Emre Tutak 19 Aralık 2015 Paylaş 19 Aralık 2015 En boş donanım seviyesi gayet iyiymiş hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsınız inşallah 1 Yorum bağlantısı
Uğur Köker 19 Aralık 2015 Yazar Paylaş 19 Aralık 2015 Abi O senin dediğin corsadaki ESP EPS olmasın kontağı açınca EPS yazısı yanar .(Electric Power Steering ) yani elektrikli direksiyonun baş harflerinden oluşan kısaltma Aurisin en boş versiyonu Life paket onlarda 1.33 motorda var . Ve malesefki sis farı yok jant yok cruise kontrol yok . Ama Dijital klima var . Japonları anlamak çok zor evet haklısınız 1,33 life vardı bir de onu unuttum o zaman benim ki en boşun bir üstü Yorum bağlantısı
Misafir 19 Aralık 2015 Paylaş 19 Aralık 2015 Hayırlı olsun, kazasız belasız iyi günlerde kullanın. Yorum bağlantısı
Gürkan Çakıroğlu 19 Aralık 2015 Paylaş 19 Aralık 2015 evet 2.el bakarken 2010-2012 modellerin çoğunda da esp yoktu,sırf bu sebeple auris almayacam demiştim ama gelin görün ki adamlar esp yi standart hale getirmişler teşekkürler Hayırlı olsun Uğur Esp artık tüm araçlarda standart olmak zorunda. AB normları. 1 Yorum bağlantısı
Bekir Afşar 19 Aralık 2015 Paylaş 19 Aralık 2015 Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın inşallah 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 19 Aralık 2015 Paylaş 19 Aralık 2015 Hayırlı olsun, şanzıman yorumlarınıda bekliyoruz 2 Yorum bağlantısı
Misafir 20 Aralık 2015 Paylaş 20 Aralık 2015 Hayırlı olsun,güle güle kazasız günlerde kullanın, toyota'nın böyle en alt pakette bile standart bir çok donanıma sahip olması hoşuma gidiyor Yorum bağlantısı
Uğur Köker 20 Aralık 2015 Yazar Paylaş 20 Aralık 2015 Hayırlı olsun, şanzıman yorumlarınıda bekliyoruz Sanziman gecisleri cok seri ve hissettirmiyor sadece motor sesi ve devirden anlayabiliyorsunuz,sadece dur kalkta hizlanirken aniden durmaniz icab ettiginde frene dokundugunuzda vites dusurmesini hissedebiliyorsunuz,o da hizlanirken vites yukseltip devri dusururken birden frene dokundugunuzda vitesin dusup devrin yukselmesine bagli bir kararsizlik gibi birsey. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Aralık 2015 Paylaş 20 Aralık 2015 Sanziman gecisleri cok seri ve hissettirmiyor sadece motor sesi ve devirden anlayabiliyorsunuz,sadece dur kalkta hizlanirken aniden durmaniz icab ettiginde frene dokundugunuzda vites dusurmesini hissedebiliyorsunuz,o da hizlanirken vites yukseltip devri dusururken birden frene dokundugunuzda vitesin dusup devrin yukselmesine bagli bir kararsizlik gibi birsey. Anladım, güle güle kullanın, benim için yeterli bir yorum oldu, sanırım şanzıman hala aynı tarzda, şuanki modeli sürmeden kesin konuşmamak lazım tabiii... 1 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 20 Aralık 2015 Paylaş 20 Aralık 2015 Hayırlı olsun. Kazasız belasız güle güle kullanın. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 Güle güle, kazasız belasız kullanın inşallah.. Yorum bağlantısı
Yasir Baş 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 Güle güle kullanın.. Fotoğrafları bekliyoruz.. 1 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız kullanın... 1 Yorum bağlantısı
Muhammed Lokman Tosun 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 Abi O senin dediğin corsadaki ESP EPS olmasın kontağı açınca EPS yazısı yanar .(Electric Power Steering ) yani elektrikli direksiyonun baş harflerinden oluşan kısaltma Aurisin en boş versiyonu Life paket onlarda 1.33 motorda var . Ve malesefki sis farı yok jant yok cruise kontrol yok . Ama Dijital klima var . Japonları anlamak çok zor life'da dijital klima da yok. Yorum bağlantısı
Berkcan Ergen 21 Aralık 2015 Paylaş 21 Aralık 2015 life'da dijital klima da yok.Ben de var diye biliyorum abi. Yorum bağlantısı
Uğur Köker 28 Ocak 2016 Yazar Paylaş 28 Ocak 2016 araç 1,6 132 bg otomatik 6 ileri benzinli,resimlerde de görüldüğü üzere şuan istanbul şehir içi 9,5 lt civarı yakıyor(uzun yolda giderken 7,6 dönüşte 6,9 lt yaktı;araç henüz 200 km de iken uzun yola çıkmıştım muhtemelen km arttıkça yakıtta düşecek diye umuyorum ,şuan 2bin km ye yaklaştı ) yol sesi ve rüzgar sesi konusunda gayet başarılı(eski aracım focus 1 e göre kıyaslıyorum)vites geçişlerini hissettirmiyor,sadece rampa aşağı inerken devir bazen 4 binde takılıyor vites yükseltmiyor ve motor freni yapıyor sanki normal mi bilmiyorum.normalde eski aracımda rampa aşağı saldığımda kendi otomotik vites yükseltirdi sanki bunda bir takılma var vites atmıyor rampa aşağı hafif gaza basınca atıyor pek anlam veremedim.süspansiyon ve yol tutuşu çok iyi diyebilirim,atlatmalarda ve cukurlarda gayet yumuşak ve sarsıntıyı iyi absorbe ediyor,virajlarda güven veriyor.tek sıkıntım korna çok sönük bir kornası var bazen basmaya utanıyorum iç malzemesi çok çok iyi her tarafta yumuşak deri gibi kaplamalar var,elle vurunca o tok plastik sesini duymuyorsunuz sanki yumuşak deriye vuruyorsunuz.ön konsolda gayet kullanışlı.camlar kumandadan açılıp kapanmıyor bagaj kapısı içerden açılmıyor dışardan açılıyor bence büyük dezavantaj ,istanbul gibi yerde içten kapıları sürekli kitlemeniz icap ediyor yoksa ışıklarda veya trafikte bagajınız açabilirler .uzun dönem tecrübelirimi paylaşırım düşünen arkadaşlara fikir verebilir... Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ocak 2016 Paylaş 28 Ocak 2016 Fotoğrafları ilk mesaj taşıdım. Çok güzel.. Yorum bağlantısı
Uğur Köker 28 Ocak 2016 Yazar Paylaş 28 Ocak 2016 Fotoğrafları ilk mesaj taşıdım. Çok güzel..Cok tesekkur ederim Yorum bağlantısı
Recommended Posts