Ali Gürsoy 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 Abi hayırlı olsun , çok güzel duruyor resimlerden 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 FeTtaN bişeymiş abi bu, 24 inç krom jant ile abd deki kardeşlerimiz gibi tıs-tıs takılırsın 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Mart 2015 Yazar Paylaş 11 Mart 2015 Abi hayırlı olsun , çok güzel duruyor resimlerden sağol Ali.bana bunu aldığımız gün kuzene de 2004 2,4 accord aldık.bana da çok ısrar etti 2,4 için ama hem bütçeyi aşıyordu,hem vergi yükü-yakıtı falan,bana uymadı FeTtaN bişeymiş abi bu, 24 inç krom jant ile abd deki kardeşlerimiz gibi tıs-tıs takılırsın hehehe, evet gerçekten de FırTıNa gibi araba,24' az gelmesin 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Mart 2015 Yazar Paylaş 11 Mart 2015 Bence FıTratıNda Ağır Abi olmak var.. vurdu gol olduu işin ilginç yanı,1989 senesinde,yer kabuğu henüz tam soğumamışken,babam sıfır şahin almıştı plakası 34 FTN 92 idi ben evlendim gittim,hala binildi o arabaya (16 yıl sonunda satıldı).bunun plaka da böyle denk geldi Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 Allah kaza bela vermesin. Güle güle bin. 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Mart 2015 Yazar Paylaş 11 Mart 2015 Vayy. İmza değişmiş hemen.. Seninki kaç Hp? SX mi? Tırt ozaman. SX-PK olaydı dadından yenmezdi.. olm sen bela mısın lan evet tırt,110 aygır. ormanda 1 aygır 10 panter gücündedir derler bizim ağır abi SX . SX-PK bikaç tane baktım,birini expertize götürüp 225 lirayı havaya attım,istediğimi bulamadım detaylı yazıcam sonra,bunu temiz diye aldım. bi de,bu konuyla alakalı yazıyon,başkasının konusuna yazıp,orayı baltalıyon,artiz 1 Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 sağol abi.uzaktan kumanda olayını anlayamadım abi ? kumandalı anahtarı var. sevgili Evren,gerçek manada senin yorumunu bekliyordum evet,pnomatik sistem olduğunu biliyordum ancak bu sisteme de söylemesi kolay diye midir nedir,genelde airmatik diyorlar.bayağı bir video izledim,hala da izliyorum.3 tekerle gidenler,tümsekten dümdüz geçenler vs.araca oturuyorum bir kaç saniye içinde hidrolik sesleri eşliğinde araç kendini denegeliyor.el freninin yanından manuel kumanda düğmeleri var.bir iki kere kurcaladım ama tam çözemedim.bir kere bas çek mi,3-5 sn. basılı tut mu bilemedim-vaktim olmadı.ama sonuna kadar indirdim-yükselttim.2 akşamdır çok yoğun boğaziçi ve fsm köprüsü trafiğinde anadolu yakasına geçiyorum.ilk dikkatimi çeken çok ama çok yumuşak süspansiyon oldu.brlki de rahatsız edece3k kadar yumuşak.ama sanıyorum ki dur kalk olduğu için araç yumuşak ayarda oluyor.yol biraz açılınca zaten gaz fren gaz fren olmadığından daha rahat oluyor.işin aslı henüz hiç birşeyini bilmiyorum-bakamadım.anca haftasonu belki. inşallah eve ulaşmak için değil de keyif için binebildiğimde ayrıntılı yorum yaparım.senin de bildiğin ince noktalar varsa paylaşırsan sevinirim. abi konu açıp yazmıştım foruma,pazar sabahı uçağa binip denizliden alfayı almaya gidecektik,adam cumartesi caydı,hevesimiz kursakta kaldı maalesef.kısmet bunaymış Bildigim kadari ile auto'da duracak dugme. Manuel mudahalede en uste alma tekerlek degisimi icin sanirim. Sistem en dogru sekilde calisacak sekilde tasarlanmis. Aracin hizina gore siferler yol tutusu arttirmak icin sertlesiyor. Dur kalktaki yumusakligi baska aracta bulamamaniz normal. Cunki o yumusaklikta bir amortisor yol tutmaz:)Ancak hydroactive sistem elektronik ayarlama sansina sahip oldugundan daha once hicbir aracta(belki amerikanlarda olabilir) olmayan konforu ve yol tutusu hiza gore degisken olarak yasayacaksiniz. Arac gordugum kadari ile sx paket. Sx pk olarak birbust modeli mevcut 1.6 hdi'da. O pakette kararan ayna, sunroof ve arka cam silecegi yer aliyor. Nadiren deri koltuk da olabiliyor. Focus 1.6 motoru kullaniyor arac. Daha cok arizalari torksiyon cubuklarinda olabiliyor. Bazi parcalar 407 ile ayni. Hareketli volandan kaynakli sorun yasanabilir degismediyse. Sabit volan takilarak cozumu bulundu. Pnomatik sistem icin Siferlerin icinde ozel bir yag var. Bu sistem kolay kolay bozulmuyor ama diger araclardan farkli olan bu sistemin dogal olarak ehil ustalarca kontrolu gerektiginden usta sececeksiniz. Aracin hydropnomatik sistemi nesil nesil gelisiyor ve bu modelde otomatik yukseklik ayarlayan(yerdeki yukseltilere gore) sensorler oldugundan en gelismis pnomotik sistemin baslangicinolmasiyla beraber elektronik unsurlar da iceren bir sistem ayrica. Bu yuzden sensorlerin her elektronik malzeme gibi bozulma riski var. Kapi altlarindaki koruyu plastik ve uzerindeki nikelajlara dikkat. Hatayi cok cabuk belli ettiginden kapilari sert ve yuksek yuzeylere fazla yanastirmayin. Klasik fransiz araci, siddetli doluda araci koruyun. Bunlar haricinde direksiyon yeni besil araclara gore biraz agir gelebilir diyorlar. Son olarak mukemmel bir secim:) Fransiz markalarinin son yillarda cikardigi en elit ve saglam modellerinden biri. Gule gule kullanin tekrar. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Onur Oflaz 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 Aracınız hayırlı olsun güzel günlerde kullanın Evren abi aracı tanıtmış 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 11 Mart 2015 Yazar Paylaş 11 Mart 2015 Bildigim kadari ile auto'da duracak dugme. Manuel mudahalede en uste alma tekerlek degisimi icin sanirim. Sistem en dogru sekilde calisacak sekilde tasarlanmis. Aracin hizina gore siferler yol tutusu arttirmak icin sertlesiyor. Dur kalktaki yumusakligi baska aracta bulamamaniz normal. Cunki o yumusaklikta bir amortisor yol tutmaz:)Ancak hydroactive sistem elektronik ayarlama sansina sahip oldugundan daha once hicbir aracta(belki amerikanlarda olabilir) olmayan konforu ve yol tutusu hiza gore degisken olarak yasayacaksiniz. Arac gordugum kadari ile sx paket. Sx pk olarak birbust modeli mevcut 1.6 hdi'da. O pakette kararan ayna, sunroof ve arka cam silecegi yer aliyor. Nadiren deri koltuk da olabiliyor. Focus 1.6 motoru kullaniyor arac. Daha cok arizalari torksiyon cubuklarinda olabiliyor. Bazi parcalar 407 ile ayni. Hareketli volandan kaynakli sorun yasanabilir degismediyse. Sabit volan takilarak cozumu bulundu. Pnomatik sistem icin Siferlerin icinde ozel bir yag var. Bu sistem kolay kolay bozulmuyor ama diger araclardan farkli olan bu sistemin dogal olarak ehil ustalarca kontrolu gerektiginden usta