İçeriğe Yönlendir

Çift Tırnaklı Bujinin Avantaj - Dezavantajları?


Kenan Koç

Recommended Posts

Kenan Koç

Aracım 2011ford focus hb 100 beygir lpg li araç 46.000 de.bugün çift tırnaklı bujilerin daha iyi ateşleme ile daha performanslı kullandığını söyledi bir arkadaşım bunun doğruluk derecesi nedi? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim vede ne marka buji önerirsiniz ömrü uzun olan.şimdiden teşekkürler..

Yorum bağlantısı
Misafir

Bende geçen hafta değiştirdim. Çift tırnak mı bilmiyorum ama iridyum olandan taktırdım. Normal bujiler 30 Tl iken ben 180 Tl verdim. Usta aynen bunları dedi. Ek olarak normal bujiler 10.000-.20.000 km giderken, iridyumlar 100.000-.120.000 km gidiyormuş.

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Bende geçen hafta değiştirdim. Çift tırnak mı bilmiyorum ama iridyum olandan taktırdım. Normal bujiler 30 Tl iken ben 180 Tl verdim. Usta aynen bunları dedi. Ek olarak normal bujiler 10.000-.20.000 km giderken, iridyumlar 100.000-.120.000 km gidiyormuş.

İridyum olanlar çift tırnak değil bildiğim kadarıyla, bende iridyum olandan aldım, ömür olarak daha uzun ömürlü ve özellikle düşük devirlerde ve güç gerektiren yerlerde biraz performansa etkisi olduğunu söyleyebilirim. Ama çok uçuk bir fark beklememek lazım.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

İridyum olanlar çift tırnak değil bildiğim kadarıyla, bende iridyum olandan aldım, ömür olarak daha uzun ömürlü ve özellikle düşük devirlerde ve güç gerektiren yerlerde biraz performansa etkisi olduğunu söyleyebilirim. Ama çok uçuk bir fark beklememek lazım.

Performanstan ziyade normal bujiler, Lpg li araçlarda teklemeye sebep olabilir dendi ve üzerinden çıkan orjinali ne ise yine onu takmakta fayda var dedi usta. Üzerinden Ngk iridyum çıktı. Bende aynısını aldım. Ama dediğim gibi çift tırnak mı değil mi bilmiyorum. Aşağıda.

 

XJoG9O.jpg

 

d02r8Q.jpg

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...