İçeriğe Yönlendir

Yeni aracım Audi A4 2.0 TDİ Multitronic


Zeki Dinç

Recommended Posts

Murat Ersel Çevik

Zeki Bey aracınız hayırlı ve de uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir
aramıza hoşgeldiniz, aracınızda hayırlı olsun. A4 bence bir B5.5 değil:)


Kendiside kabul ediyor zaten :)
Yorum bağlantısı
Emre Öğüt
4 dakika önce, Murat Sağdaş yazdı:

 


Kendiside kabul ediyor zaten :)

 

o zaman bencede demem lazımdı:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Hoşgeldiniz. Performaansı bir yana bırakırsak, ben gibi konforu daha çok düşünenler için. AUDI mi passat:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı
Hoşgeldiniz. Performaansı bir yana bırakırsak, ben gibi konforu daha çok düşünenler için. AUDI mi passat mı [emoji4]

Passat diyecek, Audiyi aldı alalı Passat der mi bi adam valla diyo.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Adnan Çakır
Hoşgeldiniz. Performaansı bir yana bırakırsak, ben gibi konforu daha çok düşünenler için. AUDI mi passat mı [emoji4]

Citröen tabii ki [emoji106] Audi Vw Passat kendini yükseltip alçakta biliyor mu? [emoji6]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
4 dakika önce, Adnan Çakır yazdı:


Citröen tabii ki [emoji106] Audi Vw Passat kendini yükseltip alçakta biliyor mu? [emoji6]

:) Yaşla mı ilgilidir, karakterle mi, ben hız-performans değil abi, konfor arıyorum. C5  de sağolsun, su üstünde kayar gibi gidiyor.

Yorum bağlantısı
Alper Aytar
Ama sadece B5,5 diyor diğer passatlari pek sevmiyor [emoji3] Alperin kasa mesela [emoji16]

Eski diyelim ve başkan bu eskide kaldı
c18c5febd217450ecc76ede165b1fb46.jpg
Yenisi daha etkili olacak :)
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Zeki Dinç
8 saat önce, Murat Ersel Çevik yazdı:

Zeki Bey aracınız hayırlı ve de uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. 

 

5 saat önce, Eren Gökmen yazdı:

:nazar:

 

58 dakika önce, Ali Gök yazdı:

A4 çok güzelmiş maşallah

 

48 dakika önce, Kerem Minaz yazdı:

Güzel günlerde kullanın. Maşallah. :nazar:

 

Teşekkürler.

 

Yorum bağlantısı
Zeki Dinç
8 saat önce, Önder Özcan yazdı:

Hoşgeldiniz. Performaansı bir yana bırakırsak, ben gibi konforu daha çok düşünenler için. AUDI mi passat:)

 

 

Şöyle açıklayayım müsadenizle; öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. B5.5 kasa passat üretildiği yıldaki araçlarla karşılaştırıldığında sanırım Ford'da karşılığı MK3 Mondeo'dan daha konforlu bir araç, yine aynı dönem BMW3 Serisi E46'ya ve aynı dönem üretilen C serisine göre oldukça geniş bir araba. Bunun yanısıra konfor odaklı tasarlanmış bir aç.  A4'e gelince son derece prestijli bir araç, Ama her özelliğiyle sportiflik ön planda tutularak yapılmış bira otomobil. Özellikle yol tutuşu mükemmel. Konfor orta sertlikte süspansiyon var. Rahatsız etmez ama kasisten geçtiğinizi hissettir. Dizel motor sessiz çalışıyor multitronic şanzuman geçişleri hissettirmiyor. Diğer Premium markalarda olduğu gibi audi'de de çok şey opsiyonel, cruzcontrolden deri elektirikli koltuk ve hatta direksiyondaki fonksiyonel tuşlarına kadar hepsi opsiyonel. A4'ü almadan önce 4 kasa mondeo 2.0TDCİ'yi de test etmiştim. Bana süspansiyon A4'den daha sert gibi geldi. Ayrıca yol ve motor seside daha fazla içeriye giriyor gibi gelmişti. 

