İçeriğe Yönlendir

Ön teker porya ve bilya degisimi


Mustafa Tüfekçi

Recommended Posts

Mustafa Tüfekçi

Bişi bakarken denk geldi böyle bı işçilik ile değişen yer nerede acaba.

 

Animasyonlu

 

 

Canlı videosu

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Demir

İşine saygısı olan insanlara bayılıyorum 300 ise 500 alsın , çoğu zaman sanayi de arabanın başında iken bile ne yamyamlıklar yapılıyor. 

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

O rulman seti herhalde tam takım 10.bin tl vardır. Rulman için işçiliği 300 TL yazınca sorgusuz sualsiz ödeyecek müşteri tanımıyorum. Vesilesi olsun, rulman ve çekiç birbirinden uzak olmalı

601, 340 avro görünüyor.

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
1 saat önce, Servet Aydın yazdı:

O rulman seti herhalde tam takım 10.bin tl vardır. Rulman için işçiliği 300 TL yazınca sorgusuz sualsiz ödeyecek müşteri tanımıyorum. Vesilesi olsun, rulman ve çekiç birbirinden uzak olmalı

601, 340 avro görünüyor.

1500 TL miymiş kit.

Yorum bağlantısı
Emre Demir
2 saat önce, Servet Aydın yazdı:

O rulman seti herhalde tam takım 10.bin tl vardır. Rulman için işçiliği 300 TL yazınca sorgusuz sualsiz ödeyecek müşteri tanımıyorum. Vesilesi olsun, rulman ve çekiç birbirinden uzak olmalı

601, 340 avro görünüyor.

Abi daha önce kağıt fabrikasında çalışan bir büyüğümüz anlatmıştı ;
Makinalar da kullandıkları rulmanlar 6 ay demeden arıza yapıyormuş 

Almanya ile irtibata geçmişler üreticiye durumu anlatmışlar 

üretici firma bedelsiz yeni rulman yollamış , İkinci kere takılan rulmanlar da 6 ay demeden pert.

Tekrar firma ile irtibata geçmişler firma böyle bir şeyin mümkün olmayacağını sıkıntının sizden kaynaklandığını ne kadar da anlatmaya çalışsalar anlatamamışlar.

Firma Almanyadan uçağa binmiş yanlarında yeni rulmanlar fabrikaya gelmişler .

Alın bu rulmanları değiştirin bir bakalım demiş.

Bizim aslanlar balyozlarla girişmiş , Alman mühendis kalpten gidecekmiş gördüğü olay karşısında hemen olaya müdahale etmiş kendileri değiştirmiş rulmanları .

EE abi ne oldu o rulmanlara dedim valla beni emekli etti benden sonrakilere ne yaptı bilmiyorum dedi .

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan

Abi bildiğin torna aynası içinden saplama geçirip sıkıyor. Bizim ustalar bununla uğraşmaz çekiçle rulmanın ağzını burnunu ezmeden rahat etmez

 

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Almanyada servislerde çekiç olmadığı söyleniyor. :)


Tapatalk imzamızı kapatalım lütfen

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Kesinlikle ekipman şart, mümkün olduğunca ekipmanı olan yerde işlem yaptırırım, imkan olsa kendim yapacağım ama kişsel kullanımda çok pahalı ve gereksi oluyor tabii...

 

Bende bisikletimde bile şimano ekipman kullanıyorum, mümkün olsa arabada komple alet edevat alırım, kısaca alet şart, yok öyle rulmana vurmak falan....

 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

rektör sikorsky ye gitmişti amerikadaki fabrikasına. aynı şeyi söyledi adam çekiçle girişiyor diye.

biz de büyütüyoruz gözümüzde dedi.

Yorum bağlantısı
Mustafa Cerci

bizde bunu genelde pressle söküyorlar komple söküp tornaciya veriyorlar 

animasyondaki cekdirmede guzelmis

Yorum bağlantısı
Murat Gedik

Çok güzel bilgi teşekkür ederim. Videolar çok güzel gece gece çok iyi geldi.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
4 saat önce, Mustafa Tüfekçi yazdı:

değişen yer nerede acaba.

kaç tl işçilik verirsin? hemen bulayım sana yeri

Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi
13 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

kaç tl işçilik verirsin? hemen bulayım sana yeri

artık hangi işe hangi işcilik ücreti verdiğimi bilmiyom  çok da  sorgulamıyom. yeterki  aynı işi iki defa işcilik ödemeyeğime bakıyom ki ödediğim de oluyor. bu işin yetkili serviste kaç saat işcilik yazılan  bi iş olduğu ve yetkili servis işcilik saat ücretini öğrensek merakımız geçerdi. :) 

 

şurda http://www.ford.com.tr/ford-servis/bakim-ve-onarimlar

 

misal işcilik saat ücreti 125+kdv tavsiye edilmiş. acaba bakım için mi onarım için mi. öyle ise bu işin gerekli ekipman kullanılarak yapıldığı ödenmesi gereken işcilik ne olur :)  eskiden TIS vardı orda bu tip tamir için gerekli ekipmanlarda sıralanırdı. gördüğüm. ama uygulamada görmediğimiz şeyler mi acaba bunlar.

 

sanayide focusun arka bilyasını değişip dururdum. hatta konusunu açıp servis dökümanı bulup paylaşmıştım. sökülen aks  bilyası geri kullanılmaz der  ama yeni somun takanı bulamazsın. ha bunu kullanıcı bilmek zorunda mı. 

 

başka bir örnek yine sanayi maceralarımdan. adam ön takım yapıyor. salıncaklar sıfır alınmış pırıl pırıl çekiçle vura vura oturtuyor, usta olan o biliyor sonuçta. sonra ambalajından çıkan somunu kenara atıp eski somunu takıyor. niye takmadın diyorum eski somunu daha sağlam diyor :) takılan parça da öyle çin malı felan değil hani :) bildiğin orjinal muadili

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...