İçeriğe Yönlendir

Jetta - 1.6 FSI Jetta Nasıldır?


Bahadır Kılınç

Recommended Posts

Bahadır Kılınç
(düzenlendi)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-zirve-den-kazasiz-boyasiz-2006-volkswagen-jetta-1.6-benzinli-492906606/detay

 

merhaba saygı değer forum üyeleri. Linkteki araç hakkında bir çok söylenti rivayet karma yorum var. Nedendir bilmem ama benim en güveneceğim bilgi kaynağı forumumuz olduğundan sizlere danışmak istedim. Vakit ayırıp katkıda bulunacak herkese şimdiden teşekkür ederim. Sağlıkla kalın. 

tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

kaporta boya (çarpık var mı bilmiyorum anlamında) dışında motor sorunsuzdur. sorunlu diyenlere bakmayın.

performanslı kullanırsanız performansı az gelebilir ve yakıtı yüksek olabilir. normal kullanırsanız yakıtı normaldir performans yeterlidir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Cem Işık

Güvenilir uzun ömürlü bir motoru vardır, şekli şemali hoşunuza gidiyorsa alınabilir tabiki. Bana biraz demode geliyor şekli ama göreceli tabiki:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Halit Demir

1.6 fsi passatim vardi gayet memnundum . Ort 35 krs yakar cekimi atmosferik 1.6 lardan daha iyi dir yakitida onlardan azdir. Lpg handikapi vardir takip cok memnun olanlar var . Lpg isiniz yoksa neden alinmasin. Alip 50 km test edin yag su seviye kontrolu yapin 2 ayri ustaya da gosterin cunku km ile oynanma sık duymaya basladik .ama aracin ici  temiz duruyor . Tabi cok fiyat farki yoksa lpg takilan 1.6 jetta alirdim ben ort 25 krs la gezerim rahat rahat

Yorum bağlantısı
Emre Öğüt

FSI motorun tek bir özelliği var oda hiçbir özelliğinin olmayışıdır. Bassan gitmez gitmediği gibide fazla yakar.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Tahir Ak

lpg Olmaz verimsiz motor istenen uçuk fiyatlar... hızla uzaklaşmalı başka markalara ya da başka modellere yönelin derim.

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Bence.. Olay taunusun çok yaktığı için,  yıllarca focusa da çok yakar denmesine benziyor. 

Vw hatayı passata 1,6 fsi motor koyarak yaptı. Sonra fsi kötü motor olarak kaldı. 

 

Klasik motorlarda yakıt, silindire dolmadan önce karışır ve karıştıktan sonra silindire dolup, sıkışıp ateşlenir. Fsi motorda ise, önce hava dolar, sonra yüksek basınçla yakıt enjekte edilir. Bu sayede daha homojen bir karışım oluşması sağlanır. 

 

Kötü bir sistem olsa, hala kullanılıyor olmazdı, günümüzdeki benzinli motorların temeli bu motordur. Sorun sadece lpg uygulamasının zorluğundadır. 

 

 

   

 

 

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdem Çağla
(düzenlendi)

fsi'ler 115, hitler 102 ps'dir aradaki hissedilmeyen performans farkını lpg'ye tercih etmezdim, LPG olmayacaksa aynı kasa tsi bakardım

tarihinde Erdem Çağla tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Bahadır Kılınç
7 saat önce, Mehmet Göktürk yazdı:

Passat satılık benim.

 

Hocam onu gördüm de bütçeyi aşıyor yoksa maşallahı var aracınızın ?

Yorum bağlantısı
Bahadır Kılınç
(düzenlendi)

Hemen hemen benzer değerlendirmeler var ama yanlış anlaşılmasın garibime giden tek olumsuz yorum bütün sitelerde karşılaştığım “bi özelliğinin olmaması bassan gitmez gitse çok yakar” yorumu. Ülkemizde büyük bir çoğunluk 2.0 üzeri 250+ hp li araçlara biniyor sanırım ondan olumsuzlar. Yarışmıycam kapışmıycam. 1.3 dizel astrayla 1.5 courier le memnun olan adamım. Ha zaten babamın olacağı için sakin normal bir kullanımımız olacak. Herkes uçup kaçmadığına parmak basmış sitelerde. Benim merak ettiğim ise şu sonuçta bugün önde gelen markaların halen kullandığı motor FSI TSI. VW de yıllarca kullanmış ne kadar kötü olabilir? Yeni nesil motorlar 1.0 TSİ olarak geliyor. Ölsün o zaman o araçlar motorlar. 

 

Dikkatimi çeken diğer unsur onlarca ilana baktım ve 100 bin altında bir çok ilan var. Memnuniyetsizlik sonucu kullanılmama ve sık el değiştirme yüzünden mi acaba. İlanı verdiğim araç nispeten bildiğimiz birilerinin aracı kayıtlarda sıkıntı olmaz. Ama garip geldi 50-60 binde bile var. 

tarihinde Bahadır Kılınç tarafından düzenlendi
Yazım hatası
Yorum bağlantısı
Ali Gök

Fsı aracın mantığı yok türkiye şartlarında . Ayrıca piyasada vw modelleri içinde her zaman en son tercih edilen motordur

Yorum bağlantısı
Yasin Şimşek

Lpg ile uğraşılmayacaksa fsi düz motora göre daha avantajlı. Uzun yolda 5.5 i rahatlıkla yakalıyor. Motor kodu blf ile başlayanlara lpg uyuyor diğerlerine ise sıvı sistem lpg uygulanıyor diye biliyorum.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek
8 saat önce, Bahadır Kılınç yazdı:

Dikkatimi çeken diğer unsur onlarca ilana baktım ve 100 bin altında bir çok ilan var. Memnuniyetsizlik sonucu kullanılmama ve sık el değiştirme yüzünden mi acaba. 

 

Hayır.. Araba çok.. Piyasadaki araçların % 25 i bu grubun nerdeyse. Benim otoparkın yarısı bu grubun aracı ile dolu.

 

 

8 saat önce, Bahadır Kılınç yazdı:

Benim merak ettiğim ise şu sonuçta bugün önde gelen markaların halen kullandığı motor FSI TSI. VW de yıllarca kullanmış ne kadar kötü olabilir? Yeni nesil motorlar 1.0 TSİ olarak geliyor. Ölsün o zaman o araçlar motorlar. 

 

 

Fsi sonuçta atmosferik bir motor.. Tsi ile kıyaslarsan evet uçmaz kaçmaz. 102 beygir hitler motorla kıyaslamak gerek.. 

 

Yorum bağlantısı
Tahir Ak
Tahir bey hiç 1.6 jetta kullandınız mı?
Evet alacaktım hatta
sonra araştırdım ve almadım.
şu an 1.6 atmosferik 132 beygir 1 buçuk ton aracım var daha iyi uzuyor lpg uyumu muhteşem Ve sorunsuz
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...