Çağlar Kaya 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 Arkadaşlar Merhaba Aracımda Resimlerde de Gördüğünüz Gibi Motorun Sağ Tarafında Yağ Kaçağı Var Sebebi Nedir Bilmiyorum. Yağa Baktım Yağda Eksilme Pek Yok Gibi. Aracın Performansında Bir Düşüş Filan Olmadı. Kaloriferi açınca bir koku geliyor sanırım bu yağ kokusu. Ama soğutmadayken (klima açıkken) koku gelmiyordu. Birde eskiden direksiyonu araba dururken çevirince tıkır tıkır ses gelirdi şimdi gelmiyor acaba hidrolik filan olabilir mi? Şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 karter havalandırmadan terleme var gibi. kaç km de? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Kasım 2016 Paylaş 23 Kasım 2016 vesilei le sol taraf denir. sürüş yönüne gire bakarak söylenir taraflar. foto yönü değil normal br görüümndür arıza değil.yien de yıkatın 1000 km sonra tekrar bakın Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 23 Kasım 2016 Yazar Paylaş 23 Kasım 2016 vesilei le sol taraf denir. sürüş yönüne gire bakarak söylenir taraflar. foto yönü değil normal br görüümndür arıza değil.yien de yıkatın 1000 km sonra tekrar bakın Imm bilmiyordum. Acemilik işte. Teşekkür ederim yardımınız için. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 24 Kasım 2016 Paylaş 24 Kasım 2016 Karter havalandirma borusunun icindeki conta eskimis sanirim. Cok gecmeden temizleyin, iyice yanip yapismasin Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 24 Kasım 2016 Yazar Paylaş 24 Kasım 2016 Karter havalandirma borusunun icindeki conta eskimis sanirim. Cok gecmeden temizleyin, iyice yanip yapismasin o hangisi oluyor resim üzerinde göstermeniz mümkün mü acaba ? yada detaylı açıklarmısınız hangi boru? Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 24 Kasım 2016 Paylaş 24 Kasım 2016 (düzenlendi) o hangisi oluyor resim üzerinde göstermeniz mümkün mü acaba ? yada detaylı açıklarmısınız hangi boru? 2. fotograftaki borunun üst kismi. klipsleri hassastir. biri üstte görünüyor. aynisindan 1 tane de altta var. cabuk kiriliyor. Forum icinde bolca konusu mevcuttur. son zamanlarda hava filtresi degistirdiyseniz. usta orayida sökmüstür belki kirilmistir. Ya da dedigim gibi conta eskimis olabilir. Pek korkacak bir durum yok bu arada yanip yapismasin dedigim conta degil. Yanlis anlasilabilecek sekilde yazmisim. Akan yag motorun üstünde sicakliktan yanip yapismasin demek istemistim. 24 Kasım 2016 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 24 Kasım 2016 Yazar Paylaş 24 Kasım 2016 2. fotograftaki borunun üst kismi. klipsleri hassastir. biri üstte görünüyor. aynisindan 1 tane de altta var. cabuk kiriliyor. Forum icinde bolca konusu mevcuttur. son zamanlarda hava filtresi degistirdiyseniz. usta orayida sökmüstür belki kirilmistir. Ya da dedigim gibi conta eskimis olabilir. Pek korkacak bir durum yok bu arada yanip yapismasin dedigim conta degil. Yanlis anlasilabilecek sekilde yazmisim. Akan yag motorun üstünde sicakliktan yanip yapismasin demek istemistim. Anladım teşekkürler. Hava filtresi değiştirirken usta sökmüştü evet. Pazar günü bir bakayım çok teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Şahinbaş 24 Kasım 2016 Paylaş 24 Kasım 2016 Benim araçta da böyle. Kapağın kenarındaki boruyu tırnaklara dikkat ederek çıkardım. Içinde zift gibi siyah parmakla yoklayinca pütürlü bir yağ vardı. Konu bana açıklık getirdi. Teşekkürler. 2 Yorum bağlantısı
Ozan Kılıçaslan 25 Kasım 2016 Paylaş 25 Kasım 2016 öncelikle geçmiş olsun. Canınızı sıkmayın buna benzer bir sorun da benim focusta vardı. Bendeki arıza enjektör keçelerinin orda ve motora yağ koyduğumuz kapaktaydı. Yapılan çalışma üst kapak sökülüp bir güzel zımparalandı keçeler yenilendi sızdırmaz macun skıldı (sanayi tabiriyle loklayt). şimdilik sıkıntı yok gibi. hava filtrenizi bi kontrol edin derim benim filtre simsiyahtı sanırım turbo basıncından kaynaklı. Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 28 Kasım 2016 Yazar Paylaş 28 Kasım 2016 arkadaşlar o boruyu söktüm içinde zaten yağ vardı çontayı söktüm temizledim geri taktım şu an kaçak yok. kaloriferi filan açıyom koku kesildi. ancak anlamadığım o borudan yağ aşağıdaki boruya doğru sanırım oradaki turbo oraya gidiyor. bu normal bir durum mu Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 28 Kasım 2016 Paylaş 28 Kasım 2016 arkadaşlar o boruyu söktüm içinde zaten yağ vardı çontayı söktüm temizledim geri taktım şu an kaçak yok. kaloriferi filan açıyom koku kesildi. ancak anlamadığım o borudan yağ aşağıdaki boruya doğru sanırım oradaki turbo oraya gidiyor. bu normal bir durum mu orasi karter havalandirmasi. Yag buhari normalde asagida hava filtresinden gelen havayla birlikte turbo icinden gecer. Motora gider. Normaldir. Turbonun hortumunu söktügünüzde, agiz kisminda az bir sey yag görülür mesela. Bazi ustaciklar bunun turbonun ömrünü tamamlamak üzere olduguna yorar (o yagin turbonun icinden geldigini sanirlar). Yalniz turbo ile hava filtresi arasindaki boru ilk focus2 serilerinde yanlis tasarlandigi icin yan park etmelerde o yag hava filtresine kacabiliyordu. Sanirim sizin versiyonda bu sorun olmamasi lazim. Yine de hava filtresini de kontrol edin 1 Yorum bağlantısı
Eng Metin Deniz 28 Kasım 2016 Paylaş 28 Kasım 2016 Turbo yağ kaçırıyor olabilir mi? SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 29 Kasım 2016 Yazar Paylaş 29 Kasım 2016 orasi karter havalandirmasi. Yag buhari normalde asagida hava filtresinden gelen havayla birlikte turbo icinden gecer. Motora gider. Normaldir. Turbonun hortumunu söktügünüzde, agiz kisminda az bir sey yag görülür mesela. Bazi ustaciklar bunun turbonun ömrünü tamamlamak üzere olduguna yorar (o yagin turbonun icinden geldigini sanirlar). Yalniz turbo ile hava filtresi arasindaki boru ilk focus2 serilerinde yanlis tasarlandigi icin yan park etmelerde o yag hava filtresine kacabiliyordu. Sanirim sizin versiyonda bu sorun olmamasi lazim. Yine de hava filtresini de kontrol edin çok güzel anlatmışsınız aynen dediğiniz gibi turboya giden boruyu söktüğümde ağız kısmında hafiften yağ vardı. yağın filtreye kaçacağını pek sanmıyorum filtreye giden taraf akordion şeklinde olduğu için biraz zor gibi gözüküyor ama yinede bir kontrol ederim. Çok teşekkürler. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts