Ersel Yıldız 1 Ağustos 2016 Paylaş 1 Ağustos 2016 (düzenlendi) Iyi aksamlar degerli forumdaslar. Aracimin triger degisim zamani gelmis bulunmaktadir. Yaptigim arastirmalar sonucunda triger sadece kayis halinde de satilmakta, icinde gergi bilyeleriyle beraber set halinde de satilabilmektedir. Ayni durum v kayis icin de gecerli. Bu bakimda aslolan trigerin mi degismesi yoksa triger ile beraber gergi bilyelerinin de takim halinde degismesi mi? Bilyeler kayisin kesebilmesinde hayati onem tasiyor mu? Daha once gergi bilyesi ariza yaptigi icin trigeri koparan birisine hic denk geldiniz mi? Bu triger elbette cok onemli parca ancak biraz da sans isi yahu. Benim eniste gecen sene trigeri kendi elleriyle orjinal olarak set halinde aldi. Uzerine 20bin yapmadan 8 ay sonra triger kayisi koptu. Allah kimseye yasatmasin. 1 Ağustos 2016 tarihinde Ersel YILDIZ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Ağustos 2016 Paylaş 1 Ağustos 2016 çin işi kayış olmasın o ,20 binden kopmaz bence. Yorum bağlantısı
Ersel Yıldız 1 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 1 Ağustos 2016 çin işi kayış olmasın o ,20 binden kopmaz bence. Guvendigi yerden aldi.orjinaldi. Kutusunda beyaz renkte renault, orjinal...vs kelimeler de bulunuyordu hatta (Klasik mais yedek parca kutusu) Yorum bağlantısı
Mustafa Gökmen 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Set olarak değişmeli.Devirdaimin zamanı geldi ise oda değişmeli. Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 İşçiliği zordur bu yüzden set olarak değişim yapılır. Bilyalar değişmedi diyelim.. 2 ay sonra ses yaparsa ne olacak ? Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 kesinlikle set halinde değişmeli. bilyelerin ömrü trigerden çok uzun olmuyor. tekrar masraf etmemek için orijinal parçalarla değiştir Yorum bağlantısı
Hikmet Demirtaş 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Bilya dağıtması veya devirdaim pompa azrızası ile kayış kopması aynı sonuçları oluşturabileceği göz önüne alınarak set ahlinde değişim yapılır... Yorum bağlantısı
Fatih Söğütçü 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Ford servisinin deneyimli ustası ile görüşmem sonrasında '' ben 10 yıldır serviste çalışıyorum şu zamana kadar bilya arızasından dolayı bir elin parmaklarını geçmez değiştiğim bilyalar dedi, zaten bilya bir anda sıkışıp kırılmaz ve bir anda kayışa zararı olmaz , bozulmaya başlayınca rahatsız edici bir ses çıkarır o zaman da gelirsin değişiriz dedi.Ama ben inanmayıp gidip özel serviste set halinde değiştirdim ve bir sürü sorun çıktı.Özel serviste değişim set halinde (bilya ve kayış) 280 tl, serviste sadece kayış değişelim toplam 270 tl.Servis istersen biz set halinde değişelim dedil (triger+bilya+kasnak) 800tl.Bana kalırsa bi dünya para verip set halinde değişmeyin sadece kayışı değiştirin serviste.Benim gibi özel serviste değiştirip bi dünya kafanızı agrıtmayın. Yorum bağlantısı
Ersel Yıldız 2 Ağustos 2016 Yazar Paylaş 2 Ağustos 2016 Set olarak değişmeli.Devirdaimin zamanı geldi ise oda değişmeli. Devirdaim pompasini internette "bugatti" marka gordum. Kaliteli midir? Orjinali hangi markadir. Motorcraft mi? İşçiliği zordur bu yüzden set olarak değişim yapılır. Bilyalar değişmedi diyelim.. 2 ay sonra ses yaparsa ne olacak ? Evet ses yapma sorunuyla karsi karsiya gelebiliriz ileride. Bilya dağıtması veya devirdaim pompa azrızası ile kayış kopması aynı sonuçları oluşturabileceği göz önüne alınarak set ahlinde değişim yapılır... Ayni miktarda ikinci isciligi verme ihtimali varsa onceden bu ucretin parcaya verilerek set halinda degisim yapilmasi mantikli olandir diyorsunuz. Bir de motora zarar verme riskinin kalkmis olmasi da cabasi tabi Ford servisinin deneyimli ustası ile görüşmem sonrasında '' ben 10 yıldır serviste çalışıyorum şu zamana kadar bilya arızasından dolayı bir elin parmaklarını geçmez değiştiğim bilyalar dedi, zaten bilya bir anda sıkışıp kırılmaz ve bir anda kayışa zararı olmaz , bozulmaya başlayınca rahatsız edici bir ses çıkarır o zaman da gelirsin değişiriz dedi.Ama ben inanmayıp gidip özel serviste set halinde değiştirdim ve bir sürü sorun çıktı.Özel serviste değişim set halinde (bilya ve kayış) 280 tl, serviste sadece kayış değişelim toplam 270 tl.Servis istersen biz set halinde değişelim dedil (triger+bilya+kasnak) 800tl.Bana kalırsa bi dünya para verip set halinde değişmeyin sadece kayışı değiştirin serviste.Benim gibi özel serviste değiştirip bi dünya kafanızı agrıtmayın. Yetkili servis sadece kayisi da degisebiliyor demek ki. Ben ozel servis dusunuyorum. Yetkili serviste -galiba pompa haric idi- set halinde degisimine 900 kusur lira istediydiler. Ford servisi, reno servisi gibi trigerin kopmasi sonucu motorda olusacak hasara garanti veriyor mu acaba? Yorum bağlantısı
Eren GÜZELKAN 2 Ağustos 2016 Paylaş 2 Ağustos 2016 Ben yeni değiştim 2012 model focus 3 Değişmişken herşeyi değişeyim dedim ve; Triger seti Devirdaim Gergi rulmanı V kayışı Antifiriz Ve yağ bakım seti olarak hepsini ford ürünü ( fomoco ve motorcraft) olarak aldım yağda castrol 5w-30 edge toplam bana işçilik içinde maliyeti 900 tl oldu. İşin can alıcı kısmı söktüğümüzde çok az da olsa devirdaim in su kaçırıyor olmasıydı. Şuan araçta ne titreşim var nede benim aklımda soru işareti... Sent from my iPhone using Tapatalk Yorum bağlantısı
Recommended Posts