İçeriğe Yönlendir

Fiesta VI - 1.0T Sprint Booster Taktırdık Sonuç...


Misafir

Recommended Posts

(düzenlendi)

Bugün btg maslak tarafından sprint booster v3 cihazını taktırdık sonuç hayalleriminde ötesinde oldu gerçekten.Aracın ivmelenmesi gerçekten parmak ısırtıcı boyutlarda.Kırmızı modda kullandım ve kafamda halen eski gaz tepkime hissi olduğundan maslaktan caddeye giriş esnasında 2.vitesi doldurup 3'e attım ışıklar birdenbire kırmızıya döndüğünde bayağı zor durdum diyebilirim :)Taktırmak isteyen arkadaşların kafalarında soru işareti olmasın taktırsınlar bence,ayrıca k&n hava filitresinide sipariş ettim.Şimdi hafta içi iskender komple egzos yapacak downpipe+spor cat şeklinde.Şimdi kafamı allak bullak eden bir şey daha var.Önümüzdeki hafta egzos ile birlikte yazılımda alacağım fakat superchip mi revo mu karar veremedim bu konuda ciddi derecede yardım rica ediyorum.

tarihinde Misafir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Can Çelik

bu tür şeylerde ileride mutlaka motor arızası alıp kendinizi sanayide bulursunuz, inşallah olmaz öyle şeyler.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

benzinli araca yazılım işe yaramaz diye biliyorum, boster güç vermez sadece pedala faza ve aniden bastınız gibi birşey diye biliyorum, aşırı beslemeli 1.0 lik motor zorlamaya gelmez direk yeni motor alırsınız diye biliyorum....

benden uyarması, orjinal kullanın bence, tabii karar ve para sizin...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
13 dakika önce, Can Çelik yazdı:

bu tür şeylerde ileride mutlaka motor arızası alıp kendinizi sanayide bulursunuz, inşallah olmaz öyle şeyler.

 

Zor bir ihtimal ama olmaz diyede birşey yok tabiki,ne yapalım zaten hayatımızın her anı bir risk hayatı korkarak yaşarsak sadece seyrederiz :) 

Yorum bağlantısı
3 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

benzinli araca yazılım işe yaramaz diye biliyorum, boster güç vermez sadece pedala faza ve aniden bastınız gibi birşey diye biliyorum, aşırı beslemeli 1.0 lik motor zorlamaya gelmez direk yeni motor alırsınız diye biliyorum....

benden uyarması, orjinal kullanın bence, tabii karar ve para sizin...

 

Yakıt ile alakası yok atmosferik araçta yazılım işe yaramaz diye biliyorum bizim aracımız turbolu.Booster zaten güç vermiyor stock halde gaza bastığınızda potansiyometre sinyali ecu ya çok yavaş gönderdiğinden hızlanma,ivmelenme yavaş gerçekleşir bunu gaza fazla bastığınızdada yavaş gönderir yani gaza fazla basmanın sprintbooster tepkisi ile yakından uzaktan alakası yok.Booster potansiyometre ile birlikte çalışır ve gaz tepkisini ecu ya çok hızlı gönderir ve sizde gaza basma hissiyatı ile aynı oranda arabanın atıldığını hissedersiniz. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

booster tamam bende aynı şeyi diyorum zaten, gaz tepkisi arttı, güç değişmedi, kısaca aynı şeyi söylüyoruz :)

yazılım yinede  turbo dizel kadar güç kazandırmıyor yan, onun kadar fark yok ama illaki birşeyler olacaktır, yazılım firmasına sormak lazım kaç hp. katıyor diye...

 

bence oynama, zaten güçlü ve yüklü motorun, küçücük motor,  yinede sen bilirsin karar senin...

 

Yorum bağlantısı
Can Çelik
Bir saat önce, Serkan Ütebay yazdı:

 

Zor bir ihtimal ama olmaz diyede birşey yok tabiki,ne yapalım zaten hayatımızın her anı bir risk hayatı korkarak yaşarsak sadece seyrederiz :) 

 

Allah korusun zor bir ihtimal değil malesef bu tür uygulamalardan sonra yakında turbodan ses gelir yada kara duman atar hikayeler böyle gelişiyor inşallah başınıza gelmez.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kani Kaya

yazılım ile box birarada olmaz...bende önce box aldım ama yazılımcı firma box u çıkarmam gerektiğini söyledi...hangisi dersen kesinlikle yazılım...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Sprintbooster araçlarımda kullandım çok guzel bişey . Zararını hiç görmedim bence iyi yapmışsınız. Hava filtresini de kesinlikle alın derim kısmen hissedilir güç artışı olur. yazlım konusuna gelince ikisi de iyi firmalar diye biliyorum ancak bahsettiğiniz yazılım stage3 yani motorun ve şanzımanın limiti o yüzden bence de riskli. 2 yi geçmemeniz sorunsuz binmeniz için daha sağlıklı olacaktır. Hatta stage1 soft bir yazılım bile sizi epey tatmin eder ciddi fark oluşturur. Ama ben limiti görmek istiyorum diyorsanız o ayrı. İntercooler vs konusuna katılıyorum zira o derece limit bir yazılımda motoru ve turboyu korumak için şart. 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Oynamaaaaa sonra dedilerdi demeeeee, o motor hassastır, firmalarıda sallaaaa, yazılımcılarda bir halt bilmez Süperchipste aynı, bilmedikleri yazılımı yapmak değil, parçaların dayanım limitleri neye ne süre dayanacakları, senin motor zaten aşırı beslemeli, yeterli, benden söylemesi kardeş...

Yorum bağlantısı
5 saat önce, Metin Taşcı yazdı:

aynı oranda şanzıman ve motor takozlarınızıda elinize alırsınız. 

 

Revo dan performans tip şanzıman ve motor takozu ve tork mount 2 şer takım sipariş edildi.

 

http://www.revotechnik.com/product-details/engine-hardware/ford-fiesta-rear-torque-mount&engineid=217

5 saat önce, Evren Erakçora yazdı:

Fren yetecek mi peki

 

Fren zaten stock halde bile yetmiyor alcon firması ile yazışma aşamasındayız sipariş geçilecek.

Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara

Ford'da  superchips daha iyidir. Ben de BTG'de tdci motora remap yaptırıp sprintbooster taktırdım. Memnunum.

Yorum bağlantısı
5 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

Oynamaaaaa sonra dedilerdi demeeeee, o motor hassastır, firmalarıda sallaaaa, yazılımcılarda bir halt bilmez Süperchipste aynı, bilmedikleri yazılımı yapmak değil, parçaların dayanım limitleri neye ne süre dayanacakları, senin motor zaten aşırı beslemeli, yeterli, benden söylemesi kardeş...

 

Yapma ali abi biri ingiliz superchips biri amerikan revo kendilerini ispatlamış firmalar.Sanayideki apaçi tuningcilerde yazılım desen tamam diyeceğimde bunlar için geçerli değil.

Ayrıca motor hacmi küçük diye dayanıksız anlamınada gelmez zaten ford açıklamasında silindirlerin her bir için 40 tonluk fil açıklaması yapmış dayanıklılık konusunda :)

Ona bakarsak kimse bu fındık kadar motordan 140 hp ürettiğinede inanmıyor,velhasıl kelam ST ye selektör yapana kadar devam :)

 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

firmalar parçaların dayanım sınırlarını bilmiyor onu diyorum, süperchipse bir sorsana bu motorun pistonu biyel kolu motor bloğu kaç nm. güce ne süre dayanır diye, cevap alamayacaksın :)

 

motor dayanıksız değil, yüklenmiş motor, fazla oynamamak lazım, zira hassaslar...

Yorum bağlantısı
10 dakika önce, Ali Cihangiroğlu yazdı:

firmalar parçaların dayanım sınırlarını bilmiyor onu diyorum, süperchipse bir sorsana bu motorun pistonu biyel kolu motor bloğu kaç nm. güce ne süre dayanır diye, cevap alamayacaksın :)

 

motor dayanıksız değil, yüklenmiş motor, fazla oynamamak lazım, zira hassaslar...

Kesinlikle hak veriyorum abicim çok doğru söylüyorsun fakat burada biz kullanıcılarada çok iş düşüyor.Motoru ısıtmadan yüklenmek her ışıklarda hababam sert kalkmak zamanından çok önce yağ değişimi yapmamak vs vs bunlar motoru kucaklama zamanını ve riskini erkene çeken nedenler.Birde şöyle birşey var, benim aracı ele alalım.Fabrikasyon 140 hp olan bir motordan 190 hp istiyorsun tamam motor ok diyor.Fakat bu aşamada motor sana o gücü verir ama sisteminde rahat ve çok zorlanmadan çok uzun vadede problemsiz çalışması için sistemi rahatlatman gerekir.Nedir bunlar performans intercooler şart motorun daha fazla nefes alabilmesi için kn hava filitresi ve yüksek akış hard pipe şart.Ayrıca soğutma sıvısı olmazsa olmazlardan mesela ben motul un mocool adında soğutma sıvısını kullanıyorum ciddi oranda soğutma yapıyor keza motor yağımda motul.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...