Misafir 20 Nisan 2016 Paylaş 20 Nisan 2016 Kusura bakmayın:) Hızlı hareket edince hatalı olmuş. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Bu aralar yapilanlar. Detayli ic temizlikten sonra Boya koruma yapildi. Ufak aksesuarlar ilave edildi. Kapi gergi muhafazalarini taktim. Mm'ik olmasa da bu sekilde oluyormus. Aliexpress kullanici fotograflarinda da ayni sekilde olduklarini gorunce taktim. Kilit karsiligindaki diller icin metal muhafaza biraz gecikmeli geldi. Renk degistrimeye baslayan yarim kaput koruma filmi ve yan camurluklar, tam film kaput film kaplama ile degisti. Yanlar yine 1/3. Ancak tamponun da yarisina yaptirdim. Sabah tuketim verilerinden bir ornek. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Kapı içleri aynı Focus'a benzettim. Sevindim kendi kendime Ama muhafazalar olmalıydı, bizimkilerde cuk oturdu. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Günlerdir bende bana tahsis edilen daha 1000 km yapmamış 2016 dizel s60 la geziyorum. İzlenimlerim: 1 Bu araba yakmıyor.çok ciddi oranda bir yakıt ekonomisi var. 2 Kesinlikle 2.0 olmalı 1.6 dizel ilk hızlanma da fiyasko. Hızını aldıktan sonra kadranı deviriyor ama kalkışı ve ilk hızlanma ciddi kötü... 3 sessiz rüzgar sesi almıyor 4 Virajları çok sağlam 5 içi çok klasik menü kullanışlı değil. 6 Kaza önleme sistemi müthiş çalışıyor. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Günlerdir bende bana tahsis edilen daha 1000 km yapmamış 2016 dizel s60 la geziyorum. İzlenimlerim: 1 Bu araba yakmıyor.çok ciddi oranda bir yakıt ekonomisi var. 2 Kesinlikle 2.0 olmalı 1.6 dizel ilk hızlanma da fiyasko. Hızını aldıktan sonra kadranı deviriyor ama kalkışı ve ilk hızlanma ciddi kötü... 3 sessiz rüzgar sesi almıyor 4 Virajları çok sağlam 5 içi çok klasik menü kullanışlı değil. 6 Kaza önleme sistemi müthiş çalışıyor. 100km/h'ye kadar gemi misali kullanmak daha zevkli ve keyifli. Direksiyonun agirligi ile beraber bu duygu seli ile kullaniyorsun. Ancak dediginiz gibi 100km/h'den sonra baaa cikamayacagi arac yok gibi hissettiriyor ama tabi bu his belli bir hizda kayboluyor nefes oraya kadar. Yol tutus konusunda da ayni fikirdeyim. Iyi bir yol tutusu oldugunu yan koltukta tabi ki hissesiyordum ancak direksiyonda aracin tepkilerini gorunce ve daha hic elektronik sistem ihtiyaci duymamasi surucunun araca duydugu guveni arttiriyor. Su ana kadar kaza onleme sistemi devreye girmedi ama frenler her durumda bu araci durdurma gucune sahip hissi uyandiriyor. Belli bir sure gaza basilmadiginda motor freni yapabilen powershif sanzimanla cok fazla frene basma ihtiyaci da duymuyorum. Aslinda otomatikte genelde fren kullanimi duze gore daha yogun olur. Direksiyon sisteminin hisli olmasi cok guzel ama cok hisli olmasi o kadar guzel degil. Simdi bu nasil bir cumle diyeceksiniz haklisiniz. Punto evo'nun cok ama cok basarili direksiyon sisteminde yol egimi, cokuntusu, agir tonajli araclarin olusturdugu ray cokuntulerinde direksiyona uygulan gucu arttirmak gerekmiyordu, cunki aracin yonun degismiyordu. Bu aliskanligi Volvo'ya tasidigimizda eger yolun degisen egimine direksiyona guc uygulamadan tutma aninda yakalnirsaniz aracin direksiyonu bile donebilir. Hisli direksiyon dezavantaji bu tabi. Eger dirwksiyonu iki elle veya sıkı sıkı tutan bir kullanici icin bu dedigim sorun olmaz. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Inadına güzel. Her detayı mükemmel şıklıkta. Çok beğeniyorum. Maşallah Bir sonraki aracım A6 olmazsa kesin S60 olur inşallah. 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Sahibinden.com favorilerimde R desing paketlisi var, hani bir yerden para çıkarsa hemen alayım diye Maşallah kalite akıyor resmen Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 (düzenlendi) Sahibinden.com favorilerimde R desing paketlisi var, hani bir yerden para çıkarsa hemen alayım diye Maşallah kalite akıyor resmen Bende de spoiler var kurtarmaz mi:) Saygilarimla. 7 Mayıs 2016 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 (düzenlendi) Bixenon ve makyajlı r paket[emoji14]Bixenon da var:) hatta bixenon ile beraber h7'de var takviye:)Saygilarimla. 7 Mayıs 2016 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Lokman Ceritlioğlu 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 maşallah, hayırlı uğurlu olsun Evren, kazasız belasız kullanın abim. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 maşallah, hayırlı uğurlu olsun Evren, kazasız belasız kullanın abim.Tesekkur ederim Lokman Abi.Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Zeynep'e feda olsun ama biraz hevesimizi alalim:) 3.000km'de v40 verelim sana otomatik, powerhift. