Emir Karadağ 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 Herkese merhaba. 2008 Passat 2.0 TDİ(140 BG) DSG almayı düşünüyoruz. Highline paket. Artıları ve eksileri nelerdir? Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 Keşke imkanınız olsa da 2010+ dsg alsanız. O senelerdeki vites kutuları sıkıntılı oluyor ama 2.0 için durum nedir bilemiyorum. Yorum bağlantısı
İlker Yüksel 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 2.0 tdi dsg 6 ileri yağlı sistem. Çevremdeki araçlar 400 bin km aştılar. Hiç sorun çıkarmadılar. Sıkıntılı olan dsg 7 ileri kuru tip olanlardır Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 2.0 Tdi çok canlar yakar , DSG biraz şans işi onun dışında passat güzel arabadır şu yönüde olsaydı iyi olur diyebileceğin birşey olacağını sanmıyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 2009 öncesi passatlarda pd motor kullanilmis.daha sesli calismasi ve yakıt sisteminin değişik enjektörlerin memeli olduğundan bahsediliyor.bir kısım kullanici enjektörlerin ariza verdiğini savunuyor.2009 sonrasında ise cammon rail yakit sisteminin kullandigi ve sorunlarin giderildigi söylenmekte.2b tdi lerde 6 ileri yağli tip dsg şanzıman kullanılmış.7 ileri kuru tip olanlara göre daha sorunsuz olduğu söyleniyor.170 hp ele geçse iyi olur aslinda [emoji16] Bi aralar bende bakmistim 170 hp passata ama geleneği bozmadim mondi ile devam yola.Arastirmalarimin özeti bu şekilde.Saygılar +1 Aynen doğrudur. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 20 Mart 2015 Paylaş 20 Mart 2015 PD enjektörlerin arıza vermesi diye standart birşey yok ama biraz daha çok yakabilir. Öte yandan değişimi birer birer yapılır 4 tane birden alınmaz. CR pompası yoktur. mil üzerinden traktör pompası gibidir. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Keşke imkanınız olsa da 2010+ dsg alsanız. O senelerdeki vites kutuları sıkıntılı oluyor ama 2.0 için durum nedir bilemiyorum. Tam tersi 6 ileri olanlar çok az problemli 7 ileri mekatronik yüzünden yerlerde geziyor. İnternetten biraz daha bakindim.sizlerde bakabilirsiniz.Okuduğum kadarı ile enjektörlerde genel bir sıkıntınin olduğu yönünde. pd motor olanlarda.aynen dsg de olduğu gibi.Ha tabi şöyle olabilir mi nasil ki dsg şanziman alipta sorun yaşamayan kullanıcılar var (çok az bir miktar olsada).hic enjektör arıza yapmamış pd motorlarda vardır.Şans işi aldığinız arkadaşta sorunu olmamıştır size gelir içini döker araba.Benim görüşüm bir miktar para bağlayıp ta bozuldu mu bozulacak mi gibi düşüncelerle uğraşmamak.Risk almamak.Okuduğum kadarıyla bir yatkınlık var çünki.Saygılar. Enjektör arızası dizel arabanın kaderi gibidir. Kullandığımız yakıtlar euro normlarının uzağından bile geçmiyor. 2,0 TDİ bence kendisini ıspatlamış düzgün bakım periyodu ve orjinal parçalar ile uzun yıllar hizmet eder. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 (düzenlendi) Bu arada şunu da söylemeden gecmeyeyim.Bir cok wv taraftari arkadaşın motor yerine koymadiği renault un 1.5 dci motoruna sahip kango var arkadaşımda.taksici kendisi.istenirse aracin resimlerini hafta içi atarim.400 b i deviren arabada triger harici değişen yok.ne turbo ne enjektör.mazot u total den alır devamli.Bir de adamin aklina gelmiyo değil hani madem pd bu kadar iyiydi cr ye neden gecildi.taksici arkadaş mazot u totalden aliyo bi daha hatirlatayim.saygılar Emisyonu yüksek hızda PD nin kötüdür. Yakıt harcaması daha fazladır. CR ye o nedenle geçildi. ayrıca daha ucuz imalatı. tam elektronik enjeksiyon. diğerinde 4 tane ayrı pompa var. Ben PD nin sorunlu olduğunu düşünmem. sorun elbette çıkar ama ikinci el araç alıyorusnuz o parçayı da değiştiriverin yedeği var. 21 Mart 2015 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emir Karadağ 22 Mart 2015 Yazar Paylaş 22 Mart 2015 Kardeş konuyu açmışşın bilmiyorum arada gelip bakiyor musun.pd motorlarin 2008 yilinin mart ayından sonra piyasa ya sürüldüğü mevzusu.seninki pd mi cr mi onu yazsaydin bari.pd ise sana tavsiyem.üretimi bitmiş bir araba modelinı almakla aynı şey. Kaçmış heralde cevap yok Burdayım abilerim. Sınav yoğunluğundan dolayı çok bakamıyorum bu ara. Araç 2008 model ama 2009 başında trafiğe çıkmış. Motor mevzusunuda çok bilmiyorum açıkçası Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 (düzenlendi) Tam tersi 6 ileri olanlar çok az problemli 7 ileri mekatronik yüzünden yerlerde geziyor. 2008 lerde kuru tip kullanılıyor ve yağlılara göre problemlidir diye yazıyorlar, neresi tam tersi anlamadım Biraz araştırdım, dizellerde kuru tip yokmuş, haliyle sıkıntı çekende az olur. 24 Mart 2015 tarihinde Gökhan Albayrak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 (düzenlendi) Bu arada şunu da söylemeden gecmeyeyim.Bir cok wv taraftari arkadaşın motor yerine koymadiği renault un 1.5 dci motoruna sahip kango var arkadaşımda.taksici kendisi.istenirse aracin resimlerini hafta içi atarim.400 b i deviren arabada triger harici değişen yok.ne turbo ne enjektör.mazot u total den alır devamli.Bir de adamin aklina gelmiyo değil hani madem pd bu kadar iyiydi cr ye neden gecildi.taksici arkadaş mazot u totalden aliyo bi daha hatirlatayim.saygılar 1.5 Dci motoru adam yerine koymayanların ne kadar bilgili olduklarını da ciddi olarak sorgularım açıkcası 24 Mart 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 2008 lerde kuru tip kullanılıyor ve yağlılara göre problemlidir diye yazıyorlar, neresi tam tersi anlamadım Biraz araştırdım, dizellerde kuru tip yokmuş, haliyle sıkıntı çekende az olur. Cevabı kendin vermişsin. Yorum bağlantısı
Emir Karadağ 24 Mart 2015 Yazar Paylaş 24 Mart 2015 Hocam şu olaya bi açiklik getirelim.1.6 tdi lerde ve 1.4 tsi lerde 7 ileri kuru tip kullaniliyor.2.00 tdci dizel lerde 6 ileri yağlı tip dsg kullaniyolar.Torku yüksek olan araçlarda 6 ileri yağlı torku 250 nm den az olan araçlarda 7 ileri kuru tip dsg kullanılmış.0 km aldıgımız wv caddy marka 1.6 tdi dsg aracimız olmuştu.kuru tip te en çok karşilaşilan sorunlar mekatronik ve kavrama arızaları olarak başı cekmektedir.nitekim bizim araçta 108 b km de mekatronik sıkıntısı oluşmuştu. Öncelikle verdiğiniz cevaplar için çok teşekkür ederim. Eski jettamızda (1.4 TSİ 140 bg) 6 ileri DSG vardı. 120.000 km'de kavrama arızası başlamıştı. Birazda ondan tırsıyoruz. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 2008 lerde kuru tip kullanılıyor ve yağlılara göre problemlidir diye yazıyorlar, neresi tam tersi anlamadım Biraz araştırdım, dizellerde kuru tip yokmuş, haliyle sıkıntı çekende az olur. hiçbir 2.0 tdi da kuru tip olmaz. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 25 Mart 2015 Paylaş 25 Mart 2015 hiçbir 2.0 tdi da kuru tip olmaz. Aynen hocam, öğrendim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts