İçeriğe Yönlendir

Aku Lambasi Yanip Sonuyor.


Mehmet AYDIN

Recommended Posts

Mehmet AYDIN

Bugun ise giderken -30 dk.lik yol- aku gostergem 5-6 kere yandi sondu.1 kere 6.7 sn.yandi sonra sondu.

Is cikisi elektrikcime gittim.olcum yaptim rolantide 13kusur cikti olcum.ve su yorumu yapti.konjektor arizali olablir dedi.fordlarda bu oluyor sikinti dedi.napcaz dedim.beklicez dedi.uzun sure yanar da sonmezse o zaman getir dedi.

1.konjektor nedir tam olarak?

2.sarj dinamosu arizali mi nasil anlarim tam olarak?

3.acaba bir yerde temassizlik olabilir mi?-buna benzer bisey basima geldi.

4.yolda kalma ihtimalim nedir?[emoji3]

a7198a3ec205f6827ff0d87b665bdec2.jpg

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Yolda bırakır. Beklemeyin.

Akünüz şu an şarj olmuyor. Rölantide 14.4v görmeniz gerekir.

Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Yolda bırakır. Beklemeyin.

Akünüz şu an şarj olmuyor. Rölantide 14.4v görmeniz gerekir.

Yani elektrikci sunu yapalim demedi.ne yapmaliyim.konjektor mu degiscek yada sarj dinamosu mu degiscek.

Surekli yanmiyor.bugun yandi somdu 5.6kere donus yolunda yapmadi.

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Tabi konjektör değişecek, kömürler yenilenecek. Sonrasında sorun yaşamazsınız.

Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Tabi konjektör değişecek, kömürler yenilenecek. Sonrasında sorun yaşamazsınız.

Tesk.ederim.
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Yani elektrikci sunu yapalim demedi.ne yapmaliyim.konjektor mu degiscek yada sarj dinamosu mu degiscek.

Surekli yanmiyor.bugun yandi somdu 5.6kere donus yolunda yapmadi.

Önce akü kutup başlarını ve bağlantı kablolarını kontrol edin sorun yoksa elektrik üreten kömürleri zamanla bittiğinden şarj dinamosu revize edilmeli. Açılmışken konjektör de kontrol edilir.

Konjektör/regülatör yani akım düzenleyici resimdeki küçük siyah parçadır. Akü lambası anlık voltajda bir anomali olduğu durumda yanar.

ee4f9ddd47f984ef9046de70bd7b9f42.jpg

Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Focus 1 de yeni alternator alın derim.

Alternator, sarj motoru mu diger adi?
Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Şarj dinamosu.

Saygilarimla.

Tsk.ler peki alternator degistiginde konjektor de mi degismi oluyor.

Kusura bakmayin her seyi sordum....

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Tsk.ler peki alternator degistiginde konjektor de mi degismi oluyor.

Kusura bakmayin her seyi sordum....

Konektör içindeki parça. Alternatör değişince doğal olarak komple değişmiş oluyor.

Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. Soracaksınız ki, öğreneceksiniz. Bunun için forumuz :friends:

Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Konektör içindeki parça. Alternatör değişince doğal olarak komple değişmiş oluyor.

Bilmemek değil, öğrenmemek ayıp. Soracaksınız ki, öğreneceksiniz. Bunun için forumuz :friends:

Eyvallah.sevindim valla.ogrenmis olduk.sanayicilere kalsak...isimiz zor.

Elektrikcinin yapmama nedenini bilemedim.

Surekli yanmiyor diye mudahale etmek istemedi sanirim.surekli yanarsa gel dedi.yani olcumden anlayamiyor mu? Anlamis degilim...

Mondeo gibi değil revizyon dikiş tutar.

Yani sadece konjektor ve bakim yeterli diyosunuz...
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Farklı bir çalışma mantığı var. Beyinden kumanda ile açılıp kapanır. Sıfırı elbette pahalı ancak kesin çözüm. Mesela başka bir ford modeli olsa aksine sıfır dan da iyi yapılır tamiri denirdi. Sıfırdan iyisi nasıl oluyor o da ayrı merak konusu olacak :)

Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Farklı bir çalışma mantığı var. Beyinden kumanda ile açılıp kapanır. Sıfırı elbette pahalı ancak kesin çözüm. Mesela başka bir ford modeli olsa aksine sıfır dan da iyi yapılır tamiri denirdi. Sıfırdan iyisi nasıl oluyor o da ayrı merak konusu olacak :)

Caglar abi.ustunde denso var.orijinal mi denso.yoksa degismis mi daha once
Yorum bağlantısı
Münir Nurettin Taşova

Orjinali denso idi yüksek ihtimal

Mondeo mk2 revizyonunda sıkıntı var mı?

Yorum bağlantısı
Koray Demir
(düzenlendi)

Orjinali denso idi yüksek ihtimal

Orjinali magnetti marelli daha doğrusu makyajli makyajsiz değişir.

Mk2 de nadir bir arızadır

[emoji106] mk3 kronik.

Eyvallah.sevindim valla.ogrenmis olduk.sanayicilere kalsak...isimiz zor.

Elektrikcinin yapmama nedenini bilemedim.

Surekli yanmiyor diye mudahale etmek istemedi sanirim.surekli yanarsa gel dedi.yani olcumden anlayamiyor mu? Anlamis degilim...

Yani sadece konjektor ve bakim yeterli diyosunuz...

Dinamo işi yapan yer iyi bir işçilik çıkarırsa uzunca bir süre gider sıfır orjinali pahalıdır. tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Emre Demir

Orjinali denso idi yüksek ihtimal

3N11 10300 AF orjinali bu abi denso muadili

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir

3N11 10300 AF orjinali bu abi denso muadili

Densolar Türkiye üretimi memnuniyet az sorunlu.
Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Arkadaslar hepinize tesekkur ederim.bu forumdan cok sey ogrendim.

Aku lambasi yanip sondukten sonra bir daha yanmadi.sonra araba teklemeye basladi.benzinde de tupte de.burada okuduklarimdan sorunun bobin kaynakli olabilecegini dusundum yada subap olabilir mi diye dusundum.cunku ilk marsta rolanti sorunu vardi.bu sirada yolda giderken motor ariza isigi da yandi.ilk defa motor ariza isiginin yanmasina sevindim.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet AYDIN

Geçmiş olsun bobin 100 tlye orjinal motorcraft değildir.

Nerden anlicam?orijinalligini baska bi yer 150dedi.
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...