Halit Demir 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Cuma gunu2011 titanyum focus umu 1 gun icinde sattim (muthis bi duygu hemde iyi bi fiyata).ayni gun icindede sitede takip ettigim otomatik getz 1.4 aracimi satin aldim.kullanimi cok guzel gercekten .lakin otomatik sanzuman kullaniminin puf noktalarini bilmiyorum.mesela marsa p de frene basili mi basmak lazim (frensizde calisiyor araba),park ederken kullanim vs.yardimci olursaniz memnun olurum Yorum bağlantısı
Hayrettin Bahadir 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 (düzenlendi) Aracı çalıştırırken ayak frende vites P de olacak. Duraklamalarda D de bekleyin (uzun bir duraklama olacaksa boşta beklemeniz daha iyi olur). Park edip durduğunuzda önce N ye (boşa) alıp, sonra el frenini çekip vitesi P konumuna getirip kontağı kapatıyoruz. 19 Mart 2017 tarihinde Hayrettin Bahadir tarafından düzenlendi 7 Yorum bağlantısı
Halit Demir 19 Mart 2017 Yazar Paylaş 19 Mart 2017 Bir saat önce, Hayrettin Bahadir yazdı: Aracı çalıştırırken ayak frende vites P de olacak. Duraklamalarda D de bekleyin (uzun bir duraklama olacaksa boşta beklemeniz daha iyi olur). Park edip durduğunuzda önce N ye (boşa) alıp, sonra el frenini çekip vitesi P konumuna getirip kontağı kapatıyoruz. N den p ye gecerken r de yine yuk binmiyormu sanzuman a Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 P de freni bırakıp aracı şanzıman ile durdurunca tekrar bindiğinizde P den çıkarmak zor oluyor, o yüzden el freni çekilip fren bırakılır daha sonra P ye alınır. Ne den P ye geçerken R den geçmedi sıkıntı değil. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 (düzenlendi) Araç frene basmadan çalışıyorsa (tam otomatikler çalışır genelde) frene basmanıza gerek yok. Park ettikten sonra aracı N'ye alıp el frenini çekip ayağınızı frenden bırakın. Yük el frenine binsin. Daha sonra tekrar frene basarak P'ye alın. 20 Mart 2017 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Misafir 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Mümkün olduğunca aracınıza yüklenmeyin. Ara ara seyir halinde iken dip gaz yapıp keyif yapabilirsiniz tabi ki ama kalkışlarda bu hareketi yapmak şanzımanı yorar. Ayağınızın altında yumurta varmış gibi gaza basın. Bir süre sonra ne kadar da otomatik olsa vitesi aslında kendinizin attığını fark edeceksiniz. Gaza ne kadar az basarsanız o kadar düşük devirde (düz yol için konuşuyorum) vites attığını göreceksiniz. Yukarıda arkadaşlar park etme ile ilgili dikkat edilmesi gerekeni zaten yazmışlar. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Focusla alıştığınız gibi viraj ve fren yapmayın diyeyim biraz daha sakin sürün 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Yukarıdakilere ilaveten ileri geri manevralar sırasında araç tam durmadan vites değiştirmeyin... 4 Yorum bağlantısı
Metin Arslann 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Vede aracı D veya R konumuna aldığınızda yüke bindiğini hissetmeden gaza dokunmayın derim.Hayırlı olsun. 1 Yorum bağlantısı
Halit Demir 19 Mart 2017 Yazar Paylaş 19 Mart 2017 Over drive dugmesi var bide .yokuslu yerde giderken veya motor frenini daha aktif kullanmak icin mi o dugmeye basiliyor ? Mesela uzun inislerde sehirler arasi yollarda cok frene basmamak icin kullanabilirmiyiz 100 km/h ile filan giderken Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 5 dakika önce, Halit Demir yazdı: Over drive dugmesi var bide .yokuslu yerde giderken veya motor frenini daha aktif kullanmak icin mi o dugmeye basiliyor ? Mesela uzun inislerde sehirler arasi yollarda cok frene basmamak icin kullanabilirmiyiz 100 km/h ile filan giderken Doğrusuda gerektiğinde kullanmak,boşuna fren yapmayı englemiş olursunuz. Sendeki vites 4 ileri tork konvertörlü sanırım. Yağını değiştir 60,000 binde sorunsuz kullanırsın senelerce... 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Park edince önce el frenini çekin sonra p ye alın. Süreceğiniz zaman önce d ye alın sonra ayak frende iken el frenini indirin sürün. Uzun süreli duruşlar da n ye alın o kadar 1 Yorum bağlantısı
Rıdvan Ergün 19 Mart 2017 Paylaş 19 Mart 2017 Park manevralarında ileri geri yaparken vites değiştirmeden önce aracı tam olarak durdurun, vites geçişlerinde acele etmeyin. Bir de özellikle karlıöyolda inişlerde otomatik şanzumanın aracı salıp hızlanması söz konusu olabiliyor, dikkatli olmak lazım. Gerektiğinde (ve varsa) ağır kış şartlarındaki inişlerde manuele almak faydalı olabiliyor. Yorum bağlantısı
Murat Atagenç 20 Mart 2017 Paylaş 20 Mart 2017 Aracı boşta yürütmeyin, P-R-N-D arası geçişlerde ayak frende olmalı. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts