celal eroğlu 14 Şubat 2015 Paylaş 14 Şubat 2015 öncelikle merhaba arkadaslar yaklaşık 6 aydır kullanmakta oldugum Arac 2010 titanium X paket cmax aracım var Aracı alırken sarı motor arıza lambası yanıyordu aracı aldıgım gün bilgisayara bağlattığımda yakıttan dolayı yandığı elektronik bir kart sebebi ile de söndürülemediğini öğrendim tamirci arkadasda hiçbir sorun olmadan binebileceğimi söyledi nitekim de öyledi Aracı sadece aldıgımdan beri 5 bin km ben kullanıyorum hiç sorun yoktu taki 1-2 saat öncesine kadar aracla 20 km sehir içinde yol yaptım yaklaşık 1 saat kadar park halinde kaldı demin evime dönmek için marşa bastıgımda o sarı arıza lambası sönüp yol bilgisayarında motor arızası uyarısı aldım kontağı açıp kapadım defalarca sönmedi yola çıkdım araçda güç kaybı var gazı tam olarak yemiyor evime geldim garaja çekip motor kaputunu açtım yağ borularında sızdırma var daha taze motor yağ seviyesini ölçdüm seviye su şekilde sebebi ne olabilir (pazartesi servise götüreceğim) Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 14 Şubat 2015 Paylaş 14 Şubat 2015 Geçmiş olsun. Seviye resimden anlaşılmıyor. Muhtemel turbo ya da turbo hortumlarında kaçak vardır. Yorum bağlantısı
celal eroğlu 14 Şubat 2015 Yazar Paylaş 14 Şubat 2015 hocam yağ eksiltme yok yani ben çubuguda görsel amaçlı çektim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Şubat 2015 Paylaş 15 Şubat 2015 Intercooler hortumları kaçırıyor muhtemelen. Dizel araçta motor arıza ışığı pek hayra alamet değildir. Kim söndüremiyormuş ki? Yorum bağlantısı
celal eroğlu 15 Şubat 2015 Yazar Paylaş 15 Şubat 2015 hocam sızdırma şu kısımda işaretlediğim yerde Arıza lambası cihaza bağlandığında alınan yakıttaki bir pislik yüzünden yandığını söylendi nitekim sönüyor ancak belli bir süre sonra tekrar yanıyordu aracı çok bakımlı şekilde aldım çok şükür aldğımdan beri sadece yakıt masrafı gördüm sadece araç daha 111 bin km (arıza lambasını yetkili servise sordugumda motorun beynine giden 75 adet sensörlerden birinden dolayı oldugu söylendi) Sadece dün motor arızası yazısı yol bilgisayarında yazdı arac 20 bin devirden sonra gaza bastıgımda turbo devreye girer hızlanırdı şimdik o olmuyor banada Murat beyin söylediği gibi geldi sanırım turbo arızası var. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 15 Şubat 2015 Paylaş 15 Şubat 2015 söndürülemeyen arıza ışığı yoktur, işini bilmeyen ilgisiz usta vardır Yorum bağlantısı
Kemal Arslan 15 Şubat 2015 Paylaş 15 Şubat 2015 Geçmiş olsun. Ben ayrı bir şey soracağım. O motorun üstündeki kapak satılıyor mu ayrı olarak bilen var mı ? Kaputta keçe var ama satılıyorsa o kapaktan da almak isterim. Yorum bağlantısı
celal eroğlu 15 Şubat 2015 Yazar Paylaş 15 Şubat 2015 bilgim yoktur hocam sanırım cmax 1 makyajlı kasalara kondu bu Yorum bağlantısı
celal eroğlu 16 Şubat 2015 Yazar Paylaş 16 Şubat 2015 Bugün sabah ekrenden tamircime gittim cihaza bağlandı Egr valfi arızası ve kızdırma bujilerinde sorun varmış Turbo çok şükür allaha (MAŞALLAH) sağlam çıktı yaklaşık 5-6 saat süren operasyon ile Egr valfi temizlendi kızdırma bujileri komple ölü olduğu için yenileri ile değiştirildi EGR Valfi yüzünden motor arızası uyarısı vermiş araba çok şükür motor yağı vs filtreler ile (herşey orjinal yedek parçaları ile değişti) toplam masraf işçilik dahil 350 TL sorun çözülmüştür. Not: Başına olaki bir böyle durum gelen olursa bilgilensin okusun.Teşekkürler. Yorum bağlantısı
Recommended Posts