 

Ama şöylede bir reailte var. en son kasa E Serisi Mercedes'in de test videosunu izledim. Testi yapanlar araba kasisten geçtikce ön koltukta hopluyorlar. Onlarda aynı şeyden yani sert süspansiyondan şikayetçiydiler. Son yıllarda tasarlanan araçlarda bu sert süspansiyon olayı nedense yaygın. Sebebi nedir bende anlamış değilim. Mercedes gibi bir markanın önceliği konfor olması gerekirken yol tutuş kaygılarıyla olsa gerek, (çünkü maliyet nedeniyle olacağını tahmin etmiyorum) sert süspansiyon tasarlamışlar. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erkut Uysal

Hayırlı olsun.... Kazasız belasız kullanmak nasib olsun Zeki bey... :)

Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Bir saat önce, Zeki Dinç yazdı:

 

 

Şöyle açıklayayım müsadenizle; öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. B5.5 kasa passat üretildiği yıldaki araçlarla karşılaştırıldığında sanırım Ford'da karşılığı MK3 Mondeo'dan daha konforlu bir araç, yine aynı dönem BMW3 Serisi E46'ya ve aynı dönem üretilen C serisine göre oldukça geniş bir araba. Bunun yanısıra konfor odaklı tasarlanmış bir aç.  A4'e gelince son derece prestijli bir araç, Ama her özelliğiyle sportiflik ön planda tutularak yapılmış bira otomobil. Özellikle yol tutuşu mükemmel. Konfor orta sertlikte süspansiyon var. Rahatsız etmez ama kasisten geçtiğinizi hissettir. Dizel motor sessiz çalışıyor multitronic şanzuman geçişleri hissettirmiyor. Diğer Premium markalarda olduğu gibi audi'de de çok şey opsiyonel, cruzcontrolden deri elektirikli koltuk ve hatta direksiyondaki fonksiyonel tuşlarına kadar hepsi opsiyonel. A4'ü almadan önce 4 kasa mondeo 2.0TDCİ'yi de test etmiştim. Bana süspansiyon A4'den daha sert gibi geldi. Ayrıca yol ve motor seside daha fazla içeriye giriyor gibi gelmişti. 

 

Ama şöylede bir reailte var. en son kasa E Serisi Mercedes'in de test videosunu izledim. Testi yapanlar araba kasisten geçtikce ön koltukta hopluyorlar. Onlarda aynı şeyden yani sert süspansiyondan şikayetçiydiler. Son yıllarda tasarlanan araçlarda bu sert süspansiyon olayı nedense yaygın. Sebebi nedir bende anlamış değilim. Mercedes gibi bir markanın önceliği konfor olması gerekirken yol tutuş kaygılarıyla olsa gerek, (çünkü maliyet nedeniyle olacağını tahmin etmiyorum) sert süspansiyon tasarlamışlar. 

Ayrıntılı cevap için teşekkürler.

Ben de bir kaç aydır B6 kasa multitronic audi A4 lerle ilgileniyorum. Çok beğendiğim ve en azından bir süre kullanmak istediğim bir araba. Daha önce forumda Murat Ersel'de vardı. Geçen pazar kendisiyle görüştüğümüzde de bana kesinlikle 1.8T tercih etmemi söyledi. O konuşmadan önce aklımda 2.0 vardı. Ama maalesef 2. el araç alırken her zaman istediğiniz her şeye sahip olamıyorsunuz. Ya km çok yüksek oluyor, ya tramer yüksek  çıkıyor, ya çok uzak şehirde oluyor :)

6. ayda falan sonuçlandırıcam inşallah.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Zeki Dinç
22 dakika önce, Önder Özcan yazdı:

Ayrıntılı cevap için teşekkürler.

Ben de bir kaç aydır B6 kasa multitronic audi A4 lerle ilgileniyorum. Çok beğendiğim ve en azından bir süre kullanmak istediğim bir araba. Daha önce forumda Murat Ersel'de vardı. Geçen pazar kendisiyle görüştüğümüzde de bana kesinlikle 1.8T tercih etmemi söyledi. O konuşmadan önce aklımda 2.0 vardı. Ama maalesef 2. el araç alırken her zaman istediğiniz her şeye sahip olamıyorsunuz. Ya km çok yüksek oluyor, ya tramer yüksek  çıkıyor, ya çok uzak şehirde oluyor :)

6. ayda falan sonuçlandırıcam inşallah.

 

B7 kasa mantıklı bir seçenek olur. Özellikle 1.8T güzel, bildiğim kadarıyla b7 1.8T'de quattro yok eğer denk gelirke quattro sLine almanızı öneririm. 150 Bin altındaki bir km yapmış bir araç güzel olur. Yazılımla çok severek kullanırsınız. LPG'de uyum sıkıntısı yok. Allah hayırlısını nasip etsin inşallah.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Bu arabayı gözüm bir yersen ısırıyor, sanki birisi kaşkayı kepirtip buna çökmek istiyordu :D

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Zeki Dinç
51 dakika önce, Servet Aydın yazdı:

Bu arabayı gözüm bir yersen ısırıyor, sanki birisi kaşkayı kepirtip buna çökmek istiyordu :D

 

 

Evet doğru teşhis Servet Bey.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Metin Akbal
 
B7 kasa mantıklı bir seçenek olur. Özellikle 1.8T güzel, bildiğim kadarıyla b7 1.8T'de quattro yok eğer denk gelirke quattro sLine almanızı öneririm. 150 Bin altındaki bir km yapmış bir araç güzel olur. Yazılımla çok severek kullanırsınız. LPG'de uyum sıkıntısı yok. Allah hayırlısını nasip etsin inşallah.


Abi B7 1.8T Quattro var. Ben STW de gordum. Sedani bilmiyorum.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

1.8TFSI B8 A4 lerin LPG uyumu nedir peki buradan Yeni konu açmadan sorayım dedim[emoji4]

Yorum bağlantısı
Metin Akbal
1.8TFSI B8 A4 lerin LPG uyumu nedir peki buradan Yeni konu açmadan sorayım dedim[emoji4]


Vialle tam uyumlu bakim ayar filtre degisimide istemiyor 7000 liracik :)
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı
1 saat önce, emre öğüt yazdı:

1.8TFSI B8 A4 lerin LPG uyumu nedir peki buradan Yeni konu açmadan sorayım dedim[emoji4]

Satıp dizel almaktan başka yolu olmayacak kıvamda .....

7 saat önce, Zeki Dinç yazdı:

 

B7 kasa mantıklı bir seçenek olur. Özellikle 1.8T güzel, bildiğim kadarıyla b7 1.8T'de quattro yok eğer denk gelirke quattro sLine almanızı öneririm. 150 Bin altındaki bir km yapmış bir araç güzel olur. Yazılımla çok severek kullanırsınız. LPG'de uyum sıkıntısı yok. Allah hayırlısını nasip etsin inşallah.

Bahse konu araca en az 55 60 bin isterler abi o paraları kimse kolay kazanmıyor...Fiyat performans aracı olmaz keyif,aşk aracı olur.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Bir saat önce, Ömer Türkşanlı yazdı:

Satıp dizel almaktan başka yolu olmayacak kıvamda .....

Bahse konu araca en az 55 60 bin isterler abi o paraları kimse kolay kazanmıyor...Fiyat performans aracı olmaz keyif,aşk aracı olur.

Zaten ben de butce olarak B7 ye cikamam. Bir de sey var, B6 yakisikli, B7 tipsiz bence ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ömer Türkşanlı
Zaten ben de butce olarak B7 ye cikamam. Bir de sey var, B6 yakisikli, B7 tipsiz bence [emoji23]

Sıfır araçlar alınabilecek rakamlar malum Vag grubu araçların fiyatları bana çok abartılı geliyor... 2004 B5.5 Passat hâlâ 45 50bin bandında ki 2012 f3 dizel aldık arkadaşa işyerinden. Aynı sınıf değiller ama aynı yaştada değiller.
Dediğim gibi aşk ve keyif arabası ise elbette alınır.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...