Volkan Ceneviz 5 Aralık 2017 Paylaş 5 Aralık 2017 (düzenlendi) araçlarımızın motorunda yağ değişimi sırasında içini temizlemek için yağ kalıntıları oluşan kurumları vs vs temizliği için neler tavsiye edilir mesela bu linkte ki katkı doğru mu herhangi bir zarar verir mi https://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/wurth-motor-ic-temizleyici-benzin-dizel-313705512?rcp_action=rcpProductClicked 6 Aralık 2017 tarihinde Metin Akbal tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Aralık 2017 Paylaş 5 Aralık 2017 Daha önce tartışmıştık. Arama yaparsanız çıkar karşınızaZararı olmadığını düşünüyor ancak gerek de görmüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 5 Aralık 2017 Yazar Paylaş 5 Aralık 2017 9 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Daha önce tartışmıştık. Arama yaparsanız çıkar karşınıza Zararı olmadığını düşünüyor ancak gerek de görmüyorum. abi daha yeni fikirler edinilmiş olabilir diye açtım bir de yağı komple boşaltıp sadece mazot doldurarak temizleyenler var ne kadar sağlıklıdır bilmiyorum Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Aralık 2017 Paylaş 5 Aralık 2017 Yok ona hiç katılmıyorum. Sonuçta yağ filtresi var. Sürekli filtre ediliyor. Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 5 Aralık 2017 Paylaş 5 Aralık 2017 Başka marka kullandım yağın erken kirlenmesini geciktiriyor diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 5 Aralık 2017 Yazar Paylaş 5 Aralık 2017 1 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Yok ona hiç katılmıyorum. Sonuçta yağ filtresi var. Sürekli filtre ediliyor. daha sonra filtre ve yağ değişmeli tabi yağ değişim zamanında uygulanacak ama mazot ile çalışınca yatak çizilmez mi piston kolları vs vs zarar görmez mi yağsız kalınca Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Aralık 2017 Paylaş 5 Aralık 2017 Motora yağdan başka. Depoya yakıttan başka bişey girmemeli. 3 Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 5 Aralık 2017 Paylaş 5 Aralık 2017 Bir saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Motora yağdan başka. Depoya yakıttan başka bişey girmemeli. Devamlı yağımı değişen usta, 2. seferde, boşaltıktan sonra, ucuz olan yağdan koyup bir süre çalıştırıp, sonra boşaltıp yeni yağını koyardı. Faydası var mı ? gerçi motorda hiç sorun yaşamadım. 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 Bende gerek gormeyenlerdenim. Adamakilli yag degisimi olursa, yakit tercihide duzgun olursa motora kolay kolay birsey olmaz. Motor temizligi istenen ve beklenen sonuclardan farkli durumlar olusturabilir. Ayrica temizlik yapilan madde de motorda kalacak. Yagin kalmasi mi daha onemli yag harici bir maddenin mi? 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 abi daha yeni fikirler edinilmiş olabilir diye açtım bir de yağı komple boşaltıp sadece mazot doldurarak temizleyenler var ne kadar sağlıklıdır bilmiyorumArada bir yaparım. Hiçbir zaman tüm yağı boşaltamıyoruz. Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 9 saat önce, Haşmet Güngör yazdı: Devamlı yağımı değişen usta, 2. seferde, boşaltıktan sonra, ucuz olan yağdan koyup bir süre çalıştırıp, sonra boşaltıp yeni yağını koyardı. Faydası var mı ? gerçi motorda hiç sorun yaşamadım. Bunu ATF ile yaparlar...güzel de olur ama maliyetli olur... 1 saat önce, Servet Aydın yazdı: 10 saat önce, Volkan Ceneviz yazdı: abi daha yeni fikirler edinilmiş olabilir diye açtım bir de yağı komple boşaltıp sadece mazot doldurarak temizleyenler var ne kadar sağlıklıdır bilmiyorum Arada bir yaparım. Hiçbir zaman tüm yağı boşaltamıyoruz. Karteri sökerim... Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 2. el araç alındıysa bakım geçmişinden emin olunamadıysa kullanmak faydalı olabilir. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 Karteri sökerim...Kafi olmuyor, yukarıda kıyıda köşede kalıyor tortular Yorum bağlantısı
Murat Kırçal 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 Daha önce kullandım. Bu seferki yağ değişimde yine kullanacağım. Motor için güzel bir temizleyici. Yorum bağlantısı
Mustafa Liman 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 Ben de bu konuda yağ dışında bir şey kullanmayanlardan biriydim, ta ki BD ile tanışana kadar. Şimdi her iki bakımda bir defa BG EPR PN109 ile iç temizlik yapıyorum, sonrasında standart yağımı ve BG DOC BG112 yağ kondisyonerini koyuyorum. Değişen ne derseniz, eskiden araca sıfır yağ koyduktan sonra on dakika çalıştırınca yağ rengi simsiyah oluyordu, artık benzinli araç gibi, yağ 10.000 km sonra bile eskisinin onda biri kadar dahi bozulmuyor. Motor daha sessiz ve ne kadar yağ koyarsam, aynı miktarı geri alıyorum her değişimde. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 Ben de bu konuda yağ dışında bir şey kullanmayanlardan biriydim, ta ki BD ile tanışana kadar. Şimdi her iki bakımda bir defa BG EPR PN109 ile iç temizlik yapıyorum, sonrasında standart yağımı ve BG DOC BG112 yağ kondisyonerini koyuyorum. Değişen ne derseniz, eskiden araca sıfır yağ koyduktan sonra on dakika çalıştırınca yağ rengi simsiyah oluyordu, artık benzinli araç gibi, yağ 10.000 km sonra bile eskisinin onda biri kadar dahi bozulmuyor. Motor daha sessiz ve ne kadar yağ koyarsam, aynı miktarı geri alıyorum her değişimde.Bizim de Köksal gibi kardeşimiz olsa bizde yaparız noolcak ki 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Liman 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 3 dakika önce, Servet Aydın yazdı: Bizim de Köksal gibi kardeşimiz olsa bizde yaparız noolcak ki Ben kendi işimi kendim yapıyorum bi kere Ama malzeme kaç para bilmiyorum, doğruya doğru 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 (düzenlendi) Würth satış müdürü konudaki ürünü 90,000 km'de bir kullanılmasını tavsiye etmişti. C max'te kullanmıştım(400 ml olan kutuyu) ben fark oldumu pek anlayamadım ama sık kullanılmamsı gerektiğini çok tenbih etmişti. Motorun içindeki her şeyi çözer atar demişti. 6 Aralık 2017 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 6 Aralık 2017 Paylaş 6 Aralık 2017 2 saat önce, M.Fatih Yüce yazdı: Würth satış müdürü konudaki ürünü 90,000 km'de bir kullanılmasını tavsiye etmişti. C max'te kullanmıştım(400 ml olan kutuyu) ben fark oldumu pek anlayamadım ama sık kullanılmamsı gerektiğini çok tenbih etmişti. Motorun içindeki her şeyi çözer atar demişti. +999 1 Yorum bağlantısı
Volkan Ceneviz 8 Aralık 2017 Yazar Paylaş 8 Aralık 2017 On 06.12.2017 at 17:27, Mustafa Liman yazdı: Ben de bu konuda yağ dışında bir şey kullanmayanlardan biriydim, ta ki BD ile tanışana kadar. Şimdi her iki bakımda bir defa BG EPR PN109 ile iç temizlik yapıyorum, sonrasında standart yağımı ve BG DOC BG112 yağ kondisyonerini koyuyorum. Değişen ne derseniz, eskiden araca sıfır yağ koyduktan sonra on dakika çalıştırınca yağ rengi simsiyah oluyordu, artık benzinli araç gibi, yağ 10.000 km sonra bile eskisinin onda biri kadar dahi bozulmuyor. Motor daha sessiz ve ne kadar yağ koyarsam, aynı miktarı geri alıyorum her değişimde. On 06.12.2017 at 20:59, M.Fatih Yüce yazdı: Würth satış müdürü konudaki ürünü 90,000 km'de bir kullanılmasını tavsiye etmişti. C max'te kullanmıştım(400 ml olan kutuyu) ben fark oldumu pek anlayamadım ama sık kullanılmamsı gerektiğini çok tenbih etmişti. Motorun içindeki her şeyi çözer atar demişti. yani bu tür ürünler temizleyiciler kullanılmalı mı kullanılmamalı mı Yorum bağlantısı
Recommended Posts