Çağlar Bayur 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 5 dakika önce, Bülent Tarakçı yazdı: Bende hiç kararsızlık olmadı. Farklı şehir ler arasında deneyimler çok farklı. sadece şanzıman için değil, dpf için de mesela Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 6 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: Farklı şehir ler arasında deneyimler çok farklı. sadece şanzıman için değil, dpf için de mesela Dün Unkapanın'dan Zeyrek yokuşuna çıkarken benim TCT'den öyle sesler geldi ki aha dedim buraya kadarmış. Bir şey olmadı sonra. 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Bakış 5 Kasım 2018 Paylaş 5 Kasım 2018 (düzenlendi) 6. Vites 2000 devir 105-120 arası devir çeviriyor benim araç. Devirde çok az oynama var ve en sessiz olduğu aralık ama manuel 😊 6 Kasım 2018 tarihinde Selçuk Bakış tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ali Gök 6 Kasım 2018 Paylaş 6 Kasım 2018 11 saat önce, Selim Bilgin yazdı: DSG6 yağını 40.000'de bir doğru şekilde değişirseniz ömür boyu sorun çıkaracak bir şanzıman değil, 6 litre yağ hem mekatronik ünitede hem kavramada dolaşıyor, 60.000 çok uzun bir periyod, kaldı ki 60.000'de değiştirmeyen de çok. DSG7 kuru kavrama olduğu için daha kırılgan ek olarak oranlarından dolayı araba kımıldadığı an 2'ye alıyor ve yarım debriyaj gidiyor trafikte. En çok soruna sebep olan bu iki durum. Ben 6 ileriyi daha çok seviyorum. Her 40 binde sanziman yagi degismek cok pahali. Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 6 Kasım 2018 Paylaş 6 Kasım 2018 1 saat önce, Ali Gök yazdı: Her 40 binde sanziman yagi degismek cok pahali. Maalesef. Diğer türlü mekatronik komple patlıyor. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 6 Kasım 2018 Paylaş 6 Kasım 2018 Sadece DSG değil ama otomatik kullanıcılarının yaptığı en büyük hata aracı durduracak kadar frene basmaları. Araç durunca tam basmadığın zaman kavrama hala devrede, bastığın zaman ise devre dışı. Bunu motor sesinden anlayabilir otomatik kullanıcıları. Bu da zamanla kavramada sıkıntı yaratabiliyor. Yorum bağlantısı
Yücel Metin 6 Kasım 2018 Paylaş 6 Kasım 2018 46 dakika önce, Metin Akbal yazdı: Sadece DSG değil ama otomatik kullanıcılarının yaptığı en büyük hata aracı durduracak kadar frene basmaları. Araç durunca tam basmadığın zaman kavrama hala devrede, bastığın zaman ise devre dışı. Bunu motor sesinden anlayabilir otomatik kullanıcıları. Bu da zamanla kavramada sıkıntı yaratabiliyor. En büyük hatalardan biri bence Yorum bağlantısı
Recommended Posts