Mustafa Kenar 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Selam arkadaşlar rölantide fan ve farları açınca dalgalanma yapıyor rolanti valfi boğaz kelebeği maf sensoru temizliği ayrıca manifolt havalandırma hortumu değişimi yaptım benzinde lpgde yapıyor gaz ayarlarimda hiçbir sıkıntı görünmüyor neyden yapabilir. Bazen yapıyor bazen yapmıyor rolanti valfi değistirsem duzelirmi ne marka almam gerekli orjinali nedir. Yorum bağlantısı
Koray Demir 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Şarj dinamosu veya içindeki konjektör (regülatör) arızalı. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 25 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 25 Ağustos 2017 internet gitti arka arkaya basınca paylaşmış Yorum bağlantısı
Önder Özcan 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Yakıtsal değil de elektriksel olamaz mı. Akü, şarj dinamosu, bujiler ve buji kabloları? 1 dakika önce, Mustafa Kenar yazdı: internet gitti arka arkaya basınca paylaşmış Hallediyorum. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 25 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 25 Ağustos 2017 Akü yeni değişmiş atiker kablosu ile bilgisayardan baktığımda 14 volt tam geliyor sarj dinamosunu olctureyimmi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 1 saat önce, Koray Demir yazdı: Şarj dinamosu veya içindeki konjektör (regülatör) arızalı. Bunun tespiti basit sonuçta.. Bir oto elektrikçi ölçümle tespit yapabilir.. Ancak şarjda sorun olmayabilir... Rolantiyi yükseltmesi gerekirken yükseltemiyor olarak yorumluyorum ben.. Bence Ateşleme de elden geçtikten sonra rolanti valfi değişmeli.. 1 Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 25 Ağustos 2017 Paylaş 25 Ağustos 2017 Bosuna olcturtme,konjektor degisimi denecek ama cozum olmayacak.Rolantiyle birlikte voltaj da dalgalaniyor lakin burda voltaj dalgalanmasi sebeb degil rolantideki dlagalanmanin sonucu.Sarj dinamosunu ben komple degistim,ama cozum olmadi.Maf sensorunden emmeye kadar olan bagalantilardan mutlaka ekstra hava girisi var onu bulmaya calisin.rolanti valfi ve bogaz kelebegi contalarina yogunlasin benim yapmadigim bi ikisini degistirmek kaldi. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 25 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 25 Ağustos 2017 Buji buji kablosu değişti ateşleme bobini motocraft ile değişti maf sensoru temizliği sırasında kontrol edildi borularda conlarinda sıkıntı gözükmüyor Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Maalesef kronik sorunlardan birisiyle karşı karşıyasınız ..Geçmiş olsun. Kime sorarsanız sorun %90 ateşleme istemini değişecek sonra konjektör bozuk diycek.. Sonra da şarj dinamosu değişelim diyecek. Fakat bunlarda büyük olasılıkla çözüm olmayacak. Büyük ihtimalle kaçak hava girişi var. Benim focus 1 aracımda farlar kısılıp canlanma yapmaya başlamıştı akü değişimi falan çözüm değil. Ben sadece akü ve ateşleme sistemini değişmiştim çözüm olmamıştı. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 (düzenlendi) 35 dakika önce, Ayhan Onaran yazdı: 26 Ağustos 2017 tarihinde Mustafa Kenar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Karter havalandırma hortumu dediğiniz T şeklinde ki manifoltun arasında ki hortumsa onu orjinali ile değişin. Ayrıca onun girdiği yerde bir subap var onunda temizliğini yapın veya yaptırın. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Sürekli yapmıyor birgün yapıyor birgün yapmıyor bende anlamış değilim rolanti valfi takılıyor gibime geldi karter havalandırma hortumu orjinal değil ama baya sert hortum 2 sefer kontrol ettim sıkıntı görünmüyor orijinali fark eder mi Orjinal değişim yapayım bakalım ne olacak Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Ayrıca karter havalandırma hortumundaki pcv valfi kirlenmesi veya bozulmasından dolayı rölantide dalgalanma yapabilirmi Yorum bağlantısı
Hasan Yıldız 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Ayrıca karter havalandırma hortumundaki pcv valfi kirlenmesi veya bozulmasından dolayı rölantide dalgalanma yapabilirmiOlabilir tabi ki.Lakin o kadar cok bilinmeyenli bir denklemle karsi karsiyayiz ki cozum bulmak cok guc. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 3 saat önce, Ayhan Onaran yazdı: Maalesef kronik sorunlardan birisiyle karşı karşıyasınız ..Geçmiş olsun. Kime sorarsanız sorun %90 ateşleme istemini değişecek sonra konjektör bozuk diycek.. Sonra da şarj dinamosu değişelim diyecek. Fakat bunlarda büyük olasılıkla çözüm olmayacak. Büyük ihtimalle kaçak hava girişi var. Benim focus 1 aracımda farlar kısılıp canlanma yapmaya başlamıştı akü değişimi falan çözüm değil. Ben sadece akü ve ateşleme sistemini değişmiştim çözüm olmamıştı. Bunların hepsinden önce.. boğaz kelebeği temizlensin.. Rolanti valfi değişsin.. Zaten yeterince bakım yapılmış araca.. ve Silindir kompresyonları ölçülsün. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Boğaz kelebeği de temizlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Ford tamirciye gittim uğraşma yarın yine yapar diyor ? gülsekmi ağlasakmi bilemedim Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 29 dakika önce, Mustafa Kenar yazdı: Ford tamirciye gittim uğraşma yarın yine yapar diyor ? gülsekmi ağlasakmi bilemedim Yok öyle bir şey.. 10 yıla yakın focus1 kullandım, kullandık, ortağımda da vardı. Bazı parçaları zamanı gelince değişmek gerek. Sürekli temizlik bi yere kadar. Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Sarj dinomasunu ölçtürduk. Farlar fanlar açıkken rölantide 13 volta kadar düşüyor daha kilima yok konjektorun değişmesi gerekli yok komple sarj dinomasunu değiştirelim Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 (düzenlendi) 54 dakika önce, Mustafa Kenar yazdı: Sarj dinomasunu ölçtürduk. Farlar fanlar açıkken rölantide 13 volta kadar düşüyor daha kilima yok konjektorun değişmesi gerekli yok komple sarj dinomasunu değiştirelim Tamirine garanti veriyorlarsa tamir, veremiyorlarsa degisim. 26 Ağustos 2017 tarihinde Sani Gerşon tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 1 saat önce, Mustafa Kenar yazdı: Sarj dinomasunu ölçtürduk. Farlar fanlar açıkken rölantide 13 volta kadar düşüyor daha kilima yok konjektorun değişmesi gerekli yok komple sarj dinomasunu değiştirelim Sorun düzelecekmiymiş garanti veriyorlar mı? Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Konjektor değişti bu sefer 12 volt kadar dusdu orjinal sarj dinomasu ne marka olmalı fiyat nerelerdedir Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 32 dakika önce, Mustafa Kenar yazdı: Konjektor değişti bu sefer 12 volt kadar dusdu orjinal sarj dinomasu ne marka olmalı fiyat nerelerdedir http://www.onlinefordyedekparca.com/U576,159,sarj-dinamosu-br-3m5t-10300-pd-elektrik-3m5t-10300-pd.htm Yorum bağlantısı
Mustafa Kenar 26 Ağustos 2017 Yazar Paylaş 26 Ağustos 2017 Arabam 1999 model ford focus hb sarj dinamosu ne markadır fiyat bilgisi Yorum bağlantısı
Koray Demir 26 Ağustos 2017 Paylaş 26 Ağustos 2017 Arabam 1999 model ford focus hb sarj dinamosu ne markadır fiyat bilgisiMagnetti Marelli markadır. Fiyat değişken 600-700 tl civarı. Yorum bağlantısı
Recommended Posts