Mahmut Yıldız 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 5 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Şu an tork konvertörlü tek bildiğim Opeller kullanıyor ve manuelinden 1 litre fazla yakıyor. zf? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 (düzenlendi) 5 dakika önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Yapar. Dsg bu Ama satanların çoğu yine alıyor Hatırladım, Almancı dayımın 2,0 Tiguan Cup model SUv aracını kullanmıştım dsg vardı. Kalkışları 3ncü vitesde yapıyordu. Bana powershift ford şanzımanından pek fark hissetirmedi açıkcası. 5 Kasım 2018 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 2.0 tdi ve dsg güzel ikiliydi tiguanda. Büyük motorda daha keyifli. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 1 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: zf? Bmw'de 8 ileri tork konvertörlü ZF var.. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 7 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Şu an tork konvertörlü tek bildiğim Opeller kullanıyor ve manuelinden 1 litre fazla yakıyor. Sadece Opel değil hocam bir çok marka da var hala. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Ayrıca, Pejoda da tork konvertörlü şanzıman var şu an.. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 5 dakika önce, Mahmut Yıldız yazdı: zf? 2 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Sadece Opel değil hocam bir çok marka da var hala. Yani piyasada tek Tork konvertörlü demedim, benim bildiğim demek istedim Bu iş fena karışık Aisin, CVT, DSG, ZF VS VS VS 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 cebden çıkacak para ailemin rıskı olduğundan , kişisel zevklerim için bu kadar bonkör olamıyorum. Benim gibi saate 90 100 yapan adama faideside yok. benim bebe ne anlar arkada otururken hızlı gecen vitesin zevkini. Dsg alırda elimde patlarsa , 18000 tl var galiba dsg . 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Mazot ucuz olsa, 2.0 tdci Mondi’ye Jatco ile binilirdi. cebden çıkacak para ailemin rıskı olduğundan , kişisel zevklerim için bu kadar bonkör olamıyorum. Benim gibi saate 90 100 yapan adama faideside yok. benim bebe ne anlar arkada otururken hızlı gecen vitesin zevkini. [emoji4] Dsg alırda elimde patlarsa , 18000 tl var galiba dsg . Var. 11.000₺ sadece Mekatronik. İşçilik hariç. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 8 dakika önce, Celal Aydın yazdı: Mazot ucuz olsa, 2.0 tdci Mondi’ye Jatco ile binilirdi. Var. 11.000₺ sadece Mekatronik. İşçilik hariç. Hocam ben bu paraya ailem ile senede 6 defa herşey dahil Marmariste 5 er günlük tatil yaparım. Dsg felan hikaye, tatile çıkamadıktan uzun yola koşamadıktan sonra ben neyleyim öyle arabayı . Yorum bağlantısı
Celal Aydın 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Hocam ben bu paraya ailem ile senede 6 defa herşey dahil Marmariste 5 er günlük tatil yaparım. [emoji4] Dsg felan hikaye, tatile çıkamadıktan uzun yola koşamadıktan sonra ben neyleyim öyle arabayı [emoji4] . Sanayide 2.500₺’ye revize ettirdim. Yine pahalı.Manuel de baskı balata + Volan değişir o fiyata.Tutmaz bile belki o kadar. Yazıktır. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 29 dakika önce, Metin Akbal yazdı: 6 ileri olanlar yağlı tip, 7 ileri olanlar kuru tip. Aslında kuru tipte yağlı ama az yağlı 6 ileri olanlar daha sorunsuz deniyor ama ömürlük olduğu konusundaki yorumlara denk gelmedim. Her DSG bir gün arızayı tadacaktır 200 k km götürsün zaten ömürlük olur DSG de 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 5 dakika önce, Celal Aydın yazdı: Sanayide 2.500₺’ye revize ettirdim. Yine pahalı. Manuel de baskı balata + Volan değişir o fiyata. Tutmaz bile belki o kadar. Yazıktır. Benim arabanın debriyaj değiştirdim yetkili servisde 1100 tl tutmuştur. Araba 75000 kmde iken yapıldı bu işlem. Babama göre fazla pimpirikli davranıp erken değiştiridim. Çünkü en az 100 bin yaparmış Bu arada benim test ettiğim arabaların bazıları bunlar... Hep yakıt tüketim testleri yaptım https://www.spritmonitor.de/de/user/NitroCharger.html Yorum bağlantısı
Ali Gök 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Dsg mis gibi sanziman param olsa alirim. Bitane octavia Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Bence sürücüsü dsg’yi anlamalı. Anlamazsa kullanım alışkanlıkları bozuyor çünkü. Eğer sıfır araba alırsam dsg düşünebilirim. Ama ondan önce 308’deki aisin şanzımanı olan bir arabayı almak isterdim. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 (düzenlendi) Aisin’in tork konvertörli her şanzımanı çok iyi, gayet sağlam. Gözü kapalı alınır. 5 Kasım 2018 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Halil Gümüş 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 60k oldu 1.2 tsi yağ gibi maşallah. Tabi bunda Nevşehir trafiğinin de büyük katkısı var. [emoji173] 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Güçlü bir tsi motor ile dsg şanzıman tadından yenmez. Çok erken vites attığı için düşük torkta daha kararsız davranıyor. Çok sağlam bir şanzıman değil, ancak bozulmalarda ciddi anlamda kullanıcı hatası var. Yorum bağlantısı
Celal Aydın 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Güçlü bir tsi motor ile dsg şanzıman tadından yenmez. Çok erken vites attığı için düşük torkta daha kararsız davranıyor. Çok sağlam bir şanzıman değil, ancak bozulmalarda ciddi anlamda kullanıcı hatası var.Naparsan yap bu şanzıman ısınıyor.6-DSG içeriğindeki yağ ve Serbest Sürüş Modu ile nispeten daha dayanıklı.Kullanıcı hatasının tek olduğu yer, yokuşlu zemine park ederken, ayağı frende D’den, P moduna geçirip, el frenini en son çekip, stop etmeden kaynaklanıyor.Aracı el frenine yükü bindirmek için, salındırmıyor olmaktan çabuk bozuluyor mekatroniği. Vitese biniyor çünkü yük, son salınımda. Haricinde bir kullanıcı, hata olarak bir şey yapamaz bence. Gaza basmak da hata değil ya [emoji1]Neyseki bizimki 140.000’de yedi Mekatroniğin Hidrolik Pompasını.Alttan yağ damlata damlata, manuel ‘e alıp sanayiye kadar gidebildim. Arada boşa geçip tekrar kavrıyordu. 2.500₺’ye ucuz atlattık. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 Bir saat önce, Mustafa Arıkan yazdı: Aisin’in tork konvertörli her şanzımanı çok iyi, gayet sağlam. Gözü kapalı alınır. S max de kullandım 6 ileri aisin, beni anlıyor, yerine göre boşa atıyor vs çok keyif almıştım. 5 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Öz yeğenimin polo 1,2 Dsg 16500 kmde titreme yapmaya başldı. Acil sattırdık. Şimdi dacia biniyor İş arkadaşımda 2016 all Star polo var 30k bakımını yeni yaptırdı Dsg de titreme vardı yazılımı güncellemişler sıfır gibi oldu demişti 4 gün önce. 1 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 10 dakika önce, Celal Aydın yazdı: Naparsan yap bu şanzıman ısınıyor. 6-DSG içeriğindeki yağ ve Serbest Sürüş Modu ile nispeten daha dayanıklı. Kullanıcı hatasının tek olduğu yer, yokuşlu zemine park ederken, ayağı frende D’den, P moduna geçirip, el frenini en son çekip, stop etmeden kaynaklanıyor. Aracı el frenine yükü bindirmek için, salındırmıyor olmaktan çabuk bozuluyor mekatroniği. Vitese biniyor çünkü yük, son salınımda. Haricinde bir kullanıcı, hata olarak bir şey yapamaz bence. Gaza basmak da hata değil ya Neyseki bizimki 140.000’de yedi Mekatroniğin Hidrolik Pompasını. Alttan yağ damlata damlata, manuel ‘e alıp sanayiye kadar gidebildim. Arada boşa geçip tekrar kavrıyordu. 2.500₺’ye ucuz atlattık. DSG6 yağını 40.000'de bir doğru şekilde değişirseniz ömür boyu sorun çıkaracak bir şanzıman değil, 6 litre yağ hem mekatronik ünitede hem kavramada dolaşıyor, 60.000 çok uzun bir periyod, kaldı ki 60.000'de değiştirmeyen de çok. DSG7 kuru kavrama olduğu için daha kırılgan ek olarak oranlarından dolayı araba kımıldadığı an 2'ye alıyor ve yarım debriyaj gidiyor trafikte. En çok soruna sebep olan bu iki durum. Ben 6 ileriyi daha çok seviyorum. 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 DSG6 yağını 40.000'de bir doğru şekilde değişirseniz ömür boyu sorun çıkaracak bir şanzıman değil, 6 litre yağ hem mekatronik ünitede hem kavramada dolaşıyor, 60.000 çok uzun bir periyod, kaldı ki 60.000'de değiştirmeyen de çok. DSG7 kuru kavrama olduğu için daha kırılgan ek olarak oranlarından dolayı araba kımıldadığı an 2'ye alıyor ve yarım debriyaj gidiyor trafikte. En çok soruna sebep olan bu iki durum. Ben 6 ileriyi daha çok seviyorum. En güzeli Spora alıp, dipgaz basacaksın, ne yarım debriyaj ne de titreme sorunu. Rahmetli Ali Can abimin dediği gibi “Bas lan Bas, yaksın...” [emoji1] Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 (düzenlendi) Şimdi, Celal Aydın yazdı: En güzeli Spora alıp, dipgaz basacaksın, ne yarım debriyaj ne de titreme sorunu. Rahmetli Ali Can abimin dediği gibi “Bas lan Bas, yaksın...” "Bilinçli" sportif kullanım mıy mıy kullanmaktan çok daha iyi araba için. İşleyen demir ışılıdar. 5 Kasım 2018 tarihinde Selim Bilgin tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 "Bilinçli" sportif kullanım mıy mıy kullanmaktan çok daha iyi araba için. [emoji4] İşleyen demir ışılıdar. [emoji4]DSG’nin tadı o zaman çıkar işte. Kesinlikle [emoji106][emoji2533] Yorum bağlantısı
Bülent Tarakçı 5 Kasım 2018 Yazar Paylaş 5 Kasım 2018 (düzenlendi) 7 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Bahsettiğin viteslerin yapay zekaları, bir insan beyninin karar mekanizmasından kat ve kat yavaş çalışıyorlar. Ön görü yetenekleri yok. İlla müdahale etmek gerekiyor. Gaza dip basıp kickdown yapmak yerine, gaza dip basmadan bir vites alta geçmek, yada rampa çıkarken gerekisz vites küçültmek, veya veya rampa aşaği yüksek vitese atmak , kalkışta kararsızlıklar, sasıntılar ben bunları hep gördüm yaşadım. DSG ne kadar hızlı olursa olsun, ben gözümle gördüğün yol durumuna uygun vitesi çok daha önceden manual şanzımanda seçip yoluma devam edebiliyorum. Üstelik masrafsız ve kolay. DSG hiç kullanmadım ama 6 ileri powershift, 7 ileri dct, ayrıca İoniq HYBRİD 6 ileri dct modellerinden tecrube ettim. En kötüsü hyundai ioniqdeki idi. En iyisi powershiftti ama oda kalkışta sarsıyordu. Bunların bakımları maliyetleri hep bir soru işareti. Yazdıklarınızı okuyunca kendimi çok şanslı görüyorum. EDC kullanıyorum. Çift kavramalardan korkuyordum. Kardeşim aynı aracı 1,5 yıldır kullanıyordu. Ben de ara ara kullandım. Ve geçişlerinin sorunsuz sarsıntısız olması çok hoşuma gitti ve EDC li bir araç sahibi oldum. Belki benim kullanımımla ilgilidir. Pek sert kullanmam. Ama çift kavramalar kadar seri vites atabilir miyim? Mümkün değil. Bende hiç kararsızlık olmadı. Fakat kararsız kalsa bile kısa sürede kendini toparlar diye düşünüyorum. Bu süre aman aman bir zaman kaybına yol açmaz diye düşünüyorum. Yaşamadan net konuşmak yanlış olur. 5 Kasım 2018 tarihinde Bülent Tarakçı tarafından düzenlendi tekrar yapmışım. Yorum bağlantısı
Recommended Posts