Hasan Tunc 27 Nisan 2018 Paylaş 27 Nisan 2018 İyi aksamlar bi konu hakkinda bilgi almak istedim belki yasayan yara aklina farkli bi bi çözüm gelen olur.2008 ford focus dizel aracim var gaza fazla yuklendigim zaman 1900 2100 devirler arasinda araba sirkeleme yapiyor sanki yakit bitmis tekleme yapar gibi kisa sureli oluyor bilgisayara bagladigimizda P1402 arizasi verdi egr valf ve hortumunu temizledik yine yapti ve tekrar ayni hatayi verdi egr valfi değiştirdik sirkeleme olayi devam etti ama ariza kodu gostermedi usta egr donus subabini degistrip denedi yine ayni sekilde sirkeleme yapiyor basina gelen yada bi fikri ilan var mi acaba yardimci olursaniz sevinirim Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Nisan 2018 Paylaş 27 Nisan 2018 Bu araçların genelde mazot filtresi bakımda unutuluyor. Orijinal olmayan mazot filtresi de hatalara sebep olabiliyor aklınızın bi köşesinde bulunsun. Pompa, enjektör, turbo elemanları hepsi pahalı şeyler.. Filtre ile başlayın bence. 12 dakika önce, Hasan Tunc yazdı: İyi aksamlar bi konu hakkinda bilgi almak istedim belki yasayan yara aklina farkli bi bi çözüm gelen olur.2008 ford focus dizel aracim var gaza fazla yuklendigim zaman 1900 2100 devirler arasinda araba sirkeleme yapiyor sanki yakit bitmis tekleme yapar gibi kisa sureli oluyor bilgisayara bagladigimizda P1402 arizasi verdi egr valf ve hortumunu temizledik yine yapti ve tekrar ayni hatayi verdi egr valfi değiştirdik sirkeleme olayi devam etti ama ariza kodu gostermedi usta egr donus subabini degistrip denedi yine ayni sekilde sirkeleme yapiyor basina gelen yada bi fikri ilan var mi acaba yardimci olursaniz sevinirim Başlık uygun bölüme taşınmıştır.. Yorum bağlantısı
Hasan Tunc 27 Nisan 2018 Yazar Paylaş 27 Nisan 2018 Filtreyi degistireli bir yil bile olmadi orjinal malzeme takildi usta ona cok dikkat etmisti orjinali olmasi konusunda Bu arada tesekkur ederim ilgilendiginiz icin 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Nisan 2018 Paylaş 27 Nisan 2018 öncelikle turbo selenodine baktırırdım 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 27 Nisan 2018 Paylaş 27 Nisan 2018 20 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: öncelikle turbo selenodine baktırırdım Bir türlü adı aklıma gelmiyor bu parçanın Yorum bağlantısı
Hasan Tunc 27 Nisan 2018 Yazar Paylaş 27 Nisan 2018 Egr donus subabi dedigim internetten baktim turbo selenoidiymis onu alip orjinal denedik yine devam etti http://www.fordtoptancisi.com/Egr-Vakum-Subabi-Focus-C-Max-Tdci,PR-5660.html iste bu malzemeyi denedik Yorum bağlantısı
Hasan Tunc 27 Nisan 2018 Yazar Paylaş 27 Nisan 2018 http://www.otomert.com.tr/focus-turbo-besleme-basinc-turbo-selenoid-valfi-2005-2011-pmu4453 bu malzemeyle ayni degil mi Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 28 Nisan 2018 Paylaş 28 Nisan 2018 Orjinal mazot filtresi serviste geçen sene 270 tl +kdv = 318 tl idi. Piyasada satılan 90tl - 150 tl bandındaki filtreden takıldıysa yan sanayi onların hepsi. Yorum bağlantısı
Hasan Tunc 28 Nisan 2018 Yazar Paylaş 28 Nisan 2018 Sorun cozuldu kablolarin motorun altindaki kablolarin birinde eziklik varmis elektrik arizasiymis Cok buyuk tecrube oldu boyle bi olay yasayan ilk yaptiracagi yakiti motora gondermedeki butun kablolari gozle eziklik kopma yonunden kontrol ettirsin daha sonra egr valf temizligi olmazsa degisim ondan sonra egr vakum subabi veye turbo selenodi hala devam ederse mazot filtresi olabilir turbo enjektorle falan alakasi yok bence 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts