Ömer Özak 6 Nisan 2017 Paylaş 6 Nisan 2017 Ford connect 2005 model 90hp..Aracın vites değişimi 2000-3000 devir arasındadır.Düz yolda 1700-2000 devirde araç giderken hafif yokuş dahi olsa özellikle 3. ve 4 viteslerde 2500-2700 devirde bir anda kızdırma bujisi lambasını yakıp stop ediyor.Tekrar çalıştırdığınızda sorun yok..Aynı yolu 3000 deviri zorlayarak giderseniz stop etmiyor.Stop ettiği zamanlarda araçta çekişten düşmeden kaynaklanan herhangi bir sarsıntı olmuyor.Bir anda gaz kesiyor veya yakmıyor gibi olup peşi sıra stop ediyor.Araç düz yolda 120-140 km hızları görüyor.Eğer yokuşlarda peş peşe stop edip çalıştırılırsa motor arıza ışığı yanıyor .bilgisayarda çıkan hata P0251 enjektör pompası A başınç düşük. Kısaca düz veya yokuş aşağı giderken 1500-1700 devirlerde sorun yok ama hafif bir meyil çıkarken dahi olsa 2500-2700 devirlerde kızdırma bujisi ışığını yakıp çekişten düşüp stop etmesi.Aynı yokuşu 3000 deviri görerek çıkarsanız stop etmiyor. Başına gelmiş kullanıcılar veya bilen ustalar varsa bilgilendirmelerini rica ederim. (Danıştığım ustalar sırayla kızdırmalardan başlayıp hata düzelene kadar enjektör ,pompa vs değişecekler !!! ) Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 6 Nisan 2017 Paylaş 6 Nisan 2017 Önce neden pompaya bakmıyorlar. Arıza kodu onu işaret etmiş. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 6 Nisan 2017 Paylaş 6 Nisan 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Önce neden pompaya bakmıyorlar. Arıza kodu onu işaret etmiş. Usta sorunu deneme yanılma yöntemiyle bulmaya çalışacağı için önce düşük maliyetli parçalardan başlıyayım diyor galiba Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 7 Nisan 2017 Paylaş 7 Nisan 2017 Enjektörler sıkıntılı.tamir yada değişim Yorum bağlantısı
Ömer Özak 7 Nisan 2017 Yazar Paylaş 7 Nisan 2017 Yaşar bey;enjektörle tamir veya değişim demişsiniz.Araçta normal çalışma ve gidişte ne beyaz nede siyah duman var.Bu belirtiler olmadanda olabilirmi.Sizin yorumunuzmu yoksa net çözümümüdür.Araç 270.000 km de 150.000 km civarlarında enjektörlerde temizlik yapılmıştı.Yine belirtmek isterim düz yolda vites farketmez 2000 devir altında gidiyor,hafif yokuş dahi olsa 2500-2700 devirlerde kızdırıcı ışığı yanıp stop ediyor,yine aynı yokuşu 3000 devirle çıkarsanız sorun olmuyor.Tşk Yorum bağlantısı
Yaşar Demirci 7 Nisan 2017 Paylaş 7 Nisan 2017 Kızdırma lambası yandığında genelde yakıt basıncı ile ilgili arıza verir. Yakıt basıncının düşme sebebi enjektör geri kaçırmasından kaynaklanır. Duman olmamasının nedeni bence enjektörün yanma odasına püskürtecegi yakıtı geri kaçırmasıdır 1 Yorum bağlantısı
Ömer Özak 8 Nisan 2017 Yazar Paylaş 8 Nisan 2017 Yaşar bey tşk..İstanbul gibi bir şehirde özel ve resmi hiç bir servis sizin yaptığınız açıklamayı yapamadı.Servise sizin yazdıklarınızı ileteceğim...Bir şey daha sorayım dediğiniz gibi yanma odasına püskürteceği yakıtı geri kaçırıyorsa ne şekillerde giderilebilir. Tşk. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 9 Nisan 2017 Paylaş 9 Nisan 2017 Yaşar bey tşk..İstanbul gibi bir şehirde özel ve resmi hiç bir servis sizin yaptığınız açıklamayı yapamadı.Servise sizin yazdıklarınızı ileteceğim...Bir şey daha sorayım dediğiniz gibi yanma odasına püskürteceği yakıtı geri kaçırıyorsa ne şekillerde giderilebilir. Tşk. Enjektör revizyonu ile. Yorum bağlantısı
Recommended Posts