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 7 Mayıs 2016 Paylaş 7 Mayıs 2016 Sen v40 î verirsin de abi, benim ona karşılık verecek param yok tüm sıkıntı bunda hem s60 dan gerisi yalab Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2016 Paylaş 8 Mayıs 2016 Hayırlı olsun kazasız belasız iyi günlerde kullan Abi, kullandıkça detaylı bir test istiyoruz senden. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2016 Paylaş 8 Mayıs 2016 (düzenlendi) Ne demek istediğiniz çok iyi anladım ve her kelimesine katılıyorum. Doğru tespit. Siz başaramamışsınız ama ben başardım, ilk seferinde kaza yaptım sandım korktum. Sizden bağımsız bir güç arabaya müdehale ettiğinde şaşırıyor insan ama sonradan güvende olduğunuzu gerçekten hissediyorsunuz. 8 Mayıs 2016 tarihinde Erol Eser tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2016 Paylaş 8 Mayıs 2016 100km/h'ye kadar gemi misali kullanmak daha zevkli ve keyifli. Direksiyonun agirligi ile beraber bu duygu seli ile kullaniyorsun. Ancak dediginiz gibi 100km/h'den sonra baaa cikamayacagi arac yok gibi hissettiriyor ama tabi bu his belli bir hizda kayboluyor nefes oraya kadar. Yol tutus konusunda da ayni fikirdeyim. Iyi bir yol tutusu oldugunu yan koltukta tabi ki hissesiyordum ancak direksiyonda aracin tepkilerini gorunce ve daha hic elektronik sistem ihtiyaci duymamasi surucunun araca duydugu guveni arttiriyor. Su ana kadar kaza onleme sistemi devreye girmedi ama frenler her durumda bu araci durdurma gucune sahip hissi uyandiriyor. Belli bir sure gaza basilmadiginda motor freni yapabilen powershif sanzimanla cok fazla frene basma ihtiyaci da duymuyorum. Aslinda otomatikte genelde fren kullanimi duze gore daha yogun olur. Direksiyon sisteminin hisli olmasi cok guzel ama cok hisli olmasi o kadar guzel degil. Simdi bu nasil bir cumle diyeceksiniz haklisiniz. Punto evo'nun cok ama cok basarili direksiyon sisteminde yol egimi, cokuntusu, agir tonajli araclarin olusturdugu ray cokuntulerinde direksiyona uygulan gucu arttirmak gerekmiyordu, cunki aracin yonun degismiyordu. Bu aliskanligi Volvo'ya tasidigimizda eger yolun degisen egimine direksiyona guc uygulamadan tutma aninda yakalnirsaniz aracin direksiyonu bile donebilir. Hisli direksiyon dezavantaji bu tabi. Eger dirwksiyonu iki elle veya sıkı sıkı tutan bir kullanici icin bu dedigim sorun olmaz. Saygilarimla. . Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 9 Mayıs 2016 Paylaş 9 Mayıs 2016 Hayalim V40 sahibi olmak. Babama da v50 veya s60 begendirmeye çalışıyorum hep. Volvo markası bana hep sempatik geliyordu sen aldın iyiyce öğrenmiş olduk abi. Samsung Galaxy Alpha cihazimdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Yorum bağlantısı
Engin Deniz 9 Mayıs 2016 Paylaş 9 Mayıs 2016 Hayalim V40 sahibi olmak. Babama da v50 veya s60 begendirmeye çalışıyorum hep. Volvo markası bana hep sempatik geliyordu sen aldın iyiyce öğrenmiş olduk abi. Samsung Galaxy Alpha cihazimdan Tapatalk kullanılarak gönderildi. Mert Tapatalk imzanı kapatabilirmisin. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Mayıs 2016 Paylaş 9 Mayıs 2016 V40 ı ben de çok beğeniyorum ama S60 alacağım Yorum bağlantısı
Misafir 9 Mayıs 2016 Paylaş 9 Mayıs 2016 (düzenlendi) S60'dan sonra v40; tum bilesenlerin olcekle kucultulmusu gibi ic tarafta. Bu nedenle bana su anda duydugum ferahligi vaadetmiyor. Volvo'nun kendine has vazgecilmezleri aracin bazi yonlerini estetik acidan rakiplerinde geride birakiyor ama son modellerde buyuk olcude estetik kaygilari olanlara da hitap ediliyor. Yine de Ornekler yok degil. Mesela Volvo'da kol dayama yok. Saklama gozunun ustu yumusak ama kol oraya kondugunda surucu colaklasiyor:) Sebebi volvo'da guvenlik nedeniyle direksiyon cift el tutulmalidir. Bu nedenle kol dayama icin ugrasmiyor. Biz ama ne yapiyoruz? Azimle o bolumu kol dayama olarak kullaniyoruz ve hafif kabadayi gibi bir omuz sagda dusuk kalinca bos el ister istemez bir tespih bile ariyor:) Sonra da Volvo'nun guvenligi iste:))) Saygilarimla. 9 Mayıs 2016 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 9 Mayıs 2016 Paylaş 9 Mayıs 2016 Adaş hayırlı olsun. Allah kaza belâ göstermesin. İşyerimde çok kısıtlı internet ve aşırı yoğunluk, evde de doğru dürüst internet olmayınca atlamışım konuyu. Güzel, kaliteli ve keyifli arabadır. Sür keyfini. ☺ Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 hayırlı uğurlu olsun evren abi. allah kaza bela vermesin. maşallahı var. haftalar öncesinden gördüğüm ama tamamını okuyamadığım bir konuydu, kusura bakma. Yorum bağlantısı
Misafir 11 Mayıs 2016 Paylaş 11 Mayıs 2016 Güzel dilekleriniz icin tekrar tesekkur ederim. Yüce Allah gonlunuze gore daha iyilerini sizlere nasip etsin insallah. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts