Ramazan Sarı 31 Ağustos 2015 Paylaş 31 Ağustos 2015 Focus 2002 ghia otomatik arabamda ilk kalkarken tık diye nir ses geliyor bu sesi yokuşda kalkarken gelmiyor araba Seyit halinde gelmiyor kalkarken ve durduğumda tekrar kalkarken geliyor bir de geri vitesde geri ilk gaz pedalına basınca tıkırt diye bir ses geliyor Bu ses için aks başlıkların sağlam şanzımandan gelebilir dediler ama öyle üstünkörü baktıktan sonra bunu söylediler motora yüklenince ga pedalına basınca gelen bu ses hakkında düşüncesi olan var mı Teşekkürler Yorum bağlantısı
Fatih Emre 31 Ağustos 2015 Paylaş 31 Ağustos 2015 Focus 2002 ghia otomatik arabamda ilk kalkarken tık diye nir ses geliyor bu sesi yokuşda kalkarken gelmiyor araba Seyit halinde gelmiyor kalkarken ve durduğumda tekrar kalkarken geliyor bir de geri vitesde geri ilk gaz pedalına basınca tıkırt diye bir ses geliyor Bu ses için aks başlıkların sağlam şanzımandan gelebilir dediler ama öyle üstünkörü baktıktan sonra bunu söylediler motora yüklenince ga pedalına basınca gelen bu ses hakkında düşüncesi olan var mı Teşekkürler Motor veya şanzuman kulaklarındaki kopuklu da yapabilir. Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 31 Ağustos 2015 Yazar Paylaş 31 Ağustos 2015 Takozlardan mı bahsediyorsunuz Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 31 Ağustos 2015 Paylaş 31 Ağustos 2015 Aks kafalarına baktırın . Özellikle gaza basınca yani araba yükle binince hafif sallama varsa kesin akslardandır. Yorum bağlantısı
Fatih Emre 31 Ağustos 2015 Paylaş 31 Ağustos 2015 Takozlardan mı bahsediyorsunuz Evet aynen öyle. Örnek Mondeo MK2 arka motor/şanzuman takozu lastiği çatlamış. Şaseye sabitlenen metal kulaklarının biri de kopmuş olabilirdi. Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 2 Eylül 2015 Yazar Paylaş 2 Eylül 2015 Evet kulaklarda sıkıntı varmış değişti takoz ama bu sefer araba yine kalkarken hart hart diye bir ses geliyor bunlar aks kafaları ile mi alakalı acaba Sese karşı çok mu hassasım acaba Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 2 Eylül 2015 Yazar Paylaş 2 Eylül 2015 Benim üstte takoz değil kulak tek değişti bından kaç tane var ki benim bir adet değişti Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 2 Eylül 2015 Yazar Paylaş 2 Eylül 2015 Direaksiyon kutusu olabilir mi ki ama yol da gelmiyor kalkışta geliyor Yorum bağlantısı
Fatih Emre 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 Aracı lift ile kaldırıp aracı çalıştırıcaksınız. Araç havada iken 1. vites ile dur kalk yapacaksınız. Aracın altında durup sesin geldiği yeri bulmaya çalışın. Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 7 Ekim 2015 Yazar Paylaş 7 Ekim 2015 Bu konuyla alakalı ustalar akslar bozulmuş ya değişecek ya da tamir etiiteceğiz dediler yenisi 3-5 bin lira arası tamir 750tl diyorlar ne yapsam acaba Tümü viraj çubukları vs değiştiririz dediler Yorum bağlantısı
Mahmut Şahin 7 Ekim 2015 Paylaş 7 Ekim 2015 Bu konuyla alakalı ustalar akslar bozulmuş ya değişecek ya da tamir etiiteceğiz dediler yenisi 3-5 bin lira arası tamir 750tl diyorlar ne yapsam acaba Tümü viraj çubukları vs değiştiririz dediler akslar 3-5 bin lira ise 2002 model focus kaç para eder hocam. bu hesapta bir yanlışlık olmasın. Yorum bağlantısı
Koray Demir 7 Ekim 2015 Paylaş 7 Ekim 2015 Bu konuyla alakalı ustalar akslar bozulmuş ya değişecek ya da tamir etiiteceğiz dediler yenisi 3-5 bin lira arası tamir 750tl diyorlar ne yapsam acaba Tümü viraj çubukları vs değiştiririz dediler Yetkili Serviste bin küsür civarında aksın teki nasıl oluyor bu iş? Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 7 Ekim 2015 Yazar Paylaş 7 Ekim 2015 Bana da öyle geldi yetkili servise götürüp arıza tespiti yaptırsam arıza tespitine para ödermiyim acaba Yorum bağlantısı
Ramazan Sarı 18 Ocak 2016 Yazar Paylaş 18 Ocak 2016 Arkadaşlar tekrar merhaba kalkıştaki ses gelmeye devam etti bende teyibin sesini açmaya devam ettim sonra Kış ayı geldi havalar soğudu ve SES kesildi bu ses lastik gibi birşeyin çok sıcaklarda eskimesinden kaynaklanıyor olabilirmi Yorum bağlantısı
Savaş Değişli 20 Ocak 2016 Paylaş 20 Ocak 2016 Araçta karter koruma sacı varmı Ramazan? Benzer bir sorun bende yaşadım,her usta farklı birşey söyluyordu.Kalkarken tak diye bir ses durmaya yakında aynı sesi yapardı. ilk olarak karter korumayı çıkartıp dene olmazsa teker taşıyıcılarında eğilme gibi birşey olmuş olabilir,açılarda küçük bir oynama direksiyon kutusunun gevşemesine neden olur.iyi bir rot ustası işini görür. Yorum bağlantısı
Gokmen Adıman 21 Ocak 2016 Paylaş 21 Ocak 2016 Ayni sorunnu bende yasamistim. Sansizman arka kulagi degisti sorun duzeldi. 40 TL ye hallettik Yorum bağlantısı
Recommended Posts