, hillholder ve lastik basıncının standart olması ile donanımı daha da cazip olan ağzına kadar dolu olan, beyaz ve kırmızı rengin çok yakıştığı, herhangi bir kronik sorunu olmayan o fiyata alınabilecek en iyi sıfır araçlardan bir tanesi :)

 

Mert Abi 1 ay oldu arabamı satalı hergün araştırıyorum en mantıklı bu geldi abi.

Bütçe ne kadar bilmiyorum ama 6-7 bin daha koyup 1.2 tsi+dsg alınıp sporcu ve keyif adamı olunabilir.Dsg, 2. el  geçmişi belli olmayan araçta sıkıntı çıkarabilir fakat sıfır garantli araçta alınır ve keyifle binilir.

İlk olarak otomatik araba bana göre değil.İkincisi ise lpg taktırmam gerekiyor.

Ablama 1,2 tsi dsg aldık ikinci el 2013 model style. Çok ama çok başarılı bir araç. Hem kaçışı hem de yakıtı acayip başarılı. İkinci el olsun ama 1,2 tsi olsun derim ben. İnanın lpg ye ihtiyaç duymayacaksınız. Vergi yönünden de avantajlı olacaktır. Üstelik 38-39 bin seviyesinde style donanım alabilirsiniz.

Abi otomatik istemiyorum maalesef.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Mert Abi 1 ay oldu arabamı satalı hergün araştırıyorum en mantıklı bu geldi abi.

İlk olarak otomatik araba bana göre değil.İkincisi ise lpg taktırmam gerekiyor.

Abi otomatik istemiyorum maalesef.

Manuelini al ama 1,2 tsi al. O zaman daha da ucuza gelir.

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk
(düzenlendi)

Manuelini al ama 1,2 tsi al. O zaman daha da ucuza gelir.

Tsi lerin hepsi dsg abi.

tarihinde Fatih ALTINOLUK tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı

...

İlk olarak otomatik araba bana göre değil.İkincisi ise lpg taktırmam gerekiyor.

Abi otomatik istemiyorum maalesef.

Fatih, otomatik araç almana 7 sene kalmış. Eninde sonunda kullanınca anlayacaksın. Hele hele Dsg.. ;) Bende geçen seneye kadar otomatik düşmanıydım. Bak şimdiki halime.  :D

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

Abi bunlar eski göğüs.Yenilerin kilometresi farklı.Birde lpg olmadan binemem iyice araştırdım çünkü.Tsi ler 5lt ş.arası 7 lt ş.içi var.Benimi için değer biraz fazla.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Abi bunlar eski göğüs.Yenilerin kilometresi farklı.Birde lpg olmadan binemem iyice araştırdım çünkü.Tsi ler 5lt ş.arası 7 lt ş.içi var.Benimi için değer biraz fazla.

Sen bilirsin ama test etmeden alma.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

Fatih, otomatik araç almana 7 sene kalmış. Eninde sonunda kullanınca anlayacaksın. Hele hele Dsg.. ;) Bende geçen seneye kadar otomatik düşmanıydım. Bak şimdiki halime.  :D

Abi ben bu yaşıma kadar hep dizele bindim ilk benzinli arabam olacak inşallah.Bakalım kısmet.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Abi ben bu yaşıma kadar hep dizele bindim ilk benzinli arabam olacak inşallah.Bakalım kısmet.

Fatih ben seat'ın her tür motor seçeneğini kullanmış birisi olarak söylüyorum 1,2 tsi yi. 

Otomatik vitesi yeni nesil olduğu için problemsiz ve çok başarılı. 

Şimdi 1,4 alacaksın Lpg takacaksın hem benzin hem lpg tüketimin aşağı yukarı aynı seviyede olacak.

Ayrıca lpg taktırma ve ruhsata işletme masrafında ayrı olacak.

Km de taş çatlasın 10 kuruş fazla yaksan aradaki fark ne kadar açılabilir ki.?

1,2 tsi yi mutlaka test et fikrin kesinlikle değişecektir.

Ayrıca vw grup sürekli servise giren araçlara iyi niyet garantisi sunuyor. Benim Octavia nın ki şanzuman eski nesil dsg bu sene şubatta iyi niyet garantisinden komple şanzuman değişmiş. Şimdi lpg ile garantiyi de kaybedeceksin. Ama son karar tabiki yine senin.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Volkan Doğrular

Abi ben bu yaşıma kadar hep dizele bindim ilk benzinli arabam olacak inşallah.Bakalım kısmet.

1.4 benzinli sana uzun yıllar gitmez Fatih'im . Uzun yolda yüklü iken araç Antalya yollarında sıkılırsın. Dizel gibi tork bulamazsın.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

Abi ben bu yaşıma kadar hep dizele bindim ilk benzinli arabam olacak inşallah.Bakalım kısmet.

Kısa bir hesap yap. Lpg maliyeti+ bakım masrafları, + kalkışlarda yakılan benzin (toplam 30 kuruşu kesin geçersin) yıllık yapacağım km, Lpg nin kendini kaç senede amorti edeceği, eski nesil motor ile yeni nesil Tsi motorun performansı ve zevki vb.. Bundan sonra 1,4 atmosferik mi? Yoksa 1,2 Tsi mı karar ver derim. Astarı yüzünü geçmesin.  ;) 2. el alsan 1,4 Lpg li derdim ama sıfır alacaksan kesinlikle 1,2 Tsi. 

Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk

1.4 benzinli sana uzun yıllar gitmez Fatih'im . Uzun yolda yüklü iken araç Antalya yollarında sıkılırsın. Dizel gibi tork bulamazsın.

Volkan Abi sen yapma bari.

Yorum bağlantısı
Onur Demir

100bin kilometre lpg li arac kullanmis biri olarak; yerinizde olsam 2el alir yinede dizel alirim.

piyasasini bilmiyorum ancak dizel olmayacaksa 1.2tsi alirdim. tuketim oldukca dusuk. km de 30kr yakar biraz ozenli kullaninca onada deger.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Serdar Samancıoğlu

Arkadaşımın 1.2 tsi + dsg li ibizasını kullandım. Tamam gaza basınca iyi kaçıyor ama yakıyor da. Otomatik olunca insan basmak istiyor çünkü viteslerin nasıl geçtiğini hissetmiyosun bile. Biçok kişiye göre bu iyi bir şey ama ben o vitesleri çat çat geçiremedikten sonra yemişim onun sürüş zevkini  :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı

TSI araca da lpg taktırılıyor. Yine lpg taktırırsın.

 

Yarış arabaları gibi ileri geri çektikçe vites büyüyüp küçülüyor, istenen anda araç istenen devirde oluyor. Baskı balata gibi masrafları da yok. Neden manuel kullanılarak sportiflikten uzaklaşılıyor anlamıyorum. Pek çok otomatik vites artık motorsporlarının zirvesi Formula 1 deki gibi direksiyondan değişime imkan tanıyor. Manuel biraz yaşlı işi geliyor bana :)

 

Zevk meselesi tabi :)

 

Aracı götüren torktur. 150 nm den aşağı torklu araç insanı üzer.

 

Bahsedilen 1,4 motor sorunsuz, dayanıklı, eski teknoloji, zayıf bir motor.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Arkadaşımın 1.2 tsi + dsg li ibizasını kullandım. Tamam gaza basınca iyi kaçıyor ama yakıyor da. Otomatik olunca insan basmak istiyor çünkü viteslerin nasıl geçtiğini hissetmiyosun bile. Biçok kişiye göre bu iyi bir şey ama ben o vitesleri çat çat geçiremedikten sonra yemişim onun sürüş zevkini  :)

İstanbul şehir içi Kadıköy Küçükyalı arası hergün gidip geliyor araç.

100 tl ile 380 km yol yaptı daha ne olsun.

Yorum bağlantısı
Serdar Samancıoğlu

İstanbul şehir içi Kadıköy Küçükyalı arası hergün gidip geliyor araç.

100 tl ile 380 km yol yaptı daha ne olsun.

 

Çok iyi bi rakam. Benim gözlemlediğim bu araç şehir içinde 7- 8 den aşağı yakmıyordu. Eğer öyleyse siz fabrika verisinden de az yakmışsınız. Çok ilginç.

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Çok iyi bi rakam. Benim gözlemlediğim bu araç şehir içinde 7- 8 den aşağı yakmıyordu. Eğer öyleyse siz fabrika verisinden de az yakmışsınız. Çok ilginç.

Kullanım çok önemli dur kalk ta manuel kullanıldığında gerçekten az yakıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serdar Samancıoğlu

TSI araca da lpg taktırılıyor. Yine lpg taktırırsın.

 

Yarış arabaları gibi ileri geri çektikçe vites büyüyüp küçülüyor, istenen anda araç istenen devirde oluyor. Baskı balata gibi masrafları da yok. Neden manuel kullanılarak sportiflikten uzaklaşılıyor anlamıyorum. Pek çok otomatik vites artık motorsporlarının zirvesi Formula 1 deki gibi direksiyondan değişime imkan tanıyor. Manuel biraz yaşlı işi geliyor bana :)

 

Zevk meselesi tabi :)

 

Aracı götüren torktur. 150 nm den aşağı torklu araç insanı üzer.

 

Bahsedilen 1,4 motor sorunsuz, dayanıklı, eski teknoloji, zayıf bir motor.

 

Zevk meselesi olayına tamamen katılıyorum. İsteyen otomatik alır isteyen düz vites. Ama araçta kol dayama yoksa sağ el genelde otomatik bile olsa vitese doğru gidiyor. Manuelin yaşlı işi olduğuna ise katılmıyorum  :)

Yorum bağlantısı

Devir değişiyor. Eskiden manuel vitesleri gençler atraksiyon ve performans için tercih ederken, otomatikleri genç olmayanlar (!) tercih ediyordu. Artık teknoloji ilerledikçe otomatiklerin daha atraksiyonlu ve performanslı hale gelmesi sebebi ile otomatikler gençler arasında da popüler olmaya başladı.

Yorum bağlantısı
Tevfik Özdemir

Görev  aracım audi a6 otomatik olunca her gün hem otomatik hem de işe gidiş gelişler şahsi manuel focusumu kullanıyorum. Audi olduğundanmıdır nedir otomatiğin sürüş keyfi bi başka doğrusu :)

Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik

Görev  aracım audi a6 otomatik olunca her gün hem otomatik hem de işe gidiş gelişler şahsi manuel focusumu kullanıyorum. Audi olduğundanmıdır nedir otomatiğin sürüş keyfi bi başka doğrusu :)

Bunu anlamanın en güzel yolu iki aracı da test etmek.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...