sececeksiniz. Aracin hydropnomatik sistemi nesil nesil gelisiyor ve bu modelde otomatik yukseklik ayarlayan(yerdeki yukseltilere gore) sensorler oldugundan en gelismis pnomotik sistemin baslangicinolmasiyla beraber elektronik unsurlar da iceren bir sistem ayrica. Bu yuzden sensorlerin her elektronik malzeme gibi bozulma riski var. Kapi altlarindaki koruyu plastik ve uzerindeki nikelajlara dikkat. Hatayi cok cabuk belli ettiginden kapilari sert ve yuksek yuzeylere fazla yanastirmayin. Klasik fransiz araci, siddetli doluda araci koruyun. Bunlar haricinde direksiyon yeni besil araclara gore biraz agir gelebilir diyorlar. Son olarak mukemmel bir secim:) Fransiz markalarinin son yillarda cikardigi en elit ve saglam modellerinden biri. Gule gule kullanin tekrar. Saygilarimla. güzel ve ayrıntılı bilgiler için çok teşekkürler Evren hydroactive sistemin kumanda kısmı 2 düğmeden oluşuyor (3 düğmeli donanım var,3. düğme sport seçeneği).yani araç siz karışmadıkça zaten auto modunda.4 değişik mod var manuel biz seçiyoruz.1-alçaltma,en fazla 10 km hıza kadar bu modda kalıyor,hız >10 km olunca otomatik olarak normal moda geçiyor.2-her hızda normal kullanım 110 km hıza ulaşınca otomatik alçalma, 3-ara mod,normal konumdayken 1 kademe yükseltme yapıyoruz hız>40 km olunca normal moda dönüyor, 4-yüksek mod,lastik değişme modu diye geçiyor.abartısız söylüyorum aracın çamurlukları lastiklerden bir karış kadar yükseliyor.hız>10 km olduğunda normal moda dönüyor. araç SX paket.gönül isterdi SX-PK olsun,denk gelmedi.bunu temiz gördüm bu oldu.kararan ayna olmaması beni biraz şaşırttı açıkçası.PK pakette yazdıklarına ilaveten ön park sensörü de var.100k da volan,130k da torsiyon değişmiş iyi dilekler ve bilgiler için tekrar teşekkürler Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mart 2015 Paylaş 11 Mart 2015 Abi maşallah gemi gibi duruyor bu kasa. Yeni c5 den daha kalipli. Bu arada 10-30-50 diye benim fiestanin kadrani da gidiyor sadece fransizlarda değil Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Mart 2015 Yazar Paylaş 23 Mart 2015 Nihayet yıkatıp fotoğraflarını çekebildim.ilk mesaja ekledim. ayrıca araçla ilgili bir kaç bilgi de var Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Mart 2015 Yazar Paylaş 23 Mart 2015 Çok iyi abi sağol Hakan.arabasız geçen 2,5 yılın ardından çok şükür Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 sağol Hakan.arabasız geçen 2,5 yılın ardından çok şükür Abi,özellikle air olayına hayran kaldım.. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 Karşı komşumuz da bunun bordo rengini almış, değişik tasarımlı bir jantı var hoş duruyor. Giresundaki komşuda yıllardır füme 2.0 lt hdi otomatiği var xenonlu filan. Hiç satmayı düşünmüyor, acaba bu yaz kanına mı girsem 1 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 Harikaymış vauv ALLAH kaza bela vermesin maşallah 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Mart 2015 Yazar Paylaş 23 Mart 2015 Karşı komşumuz da bunun bordo rengini almış, değişik tasarımlı bir jantı var hoş duruyor. Giresundaki komşuda yıllardır füme 2.0 lt hdi otomatiği var xenonlu filan. Hiç satmayı düşünmüyor, acaba bu yaz kanına mı girsem bu jantlar mı.orjinali bunlar.ben de çok beğeniyorum Köksal Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 (düzenlendi) bu jantlar mı.orjinali bunlar.ben de çok beğeniyorum Köksal Abi bunlar değil, tez zamanda foto çekeyim, sağda solda kolay görünen bir jant değil 23 Mart 2015 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 Nefis bir inceleme yazısı olmuş. O lcd ekranı ilanlarda görmemiz mümkün değildi. Aracın detaylı olarak kademelere göre yüksekliğini de daha önce görmeyenler artı tasavvur edebilirler. Bence araca en yakışan -1 kademesi, yükseldikçe doğal olarak leylekleşiyor:) Ancak aracın çok temiz kullanıldığı belli. Yanlız bagaj kapağındaki citroen yazısının "N" harfi aynı hizada değil. Düşmesin, sonra bulmak çok zor olur. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Önder Özcan 23 Mart 2015 Yazar Paylaş 23 Mart 2015 (düzenlendi) Nefis bir inceleme yazısı olmuş. O lcd ekranı ilanlarda görmemiz mümkün değildi. Aracın detaylı olarak kademelere göre yüksekliğini de daha önce görmeyenler artı tasavvur edebilirler. Bence araca en yakışan -1 kademesi, yükseldikçe doğal olarak leylekleşiyor:) Ancak aracın çok temiz kullanıldığı belli. Yanlız bagaj kapağındaki citroen yazısının "N" harfi aynı hizada değil. Düşmesin, sonra bulmak çok zor olur. Saygılarımla. teşekkür ederim.esasen yazmak istediğim herşeyi yazamadım.50 den fazla fotoğraf arasından 30 küsür tanesini seçtim.herbirini önce tinypice yükleyip sonra foruma ekledim,giriş yazısı ve fotoğraf üstü yazılar derken bayağı bir zamanımı aldı, artı bunların hepsini işyerinde bir yandan işe de bakarken yaptım lcd ekranın ayar menülerini gösteremedim mesela.güneşliklerdeki makyaj aynaları aydınlatmalı.onları çekmeyi unutmuşum.yolcu tarafınınki yanmıyordu,söktüm.kapağı kaldırınca yanmasını sağlayan plastik ayak ve onun tuttuğu iletken parça kırılmış.çabuk yaştırıcı ile onları tamir ettim,resimleyemedim. motor çok tozluydu çekemedim.bagajdan fotoğraf almayı unuttum. mesela birşey itiraf edeyim-pek çok arkadaşım da benimle aynı durumdadır eminim,ben bu araçları sedan sanıyordum,bildiğin sedan .oysa ki araç bildiğin sedan değil,arka cam bagajla beraber kalkıyor.hatcback demek ne kadar doğru bilmiyorum,o yüzden birşey demiyorum. aracın kapısını açtığınız an oturup yerleşene kadar kısık kısık sürekli hidrolik sesler geliyor,yüksekliği ayarlıyor.- 1 evet,ben de not düşmüştüm hiç de fena değil diye,ama maalesef 10 km den hızlı gitmeye izin vermiyor bagajdaki N harfi fotoğrafta gerçekten tuhaf çıkmış.bu akşam karanlıktı gerçi ama,gene de baktım sanki N harfinin formu o şekildeymiş gibi geldi bana.sağlamlığında sorun yok,oynamıyor,aydınlıkta bir daha bakayım. bir de vakitsizlikten bakıma gidemedim,pazar günü sanayiden (yağ ve filtre satan dükkandan) hava ve polen filtresi aldım.otoparkta onları güzelce değiştirdim.hava filtresi kutusunun,önden gelen(havayı filtreye getiren) hortumun girdiği ağzını kırmışlar.hortumun ucu boşta duruyordu,filtre kutusunun ağzı da boş-açık duruyordu.değişmeleri gerek.boruyu kutuya koli bandıyla sıkıca bantladım.haftasonu da kısmetse yağ alıp filtreyle beraber değiştireceğim. 23 Mart 2015 tarihinde Önder Özcan tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts