İçeriğe Yönlendir

Focus II - Silkeleme Problemi


Hasan Tunc

Recommended Posts

Hasan Tunc

İyi aksamlar bi konu hakkinda bilgi almak istedim belki yasayan yara aklina farkli bi bi çözüm gelen olur.2008 ford focus dizel aracim var gaza fazla yuklendigim zaman 1900 2100 devirler arasinda araba sirkeleme yapiyor sanki yakit bitmis tekleme yapar gibi kisa sureli oluyor bilgisayara bagladigimizda P1402 arizasi verdi egr valf ve hortumunu temizledik yine yapti ve tekrar ayni hatayi verdi egr valfi değiştirdik sirkeleme olayi devam etti ama ariza kodu gostermedi usta egr donus subabini degistrip denedi yine ayni sekilde sirkeleme yapiyor basina gelen yada bi fikri ilan var mi acaba yardimci olursaniz sevinirim 

Yorum bağlantısı
Emre Şimşek

Bu araçların genelde mazot filtresi bakımda unutuluyor. Orijinal olmayan mazot filtresi de hatalara sebep olabiliyor aklınızın bi köşesinde bulunsun.

Pompa, enjektör, turbo elemanları hepsi pahalı şeyler.. Filtre ile başlayın bence.

12 dakika önce, Hasan Tunc yazdı:

İyi aksamlar bi konu hakkinda bilgi almak istedim belki yasayan yara aklina farkli bi bi çözüm gelen olur.2008 ford focus dizel aracim var gaza fazla yuklendigim zaman 1900 2100 devirler arasinda araba sirkeleme yapiyor sanki yakit bitmis tekleme yapar gibi kisa sureli oluyor bilgisayara bagladigimizda P1402 arizasi verdi egr valf ve hortumunu temizledik yine yapti ve tekrar ayni hatayi verdi egr valfi değiştirdik sirkeleme olayi devam etti ama ariza kodu gostermedi usta egr donus subabini degistrip denedi yine ayni sekilde sirkeleme yapiyor basina gelen yada bi fikri ilan var mi acaba yardimci olursaniz sevinirim 

Başlık uygun bölüme taşınmıştır..

Yorum bağlantısı
Hasan Tunc

Filtreyi degistireli bir yil bile olmadi orjinal malzeme takildi usta ona cok dikkat etmisti orjinali olmasi konusunda 

 

Bu arada tesekkur ederim ilgilendiginiz icin 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emre Şimşek
20 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

öncelikle turbo selenodine baktırırdım

Bir türlü adı aklıma gelmiyor bu parçanın :)

Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp

Orjinal mazot filtresi serviste geçen sene  270 tl +kdv = 318 tl idi. 

 

Piyasada satılan 90tl - 150 tl bandındaki filtreden takıldıysa yan sanayi onların hepsi. 

Yorum bağlantısı
Hasan Tunc

Sorun cozuldu kablolarin motorun altindaki kablolarin birinde eziklik varmis elektrik arizasiymis 

Cok buyuk tecrube oldu boyle bi olay yasayan ilk yaptiracagi yakiti motora gondermedeki butun kablolari gozle eziklik kopma yonunden kontrol ettirsin daha sonra egr valf temizligi olmazsa degisim ondan sonra egr vakum subabi veye turbo selenodi hala devam ederse mazot filtresi olabilir turbo enjektorle falan alakasi yok bence 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...