İçeriğe Yönlendir

Tekleme Sorunu


Rahmi topal

Recommended Posts

Rahmi topal

Arkadaşlar 2005 mondeo benzin+lpg aracim bar aldığından beri bir tekleme problemi vardı buji buji kablosu ve bobin değişti sıkıntı çözülmedi öyle biniyordum bu arada lpg filitreyi degistirdim değiştirmez olaydim sonra ayar yapamadılar ve regülatör arızalı dediler onu da değiştirdik ama şimdi araç lpg daha fazla teklemeye başladı bu gün usta tam 3 saat uğraştı çözemedi bu arada serviste kompresör ölçümü de yapısı subablarda sıkıntı yok tek aklıma gelen bujileri lpg bosch bujisiyle birde orjinal buji kablosu almak istiyorum bir ümit düzelir diye ama burda fiatlar çok yüksek buji kablolarını internet ten nerden alabilirim adres verebilirmisiniz

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Tekleme süreklimi yapıyor?

Yani hangi durumda tekleme oluyor?

Yorum bağlantısı
Rahmi topal

Sürekli yapıyor benzinde daha az ama lpg daha fazla

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Ateşleme sorunu.

Bobin kablo ve buji takım halinde değişmeli.

Bobin bosh olabilir buji kablosu Orjinali tek tek satılandan alın buji de kırmızı kutuda olandan değil o da tek tek satılandan ALIN derim.

Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu

lpg ayarı çok önemli . birde enjektörlere baktırın. 

Yorum bağlantısı
Rahmi topal

Ya adam gibi bir usta yok ki zorlamayla iş yaptiriyoruz mehmet bey tek tek satılan buji kapıları internet ten nerden alabilirim enjektör lere denir baktirayim tabi bakarlarsa

Ahmet bey lpg ustasi adam 3-4 saat ayar icin uğraştı veya istanbula gidecegim en don çare

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Ya adam gibi bir usta yok ki zorlamayla iş yaptiriyoruz mehmet bey tek tek satılan buji kapıları internet ten nerden alabilirim enjektör lere denir baktirayim tabi bakarlarsa

Ahmet bey lpg ustasi adam 3-4 saat ayar icin uğraştı veya istanbula gidecegim en don çare

Tekirdağdasınız galiba. Kerem minazla görüşün.
Yorum bağlantısı
Rahmi topal

Evet tekirdag çorlu dayim kerem bey anliyormu bu isletden

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Evet tekirdag çorlu dayim kerem bey anliyormu bu isletden

Hayır. Kerem bey ford aracını daha önce bir ustaya götürüyordu. Olmazsa İstanbul'da Osman ustaya götürün.
Yorum bağlantısı

Lpg nin markası nedir acaba? Atiker falan mı Atikerler e ayar tutturmak çok zor. Adam gibi ayar yapılırsa sıkıntı olmuyor ama yapmak mesele. Birde Mehmet abinin dediği gibi Orjinali bulmak çok önemli çünkü orjinal olmayan buji kablosu sokaga atılan paradan öte gitmiyor.Piyasada sahte ürün çok fazla.

Yorum bağlantısı
İlker Yüksel

Buji kablosunun orjinali tek poşet içinde olan mı yoksa ayrı poşet içinde olan mı? Bu işin çok sahtesi var nasıl emin olabiliriz?

Yorum bağlantısı
Kadir Aydoğmuş

Motocraft buji kablosu kirmizi kutuda satilir tek tek olmaz set halindedir ama bujiler tek tektir kablo 120 buji 40 tl dir yeni aldiginiz bujileri 0.9mm ye flash cakisiyla ayarlatin bunun yani sira hangi silindirde tekleme var onu tespit edin sonrasinda o silindirin bujisini sokup arac calisirken kompresorunu olcun soguk ve mars halindeyken sizi yaniltir mantikli dusunursek atesleme sistemi degismissiniz yakit regulator degismissiniz geriye kalan hava yani kompresyon dur piston ust ölü noktada 9 bar sikistirma yapmasi lazim en iyisi siz bi kargaburnu ile kendi isinizi kendiniz gorun arac lpg de calisirken emme manifolda giren lpg borularini sira ile sıkarak giren yakiti kesin ve 4 hortumun hangisi kisildiginda motor daha az sallaniyorsa ariza oradadir

Yorum bağlantısı
Rahmi topal

Kadir kardes bu lpg ile soylediklerinizi usta hepsini yapti hatta lpg enjektorlerinide yenisi takti denedi sonuc ayni komresorle subablarida ölçüldü sikinti yok son olarak bir orjinal buji kaplosu ile bosch buji kaldi

Marka atiker

Yorum bağlantısı
Kadir Aydoğmuş

Bujiyi bosch yerine platinium deneyin Motocraft dedigim gibi aralik 0.9 peki hangi silindirde tekleme

Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu

benim bugüne kadar edindğim tecrübeler . lpg markası ne olursa olsun. onu iyi bir ayarcı ustaya yaptırmadığınız sürece problem çözülmez. yaptırdığımız ayarların hepsi yanlış . maalesef ülkemizde çok az usta var ayarı araç hareket halindeyken her hızda her viteste yapabilecek. devir dalgalanmaları titreme performans kaybı aşırı tüketim. bunların başını ayar çekiyor maalesef arkadaşlar. 

Yorum bağlantısı
Rahmi topal

Ahmet bey doğru söylüyorsunuz da adam gibi bir usta yok elimizdeki en iyisine götürüyoruz

Hangi silindirde olduğunu bildigimiz yok platinium marka ismimi

Yorum bağlantısı
Ahmet Hacıoğlu

maalesef rahmi bey. ankarada bi usta var arkadaşımın götürdüğü ve anlat anlat bitiremediği lpg ustası. bende bir yolum düştüğünde ona gidicem nasip olursa. 

Yorum bağlantısı
Rahmi topal

Vallahi arabadan soğudum bu ustalar yüzünden

Yorum bağlantısı

Vallahi arabadan soğudum bu ustalar yüzünden

sorunlu araçların %80 i atiker lpg tesadüf un bukadari olmaz herhalde..
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

emme manifo0ldundaki klapelerin durmuna ve sente ayarına baktırmanızı öneririm

Yorum bağlantısı
İlker Yüksel

Geçen hafta kadar aracımda 3100 deviri geçmeme yada tekleme tarzı bir sorun vardı. Bu durum sadece LPG gerçekleşiyordu. Bir kaç sözüm ona LPG ustasına gittim. Yarısı regülatör yarısı da Bu BRC en dandik markası bundan oluyordur dedi. Çok güvendiğim birisinin tavsiyesi üzerine Mavi Denizlere gittim. Usta bilgisayara bağladı ne montajda nede regülatörde herhangi bir sıkıntı yok ancak aracın gaz ayarları çok bozuk dedi. Tüm ayarlar silinerek yeniden yüklendi. Regülatör basıncı artırıldı ve tam bir saat yolda üzerinde ayar yapıldı. Benzin değerleri ile gaz değerleri eşitlendi. Şu anda ne bir tekleme ne 3100 de gaz kesme  nede 6000 devir de benzine geçme derdi kaldı. Yakıt değerleri kayda değer bir şekilde düştü. Bu yukarıda anlattığım durumların hiçbiri benzinde olmuyordu. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Rahmi topal

İlker kardeş burda iki tane atiker servisi var iki sini toplasan bir usta etmiyor adam lpg beynini takıyor gaz kaçırıyormu diye kontrol etmiyor bu kadar beceriksiz adamlar düşün benim halimi büyük ihtimalle istanbula gideceğiz yapacak bir şey yok

Yorum bağlantısı
Rahmi topal

arkadaşlar bu orjinal bujı kaplosu bulamadım bir türlü fiatı nedir nerden temin edebiliriz

Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya

Buji kablosunun orjinali tek poşet içinde olan mı yoksa ayrı poşet içinde olan mı? Bu işin çok sahtesi var nasıl emin olabiliriz?

Orjinali tek tek poşet içinde satılıyor. Ayrı ayrı seri numarası var.

Fiyatı 200-250 civarı. Piyasada bulmak zor. Parçacıdan rica ederek Otosandan getirtilebilir.

arkadaşlar bu orjinal bujı kaplosu bulamadım bir türlü fiatı nedir nerden temin edebiliriz

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...