Hüseyin Akyol 11 Temmuz 2016 Paylaş 11 Temmuz 2016 Herkesin geçmiş bayramını kutlarım, 2004 dizel C-max aracım ile bayram tatilini fırsat bilip Gebze'den Samsun'a büyükleri ziyarete gittim. Giderken araçta sadece ben ve küçük bir valizim vardı. Ama gel gelelim bolu tüneline girmeden önce ki viyadükleri 3. vites ile çıktım. Yine farklı yokuşlarda 5. vites ile başladığım yokuşu 3. vites ile bitirebiliyorum. Düz yolda 4. viteste araç az tepki veriyor fakat 5. viteste çok çok daha az tepki veriyor hele ki yokuşta tepki sıfır. Yakıtı sürekli Shell'den alıyorum. Aracın önce ki uzun yol performansını bilmiyorum ve ilk defa uzun yola çıktığım için bu performans beni tatmin etmedi. Kullandığım başka dizel araçlar gibi yokuşta kaçmadı araç. Turbo borularında herhangi bir yağ veya terleme izine rastlamadım. Sizce sorun nedir, nereden başlamalıyım. Elim az çok anahtar - tornovida tutar. İşi bilmeyen ustalar ile uğraşmak istemiyorum. Kocaeli - Gebze bölgesinde yardımcı olarak arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 11 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 11 Temmuz 2016 Egr iptal mi, biliyor musunuz ? Serkan hocam EGR hakkında bilgim yok, nasıl öğrenebilirim Katalizör tıkanıklığı, egr selenoid valfi arızası olabilir internetten teşhiş koymak zor olur genelde Mert hocam önce olabilecek arızaları tespit etmeye çalışıyorum, ustaların elinde deneme tahtası olmak istemiyorum. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 11 Temmuz 2016 Paylaş 11 Temmuz 2016 Serkan hocam EGR hakkında bilgim yok, nasıl öğrenebilirim İptal edildiyse motorun oraya bakınca arasındaki sacı görebilirsiniz.. Yorum bağlantısı
Fatih Taktak 11 Temmuz 2016 Paylaş 11 Temmuz 2016 Benzerini 2 hafta kadar önce yaşadım. 5 ile çıktığım rampaları 3 ile zor çıkıyordum, hız 100-110 u geçmiyordu. forumdan araştırıp fikir sahibi olarak ustaya gösterdim. Selenoid valfinde (turbo valfi) sıkıntı vardı. değişince düzeldi. anlamayan ustalara elletmeyin sakın ! Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 12 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2016 Benzerini 2 hafta kadar önce yaşadım. 5 ile çıktığım rampaları 3 ile zor çıkıyordum, hız 100-110 u geçmiyordu. forumdan araştırıp fikir sahibi olarak ustaya gösterdim. Selenoid valfinde (turbo valfi) sıkıntı vardı. değişince düzeldi. anlamayan ustalara elletmeyin sakın ! Fatih hocam aracı Turbocuya falan mı göstermeliyim yoksa motorcuya mı gitmeliyim İptal edildiyse motorun oraya bakınca arasındaki sacı görebilirsiniz.. Serkan ustam iptal edilmediyse iptal mi edilecek, yada iptal edildiyse yeniden mi aktif etmemiz gerekiyor Yorum bağlantısı
Serkan Toker 12 Temmuz 2016 Paylaş 12 Temmuz 2016 Serkan ustam iptal edilmediyse iptal mi edilecek, yada iptal edildiyse yeniden mi aktif etmemiz gerekiyor Egr de problem olursa araç 3 bin deviri zor geçer o yüzden sordum. İptal edildi ise sorun çıkarmaz. Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 12 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2016 Egr de problem olursa araç 3 bin deviri zor geçer o yüzden sordum. İptal edildi ise sorun çıkarmaz.Araç düz yolda 3 ve 4. viteste 3 bin deviri geçiyor. Sıkıntı sadece yokuşu gördüğü an gaz tepki vermiyor Yorum bağlantısı
Fatih Taktak 12 Temmuz 2016 Paylaş 12 Temmuz 2016 Fatih hocam aracı Turbocuya falan mı göstermeliyim yoksa motorcuya mı gitmeliyim Turbocuya gösterdiğimde ilkin anlamadı selenoid valfini. Sadece turbo ve hortumlarına baktı, bir sıkıntı görmeyince bilgisayara bağlat hataya göre bakılsın falan dedi, ben de başka biyerde bilgisayara bağlattım ama orada da selenoid valfi ile ilgili arıza çıkmadı hatta hiç arıza kodu yoktu. Sonra başka biyerde motor ustası elektrik ustasıyla birlikte baktı ve valfte sıkıntı olduğunu tespit etti. Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 12 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 12 Temmuz 2016 Selonoid valfin sağlamlığını ben kontrol edebilir miyim, bu parçanın çalışma prensibi nedir SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 14 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 14 Temmuz 2016 Bugün Gebze de gittiğim sözde bir usta araçta hiç bir sıkıntı olmadığını, saat gibi çalıştığını söyledi. Yokuşta beraber denedik bak devir düşüyor dediğimde " abi 1.5 ton araç bu motor ne yapsın" dedi. Bende sözde ustamıza "yav hee hee" diyip ayrıldım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 14 Temmuz 2016 Paylaş 14 Temmuz 2016 Hüseyin, odb ile bağlanıp basınç kontrolü yapalım. Arıza vs varmı bakalım. Yarın gelebilirimisin İş yerime? Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 15 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2016 Hüseyin, odb ile bağlanıp basınç kontrolü yapalım. Arıza vs varmı bakalım. Yarın gelebilirimisin İş yerime?Servet abi selamlarYer nerede abi, gelmeye çalışırım tabi ki. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Temmuz 2016 Paylaş 15 Temmuz 2016 Plastikciler Sanayi Plastikçi misin sen abi, ne işin var orada? Portifçiler sanayi kuruyorum, ne güzel, gelsene 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Temmuz 2016 Paylaş 15 Temmuz 2016 Plastikçi misin sen abi, ne işin var orada? Portifçiler sanayi kuruyorum, ne güzel, gelsene neyi kaldırıcaz ve taşıyıcaz Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 15 Temmuz 2016 Paylaş 15 Temmuz 2016 neyi kaldırıcaz ve taşıyıcaz Biz kaldırmayacağız abi, oturup izleyeceğiz, işçi kardeşlerimiz var, onlar kaldırıyormuş bizim yerimize. 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 15 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2016 Servet abiyle komşu çıktık sayılır Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Temmuz 2016 Paylaş 15 Temmuz 2016 Araba geldi sahibi kayıp.. İlk başta vay serseri dedim tabiii Ama işin aslı başka. Acil durum onarım ekipmanı imiş meğerse Ciddi arge ve ölçüm sonrası vgtnin çalışmadığını tespit ettim. Yüksek mesleği bilgim ile hatayı giderdim Son olarak haydar ne işe yarar buldum Tüm bunları yayınlamamam için rüşvet verilmiş olsada halkı bilinçlendirnek asli görevim. Rüşvetin belgesi 6 Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 15 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2016 Abi ne adamsın, güldürdün beni. İnşallah en kısa zamanda yanına gelicem seninle tanışmak için. Bu arada vgt ne? Neyi varmış 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 15 Temmuz 2016 Paylaş 15 Temmuz 2016 Vgt turbo basıncını ayarlayan hava ile çalışan parça. Ona komut havası gelmiyor. Vgt kumanda selenoidi veya hava hattında arıza olmalı. El ayak giren yerde olsa bakacaktım ama göremedim. Servis halleder, arıza görünüm itibariyle basit Yorum bağlantısı
Hüseyin Akyol 15 Temmuz 2016 Yazar Paylaş 15 Temmuz 2016 Eline koluna sağlık abi. Gerçekten eski hali ile şimdi ki hali arasında çok fark var. İlk fırsatta yanına geleceğim 1 Yorum bağlantısı
Arif Aydın 22 Temmuz 2016 Paylaş 22 Temmuz 2016 (düzenlendi) Bu konudan çıkan bir diğer sonuç araç 3000 d/d yı geçmiyorsa egr sıkıntısı olabilir doğru mu anladım? 22 Temmuz 2016 tarihinde Arif Aydın tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 22 Temmuz 2016 Paylaş 22 Temmuz 2016 Bu konudan çıkan bir diğer sonuç araç 3000 d/d yı geçmiyorsa egr sıkıntısı olabilir doğru mu anladım? Evet Yorum bağlantısı
Recommended Posts