Bora Demirci 13 Mayıs 2018 Paylaş 13 Mayıs 2018 Merhaba aracım ilk çalıştırma da titreyer 3 silindir çalışıyordu ustaya götürdüm bujileri kontrol etti 1.göz bujisi su alıyor dedi ve kapak söküldü conta çok ufak biyerden yaralanmış ama kopmamış ve değişti tabi üst kapak contası bujiler eksantrik keçesi değişti kapak kontrole gitti herhangi kaçak yada sorun bulunmadı ve araç toplandı toplanırken ustanın pusvar dediği 1 lira boyutunda metal halk dilinde kadeh dednilen parça içinden lastik bişeyler çıkararak temizledi taktı ilk marşta araba dizel gibi şik şik çalıştı sonra düzeldi ertesi gün sabah hiç bişey yok gayet güzel işime gittim akşam üzeri eve dönecekken yine aynı ses şık şık ediyor ustayı ardım yağlı pusvar arada ses yapar sonra keser dedi ve dediği gibi oldu kesti şimdi her çalıştırdığımda o ses yapıyor ve sonra kesiyor biraz binince düzelir diyor acaba düzelirimi çok sinir bozucu araç 2.0 MK1 mondeo Yorum bağlantısı
Bora Demirci 13 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2018 1 dakika önce, Mert Yeldan yazdı: Yağ değiştiniz mi? Yok yağ değişmedi yaklaşık yarım litre eksik vardı o tamamlandı içindeki yağ yaklaşık 5 bin km de 5w30 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Mayıs 2018 Paylaş 13 Mayıs 2018 tapetler ilk montajda içine yağ dolanan kadar ses yapar sonra keser, uzun süre yatarsa da aynen ses yapar keser, sonraki zamanda ses yapıyorsa sıkışmış olabilir, içi yağ boşalrmıyor olabilir. smkerek tekrar içlerini boşaltıp manuel dışarda yağda bekletip takıp denenebilir, düzelmez ise ses yapan tapet değişir. Yorum bağlantısı
Bora Demirci 13 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2018 1 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: tapetler ilk montajda içine yağ dolanan kadar ses yapar sonra keser, uzun süre yatarsa da aynen ses yapar keser, sonraki zamanda ses yapıyorsa sıkışmış olabilir, içi yağ boşalrmıyor olabilir. smkerek tekrar içlerini boşaltıp manuel dışarda yağda bekletip takıp denenebilir, düzelmez ise ses yapan tapet değişir. Ustanın demesi B kasa vectrada başımıza geldi 1 hafta bindi geçti bende günlük kullanıyorum 2 gün oldu araç yapılalı şuan 8 gidiş 8 geliş olarak toplam 16 km kullanıyorum günlük ve 8 saat iş yenideyim sonra biniyorum ve yaklaşık 2 dk ses yapıyor ve kesiyor araç gündüz 8 saat yatıyor Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Mayıs 2018 Paylaş 13 Mayıs 2018 Olmadı bu, onarım sonrası uzun yol testi yapılmadı mı? Yorum bağlantısı
Bora Demirci 13 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2018 34 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: Olmadı bu, onarım sonrası uzun yol testi yapılmadı mı? Yok Çağlar bey sadece şehir içi onarım sonrası maksimum 80km felan yapıldı Şimdi, Bora Demirci yazdı: Yok Çağlar bey sadece şehir içi onarım sonrası maksimum 80km felan yapıldı 80 km tek kontakla değil 2 günde Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Mayıs 2018 Paylaş 13 Mayıs 2018 Öncelikle bir 150 km civarı yol yapın, kaçaklar kontrol edilsin, 1000 km de yeni yağ değişin (normalde böyle olmalı) ona göre daha masraf yapın. şu an masraf için erken Yorum bağlantısı
Bora Demirci 13 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2018 Bir saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Öncelikle bir 150 km civarı yol yapın, kaçaklar kontrol edilsin, 1000 km de yeni yağ değişin (normalde böyle olmalı) ona göre daha masraf yapın. şu an masraf için erken Peki Çağlar bey su eksiltme yok ilk çalıştırmada tekleme yada yürürken teklemde yok yalnız eksozdan beyaz duman geliyor elimi koyuyorum acaba yağ dumanımı diye yanılıyor olabilirim diye fakat değil kokusuz ve elim biraz ıslak oluyr su eksilme yok yedek su deposunu açıyorum taşma yok fan açtığında radyatör hortumu ser oluyor yedek su deposunu açınca yumuşuyor acaba eksozdaki suyun dumanımı Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Mayıs 2018 Paylaş 13 Mayıs 2018 18 dakika önce, Bora Demirci yazdı: fan açtığında radyatör hortumu ser oluyor yedek su deposunu açınca yumuşuyor acaba eksozdaki suyun dumanımı motor suyu o kadar sıcaksa o kapak açılmaz. tanımladığınız normal fizik kanunu, basıncı azaltınca hortum yumuşuyor. daha araç onarım sonrası kullanılmadan her türlü duman vs. geçici olabilir, sökülme aşamasında egzosa giren su daha buharlaşmamıştır Yorum bağlantısı
Bora Demirci 13 Mayıs 2018 Yazar Paylaş 13 Mayıs 2018 34 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: motor suyu o kadar sıcaksa o kapak açılmaz. tanımladığınız normal fizik kanunu, basıncı azaltınca hortum yumuşuyor. daha araç onarım sonrası kullanılmadan her türlü duman vs. geçici olabilir, sökülme aşamasında egzosa giren su daha buharlaşmamıştır İçime su serptiniz teşekkürler Zate üst kapak silmeden geldiğinde çırak blok üzerinde sağlama yerlerine hava tutuyordu yanlışlıkla su kanatlıda tuttu antifriz lav gibi taştı manifoldu da sökül olduğundan eksoza su girdi Yorum bağlantısı
Recommended Posts