İçeriğe Yönlendir

Kadeh-Lifter-Pusvar Sesi


Bora Demirci

Recommended Posts

Bora Demirci

Merhaba aracım ilk çalıştırma da titreyer 3 silindir çalışıyordu ustaya götürdüm bujileri kontrol etti 1.göz bujisi su alıyor dedi ve kapak söküldü conta çok ufak biyerden yaralanmış ama kopmamış ve değişti tabi üst kapak contası bujiler eksantrik keçesi değişti kapak kontrole gitti herhangi kaçak yada sorun bulunmadı ve araç toplandı toplanırken ustanın pusvar dediği 1 lira boyutunda metal halk dilinde kadeh dednilen parça içinden lastik bişeyler çıkararak temizledi taktı ilk marşta araba dizel gibi şik şik çalıştı sonra düzeldi ertesi gün sabah hiç bişey yok gayet güzel işime gittim akşam üzeri eve dönecekken yine aynı ses şık şık ediyor ustayı ardım yağlı pusvar arada ses yapar sonra keser dedi ve dediği gibi oldu kesti şimdi her çalıştırdığımda o ses yapıyor ve sonra kesiyor biraz binince düzelir diyor acaba düzelirimi çok sinir bozucu araç 2.0 MK1 mondeo 

Yorum bağlantısı
Bora Demirci
1 dakika önce, Mert Yeldan yazdı:

Yağ değiştiniz mi?

Yok yağ değişmedi yaklaşık yarım litre eksik vardı o tamamlandı içindeki yağ yaklaşık 5 bin km de 5w30 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

tapetler ilk montajda içine yağ dolanan kadar ses yapar sonra keser, uzun süre yatarsa da aynen ses yapar keser, sonraki zamanda ses yapıyorsa sıkışmış olabilir, içi yağ boşalrmıyor olabilir. smkerek tekrar içlerini boşaltıp manuel dışarda yağda bekletip takıp denenebilir, düzelmez ise ses yapan tapet değişir.

Yorum bağlantısı
Bora Demirci
1 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

tapetler ilk montajda içine yağ dolanan kadar ses yapar sonra keser, uzun süre yatarsa da aynen ses yapar keser, sonraki zamanda ses yapıyorsa sıkışmış olabilir, içi yağ boşalrmıyor olabilir. smkerek tekrar içlerini boşaltıp manuel dışarda yağda bekletip takıp denenebilir, düzelmez ise ses yapan tapet değişir.

Ustanın demesi B kasa vectrada başımıza geldi 1 hafta bindi geçti bende günlük kullanıyorum 2 gün oldu araç yapılalı şuan 8 gidiş 8 geliş olarak toplam 16 km kullanıyorum günlük ve 8 saat iş yenideyim sonra biniyorum ve yaklaşık 2 dk ses yapıyor ve kesiyor araç gündüz 8 saat yatıyor 

Yorum bağlantısı
Bora Demirci
34 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

Olmadı bu, onarım sonrası uzun yol testi yapılmadı mı?

Yok Çağlar bey sadece şehir içi onarım sonrası maksimum 80km felan yapıldı 

Şimdi, Bora Demirci yazdı:

Yok Çağlar bey sadece şehir içi onarım sonrası maksimum 80km felan yapıldı 

80 km tek kontakla değil 2 günde 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Öncelikle bir 150 km civarı yol yapın, kaçaklar kontrol edilsin, 1000 km de yeni yağ değişin (normalde böyle olmalı) ona göre daha masraf yapın. şu an masraf için erken

Yorum bağlantısı
Bora Demirci
Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

Öncelikle bir 150 km civarı yol yapın, kaçaklar kontrol edilsin, 1000 km de yeni yağ değişin (normalde böyle olmalı) ona göre daha masraf yapın. şu an masraf için erken

Peki Çağlar bey su eksiltme yok ilk çalıştırmada tekleme yada yürürken teklemde yok yalnız eksozdan beyaz duman geliyor elimi koyuyorum acaba yağ dumanımı diye yanılıyor olabilirim diye fakat değil kokusuz ve elim biraz ıslak oluyr su eksilme yok yedek su deposunu açıyorum taşma yok fan açtığında radyatör hortumu ser oluyor yedek su deposunu açınca yumuşuyor acaba eksozdaki suyun dumanımı 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
18 dakika önce, Bora Demirci yazdı:

fan açtığında radyatör hortumu ser oluyor yedek su deposunu açınca yumuşuyor acaba eksozdaki suyun dumanımı 

motor suyu o kadar sıcaksa o kapak açılmaz. tanımladığınız normal fizik kanunu, basıncı azaltınca hortum yumuşuyor. daha araç onarım sonrası kullanılmadan her türlü duman vs. geçici olabilir, sökülme aşamasında egzosa giren su daha buharlaşmamıştır

Yorum bağlantısı
Bora Demirci
34 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı:

motor suyu o kadar sıcaksa o kapak açılmaz. tanımladığınız normal fizik kanunu, basıncı azaltınca hortum yumuşuyor. daha araç onarım sonrası kullanılmadan her türlü duman vs. geçici olabilir, sökülme aşamasında egzosa giren su daha buharlaşmamıştır

İçime su serptiniz teşekkürler Zate üst kapak silmeden geldiğinde çırak blok üzerinde sağlama yerlerine hava tutuyordu yanlışlıkla su kanatlıda tuttu antifriz lav gibi taştı manifoldu da sökül olduğundan eksoza su girdi 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...