Volkan Ceneviz 4 Nisan 2017 Paylaş 4 Nisan 2017 Herkese iyi forumlar öncelikle iki tane aracımız var biri 2009 model Mıtsubıshı L200 diğeri de arada başlık açıp konusunu ettiğim Doç Yani namı değer as 250 1985 model bu gün bu doç ile uzun bir yola gidip gelince sanayi tabirinde ki üfleme olayı aklıma geldi ve yağ çubuğunu açıp baktığımda ufak ufak yağ attığını güneşe ışığa karşı bakıldığında hafif duman yada buhar gibi gördüm ama gaza yüklenince dumanın kesilmesini beklerken yağ atma olayı kesilmedi devam etti yani sorum şu ki bu durumlar doğru normal mi yağ atması ufak buhar vs normal mi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan 2017 Paylaş 4 Nisan 2017 ısınan her sıvı dan duman çıkar fizik kanunu. yağ atması da, 85 dodge.. atmasınd da ne yapsın. olur okadar derdim benim olsa Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 4 Nisan 2017 Yazar Paylaş 4 Nisan 2017 4 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: ısınan her sıvı dan duman çıkar fizik kanunu. yağ atması da, 85 dodge.. atmasınd da ne yapsın. olur okadar derdim benim olsa Öyle diyorum ancak yağ olayı son zamanlar kafama takıldı hani yeni sistem araçlarda üstten ensantrik olayı vs. tamam derdim ama eski tip dizel motor neden o kadar yağ atsın ki :/ Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 4 Nisan 2017 Paylaş 4 Nisan 2017 subap itecekelri nasıl bilmiyorum ancak külbütörlü ise daha çok atar. ayrıca çoğu yeni nesilde içerde şemsiye gibi engelleyici plaka vardır, teknik işlevi yoktur ama yağ sıçramasını engeller. Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 4 Nisan 2017 Yazar Paylaş 4 Nisan 2017 acaba bu tür araçlar ile uğraşmış bu konuda bilgili kimse var mı aramızda en iyi o aydınlatır. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Nisan 2017 Paylaş 7 Nisan 2017 Bundan kasıt. Sekmanlardan bloğa dolan gaz olup olmadığı mı. O zaman yakıt da kaçması gerekmez mi. Motor aşınınca buharın artmasının sebebi nedir ? Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 7 Nisan 2017 Yazar Paylaş 7 Nisan 2017 (düzenlendi) 32 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Bundan kasıt. Sekmanlardan bloğa dolan gaz olup olmadığı mı. O zaman yakıt da kaçması gerekmez mi. Motor aşınınca buharın artmasının sebebi nedir ? Sanayi tabiri ile üfleme olayını ele aldım tabi halk ağzı ile de konuşmuş oldum biraz yani olaya biraz yabancı olduğumdan kuşku duyduğum için sormuş bulundum Ayrıca piston üstüne karıştırılan yakıt ve hava zaten orada ki basınçla patlıyor patlamadan sonra oluşan basınç kaçağı yağ karterinden ya buhar ya da ufak ufak yağ damlaları olarak atıldığı söylenir mantık bu olsa gerek ancak usta değilim tabi forum da ki bilgili kişiler için sorup soruşturup öğrenmek gerekiyor 7 Nisan 2017 tarihinde Volkan Ceneviz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2017 Paylaş 7 Nisan 2017 Kompresyon segmanı veda etmişse tamam köfteci gibi tüter o zmaan zaten yokuş da çıkmaz araba Yorum bağlantısı
Ersin Alan 8 Nisan 2017 Paylaş 8 Nisan 2017 4 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Kompresyon segmanı veda etmişse tamam köfteci gibi tüter o zmaan zaten yokuş da çıkmaz araba Peki gidişinde sıkıntı yoksa aracın yine de duman veya yağ atabilir mi genelde sanayide yağ çubuğu veya yağ koyma yerine bakıp abi motor iyi veya kötü diyorlar Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 8 Nisan 2017 Paylaş 8 Nisan 2017 Yeni lastiği öne de takarlar sanayide bişi diyemem Yorum bağlantısı
Recommended Posts