Sefa Şerif 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Gumpert, Apollo Arrow'dan sonra karbon makinesi Intense Emozione'ı tanıttı. Karoserine baktığımızda bile hız konusunu dert etmeyin bakışları sergiliyor. İşte Intensa... Apollo, 2004 yılında Audi’nin spor tarzını belirleyen Roland Gumpert tarafından kurulmuştur. Gumpert’in hem firma hem de kişisel olarak özellikle Audi’nin saygı duyduğu bir isimdir. Nedeni ise Dünya Ralli Şampiyonasında geliştirdiği Audi’lerin 25 kez şampiyon olması. Apollo’nun en son olarak hipercar sistemine aykırı ürettiği Apollo Arrow‘u görmüştük. Girişimlerine nefessiz şekilde devam eden Apollo, şimdi yeni Intensa Emozione‘ı gösterdi. Bu arabanın duygusallıkla üretildiğine inanmıyorum. Kullanılan çizgiler aracın en vahşi yanını çıkartmak için yapılmış. Şu an karşımda sanki siyah bir Jaguar duruyor! Mesela Hennessey’in Venom F5 modeli 482 km/h hız rakamıyla heyecanlandırsa da Intensa Emozione’ın sadece öylece durması bile daha korkutucu geliyor. Hiper Car mantığının uç noktası olan Intensa’ya dokunmasak bile hafifletilmiş malzemelerle kaplı olduğunu görebiliyoruz. Hafiflik eşittir hız mantığında giden Apollo far, tampon ve ön lipleriyle bize Ninja Kamlumbağa’daki Shredder’ı hatırlatıyor. Intensa’nın şasiye oturan tüm kısımlarının karbon fiber malzemeden oluşturulduğunu söyleyebiliriz. Performansa katkı amaçlı 20″ BBS jantlara Michelin Sport Cup 2 lastikler eşlik etmiş. Intensa Emozione’ın fren sistemi Brembo tarafından özel imal edilmiş. Geçelim üst kısma. Tavana bakınca ayağa kalkacak ve Transformes’ın Optimus Prime’na dönüşecek gibi duruyor. Verilen şekiller inanılmaz. Arkadan bakıldığında şapka gibi duran rüzgarlığı olması gereken büyüklükte. Arka farlar inanılmaz durduğu gibi Lexus bumerang tipini yansıtıyor. Farların arasından kavisli gelen kımsa ise benzersiz yaprak üç çıkış egzoz verilmiş. Ne kadar özel olduğunu bir kez daha anladık. İç kısmı gayet çarpıcı ve kırmızı renkle insana tuhaf bir heyecan hissi veriyor. Üstten kesin yarım direksiyonuna vites ve sürüş modları entegre edildiğini görüyoruz. Yasal asfalt F1 aracına hoş geldiniz. Digital hayalet göstergesi de siyah-kırmızı kombinasyonlu döşemelerle, aynı ton arka ışığa sahip. Apollo Intesa’ya görünüşü üzerinden kesinlikle bir elektrik motor verilmiştir diye düşündük. Yanıldık! Gelenekleri bozmadan doğal emişli 6.3L ünite yerleştirilmiş. 769 hp güce karşılık V12 ile hareket eden Intensa 2.7 sn kalkışa sahip. Üst limit hızı ise 332 km/h çıkabiliyor. McLaren p1 GTR‘nin işi zorlaşıyor! Bu karbon cenneti araba özel ve hızlı olmasına karşın, 2.3 milyon Euro’ya satılacak. Burası soru işareti! Toparlayacak olursak; Apollo’nun Arrow’a alternatif çıkartacağı Intensa, buraya kadar dış, iç ve motor yapısıyla en azından birçok hiperden ayrılıyor .Sağlam adımlar ve projelerle gelen Apollo, üst sınır hız limitini 332 m/h olarak kaydettirmesi de başarılı olarak görülebilir. Peki bir seçim yapacak olsanız McLaren P15 mi dersiniz yoksa Apollo Intensa Emozione mı? Alıntıdır: https://paratic.com/yeni-apollo-intensa-emozione/ 3 Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Uzay aracı gibi birşey bu...[emoji849] Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 bana ilginç gelen, drag için yapılmış dodge srt demon 2,3 sn 0-100 ü, şekil de bir yere kadar mı oluyor? tabiki yola tutunmasına bişey diyemem, biri elma biri armut pistte yarışamazlar ama bu iki aracın aerodinamiklerine bakarsak, dodge 2,3 sn si 0-400 ü 9,65 şaşırtıcı geliyor. 80-90 bin dolar satış fiyatı.. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 Bir saat önce, Osman Bilgin yazdı: bana ilginç gelen, drag için yapılmış dodge srt demon 2,3 sn 0-100 ü, şekil de bir yere kadar mı oluyor? tabiki yola tutunmasına bişey diyemem, biri elma biri armut pistte yarışamazlar ama bu iki aracın aerodinamiklerine bakarsak, dodge 2,3 sn si 0-400 ü 9,65 şaşırtıcı geliyor. 80-90 bin dolar satış fiyatı.. Her yarış sonrası motor yapılıyor yada yeni motor koyuluyor onlara Formula1 araçları gibi. Bu araç seri üretim mi bilmiyorum ama, Seri üretim bir araç ile kıyaslanamaz Osman. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 26 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Her yarış sonrası motor yapılıyor yada yeni motor koyuluyor onlara Formula1 araçları gibi. Bu araç seri üretim mi bilmiyorum ama, Seri üretim bir araç ile kıyaslanamaz Osman. Resimdeki challanger dediğin gibi değil, motoru seri üretim motor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 38 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Resimdeki challanger dediğin gibi değil, motoru seri üretim motor. O zaman teknik veriler vardır bi yerlerde. merak ettim.. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 2 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: O zaman teknik veriler vardır bi yerlerde. merak ettim.. Ben forumda paylaşmıştım Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 23 dakika önce, Sani Gerşon yazdı: Ben forumda paylaşmıştım Evet şimdi gördüm. 1 Yorum bağlantısı
Osman Bilgin 7 Kasım 2017 Paylaş 7 Kasım 2017 3 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Her yarış sonrası motor yapılıyor yada yeni motor koyuluyor onlara Formula1 araçları gibi. Bu araç seri üretim mi bilmiyorum ama, Seri üretim bir araç ile kıyaslanamaz Osman. bu araç bir harika:=) bende anlatımlı videosunu paylaşmıştım (anlatan adamlar) abd de bazı yarışlara girmesi de yasaklanmış. ve orjinal bir araç modifiye değil.. 2,3 milyon veriyon birine birine 80 bin dolar.. gerçi 80 bin olsada abd de 3000 üretilmiş bize düşmez :=) Yorum bağlantısı
Sefa Şerif 8 Kasım 2017 Yazar Paylaş 8 Kasım 2017 On 07.11.2017 at 12:19, H.Cenk Bayrakçı yazdı: Uzay aracı gibi birşey bu... Hayran olmamak imkansız.... On 07.11.2017 at 16:23, Osman Bilgin yazdı: bu araç bir harika:=) bende anlatımlı videosunu paylaşmıştım (anlatan adamlar) abd de bazı yarışlara girmesi de yasaklanmış. ve orjinal bir araç modifiye değil.. 2,3 milyon veriyon birine birine 80 bin dolar.. gerçi 80 bin olsada abd de 3000 üretilmiş bize düşmez :=) Bilgi için teşekkürler.. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts