Ahmed Talha Karaarslan 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 Ali Eren hocama mondeoyu verdikten 10-15 gün sonra aldım, paylaşmak bugüne kısmet oldu 1.33 atmosferik benzinli dual vvti motor 99 hp 160 civarı torku var sanırım. 2.0 dizel motordan sonra özellikle yüksek viteslerde çok zayıf geldi başlarda. jatco dan sonrada yukarda kavrayan bir debriyaja alışmakta zordu (o kadar yüksek kavrama noktası varki baskı balata bitik sandım başta).. ama alışınca pratik bir araç. c sınıfı olmasından kaynaklı sanırım ön koltuklar mondeodan daha rahat geldi bana. mondeoda da arka koltuklar çok rahat aldığımda 62 bin km de idi. 1 kez 10bin bakımı yaptırdım. 5 30 yağ ve orijinal filtreleriyle. şu an 77 bin km de. sonraki bakımı 0-30 yada 0-40 ile yapmayı düşünüyorum. 9 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 Hayırlı olsun, kazasız belasız güle güle kulanın. Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 2 Ocak 2017 Yazar Paylaş 2 Ocak 2017 Bunlarda aldığımda var olan kusurları.. ülkemiz insanının orijinallik takıntısını düşünerek işlem yaptırmadım.. varsın nazarlık kalsın dedim Yorum bağlantısı
Emrah Altun 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 1.33 motor hakkındaki ilk izlenimleriniz nasıl? Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 2 Ocak 2017 Yazar Paylaş 2 Ocak 2017 1.33 motor hakkındaki ilk izlenimleriniz nasıl? dizel araçları düşük devir aralıklarında kullanmaya alışık olduğum için çok zayıf geldi önce (düşük devirlerdeki zaten düşük olan torku benzinli motorun vermemesinden kaynaklı). sonra 3-3.5 aralığına çıkmayı denedim 4. vites dahil güzel tepkileri ama 5. ve 6. viteste zayıf kalıyor daha çok ekonomi için üretilmiş bir motor olduğunu belli ediyor. atiker sıralı sistem lpg var üzerinde şu an 8 litre civarı lpg ortalamam. km de 19 kuruş civarında geziyorum. maksimum sürat olarakta 170 e çıkabildim şimdilik. 6. vites 4500-5000 devir civarında. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 (düzenlendi) dizel araçları düşük devir aralıklarında kullanmaya alışık olduğum için çok zayıf geldi önce (düşük devirlerdeki zaten düşük olan torku benzinli motorun vermemesinden kaynaklı). sonra 3-3.5 aralığına çıkmayı denedim 4. vites dahil güzel tepkileri ama 5. ve 6. viteste zayıf kalıyor daha çok ekonomi için üretilmiş bir motor olduğunu belli ediyor. atiker sıralı sistem lpg var üzerinde şu an 8 litre civarı lpg ortalamam. km de 19 kuruş civarında geziyorum. maksimum sürat olarakta 170 e çıkabildim şimdilik. 6. vites 4500-5000 devir civarında. Şöyle sorayım. Şimdi ben köye gittim. Hafif rampa var. Bagaja attım tarladan bahçeden hasatlarımı. Arabaya aldım 5 tane yolcu. Farzedin bozuk köy yolunda bu şekilde ilerliyorum. Ciddi bir rampadan tırmanırken ileride çukur gördüm. Bu çukurdan yavaşlayıp geçmek istiyorum ki arabanın altı sürtmesin. LPG li bu motor ve yük durumu ile rampada maksimum yavaşlayıp yoluma devam edebilir miyim :) Hayalgücünüzü zorlamış olabilirim. 2 Ocak 2017 tarihinde Emrah Altun tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 2 Ocak 2017 Yazar Paylaş 2 Ocak 2017 Şöyle sorayım. Şimdi ben köye gittim. Hafif rampa var. Bagaja attım tarladan bahçeden hasatlarımı. Arabaya aldım 5 tane yolcu. Farzedin bozuk köy yolunda bu şekilde ilerliyorum. Ciddi bir rampadan tırmanırken ileride çukur gördüm. Bu çukurdan yavaşlayıp geçmek istiyorum ki arabanın altı sürtmesin. LPG li bu motor ve yük durumu ile rampada maksimum yavaşlayıp yoluma devam edebilir miyim :) Hayalgücünüzü zorlamış olabilirim. hayal etmeme gerek yok yaşadım buralarda yazın yaylaya çıkmak hemen hemen her hafta sonu olağan bi etkinlik, 5 kişi + bagaj en dik ve bozuk yollardan sorunsuz çıkabiliyorsun. dip gaza yakın kullanıyorsun ama çıkıyorsun nihayetinde. ortalama hızında 40 km civarı oluyor. bu tedirginliği bende yaşamıştım önce ama bence motor hacmine ve atmosferik olmasına rağmen iyi idare ediyor... bir önceki aracımla (mondeo mk3 2.0 tdci jatco) kıyaslanmaz belki ama ondada aşırı bi güven duygusu yaşayıp fazla abanınca hortumları patlatmıştım 1 Yorum bağlantısı
Murat Gedik 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 Çok güzel araba üstelik rengi de beyaz ☺ güle güle kullanın maşallah nazar değmesin. Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 HAyırlı olsun. Güle güle kullanın. Allah kaza bela vermesin. 1 Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 hayırlı olsun abi japon arabaları ekibine sende hoşgeldin 1 Yorum bağlantısı
Tuna İşgören 2 Ocak 2017 Paylaş 2 Ocak 2017 Hayırlı olsun , 132nm / 3800dd güce sahip bir motor mondeodan sonra baya bi zayıf gelecektir , 160nm olsa keşke o zaman gayet iyi yürürdü 1 Yorum bağlantısı
Ahmed Talha Karaarslan 2 Ocak 2017 Yazar Paylaş 2 Ocak 2017 Hayırlı olsun , 132nm / 3800dd güce sahip bir motor mondeodan sonra baya bi zayıf gelecektir , 160nm olsa keşke o zaman gayet iyi yürürdü Aklımda öyle kalmış. 330 civarıydı sanırım mondeoda. 1.2 tsi motorlar nası? Yorum bağlantısı
Recommended Posts