Ercan Görgüner 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 arkadaşlar ilk önce herkese iyi günler dilerim. cumartesi günü akraba ziyareti için yola çıktık evimize yakın shell istasyonundan 100 tl lik yakıt aldım. araç zeytinburundan yola çıktık büyük çekmeceye gelince aniden stop etti bir daha çalışmadı. aracımda çeyrek depo yakıt vardı üstüne 100 tl daha aldım 3/4 oldu trafik nedeni ile dur kalk 2 saatte b.çekmeceye geldim yarım depo yakıtım kalmıştı. tam yol rahatladı 3. vitese attım araç pat diye stop etti. çekiciyle sanayiye götürdüm usta enjektörler patlamış dedi. şimdi ne yapabilirim. Yorum bağlantısı
Ercan Görgüner 4 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2015 280.000 de bakımlarını bayram öncesi yaptırmıştım usta araçta bir şey yok demişti. Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Bence en son aldığınız yakıtla alakalı değildir.. 1 Yorum bağlantısı
Ercan Görgüner 4 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2015 Bu yeni ve geliştirilmiş dizel formül, dizel yakıt enjeksiyon sistemlerinin daha hızlı ve daha etkili temizlenmesi amacıyla daha güçlü bir kir temizleyici içermektedir**. Ayrıca aktif motor korumasıyla, motor gücünü geri kazanmayı ve korumayı sağlamak üzere geliştirilmiştir. Pas önleyici özelliği, hassas bir şekilde işlenmiş yakıt enjeksiyon sistemlerinin paslanmasını önler. Shell V-Power Nitro+ Diesel otomobilinizin hem şimdi, hem de gelecekte potansiyel performansına ulaşmasını sağlar. (kafamı bu yazıda karıştırdı.) Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 280bin km'deki enjektörlerin ömrünü doldurmuş olması normal. Yenilenme yoluna gidilmeli derim. 3 Yorum bağlantısı
Ercan Görgüner 4 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 4 Ağustos 2015 enjektörler pompa vs kayışlar değişmesi gerkiyormuş 4-5 bin masraf çıkardılar ne yapcağımı şaşırdım Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Km ile alakali olarak enjektorlerin ariza yapmasi normal gibi duruyor sanki. 280bin km az bi km değil çünkü. Shellden yakit alip aracin arizalanmasi tesadüf olabilirmi? Yorum bağlantısı
DİREN YILDIZ 4 Ağustos 2015 Paylaş 4 Ağustos 2015 Az değil fakat çokta değil Biraderimin Arabası 430 binde pompacıyada götürdüğünü hatırlamam birazdan şans işi geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Mehmet Gözetleyen 18 Ağustos 2015 Paylaş 18 Ağustos 2015 Yakıtı sürekli Shelll'den alıyorum (%5 indirim kartım var )Fuel Save ile nitro'yu sürekli değişimli olarak alıp test etme imkanım oldu. Fuel Save daha yoğun. Daha fazla Km götürüyor. Ancak Nitro+ ile aynı rampada aynı devirde 7-8 km/h hız farkı oluşuyor. Bu bahsettiğim yol %6 eğimli 4 Km uzunluğunda bir rampa. Sorarsanız gönlüm hep Fuel Save'den yana olmuştur. Araç daha stabil çalışıyor bence. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 18 Ağustos 2015 Paylaş 18 Ağustos 2015 (düzenlendi) Bu tarz farklar çeşitli sebeblere dayanır, kullanım tarzı-bakım şekli ve aralığı-kullanılan yağ- yakıt-motorun üretimden gelen hata oranı vs. yani nitro yada save kullanımında oluşan farkta terslik varsa bunlara bakmak lazım, normal motorda F.Save kullanırsanız güç düşer-menzil az artar, seste değişiklik olmaz, Nitroda menzil az düşer, güç az artar ses değişmez, eu4-5 motorlarda nitro tarzı katkı dolu yakıtlar dışında tasarrufa yönelik yakıt kulanmayın derim ben, kulanırsanız en basitinden enjektörede 280 binleri görmeniz baya zor olur. 18 Ağustos 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 18 Ağustos 2015 Paylaş 18 Ağustos 2015 Aracın eveliyatındaki alınan yakıtta önemli ama,nitro çıkalı fazla bir zaman olmadı. Yorum bağlantısı
Mehmet Gözetleyen 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Sanırım nazara geldik. Araç 100K'da, 50K'dan daha uzun süredir sürekli Shell yakıt kullandım. Son bakımdan da 3K Km geçti. Türkçesi 4 depo Shell'den yakıt aldım,yarısı içindeydi 4.'nün Sabah çalıştırdık zorla çalıştı, 5 sn sonra stop etti (Ki bu ilk kez başımıza geliyor) Sonra tekrar çalıştırmak için biraz uğraştım, çalıştı fakat bu defa da gaz yememeye başladı, bunun ardında gelen muhteşem bir pasiflik..2200d/d'da devreye girip aracı ivmelendiren turbonun aracı ivmelendirmediğini, veyahut hissedilemeyecek derecede çalıştığını farketik. Sanayiye gittiğimde filtrenin yarısından çoğunun su, ayrıca içinden siyah küçük parçalar bulunduğunu gördüm. (Türkçesi Shell Nitro+ = Shell İtele gitsin,nasılsa yakar) Filtreyi değiştirip Würth enjektör temizleyiciyi koydum,deponun gerisine de BP Ultimate yakıt aldım, araçla 50 Km yaptık, yavaş yavaş açılıyor. Siz siz olun çok güvendiğiniz istasyondan bile şüphe duyun. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 26 Ağustos 2015 Paylaş 26 Ağustos 2015 Zamanında a...gazın katkılı lpg'leri birçok kişinin enjektörünü tıkamıştı. Aslında katkı kirliliği giderme anlamında iyi niyetle düşünülmüştü. Fakat uzun süre katkısız kullanıpta sonra katkılı lpg alınınca yıllardır biriken kirlenmeler, korozyonlar temizlenmeye başlanınca enjektörler nakavt oldu. Bu tür katkılı yakıtları ya hep kullanacaksınız yada hiç kullanmayacaksınız. Würthün katkılarının, carbon clean işleminin vs bile belli km'yi aşmış araçlarda sorun yaratacağı söyleniyor. Yorum bağlantısı
Recommended Posts