Uğur Kamil 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Farlardaki kırık bölüm nedir? Tamir olma ihtimali varmı? Yorum bağlantısı
Sermet Gündoğdu 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Bir saat önce, Uğur Kamil yazdı: Farlardaki kırık bölüm nedir? Tamir olma ihtimali varmı? Hakikatten şeffaf kısmın kırılması çok zor yoksa ayakları mı kırıldı?Eğer cam kısmı kırıksa ve pakette deformasyon yoksa kırık olarak göndermiş olma olasılığı çok fazla.Bu tip kargoları teslimat anında imzadan sonra kurye nezaretinde açıp durum tespit tutanağı tutulması gerekir.Ayrıca kurye imza atmadan size kargoyu teslim etmezler,yani önce içine bakayım durumu maalesef yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Cam kırılmaz, cam değildir bence kırılan yer.. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Geçmiş olsun. Kötü bir durum gerçekten. Ancak tüketici hakem heyetinden olumsuz sonuç alabilirsiniz. Hem fatura olmadığı için hemde farlar hasarlı olduğu için. Nasıl ki satıcı size sağlam teslim etmek zorunda ise, siz de iade de sağlam teslim etmeniz gerekir. Şu anki durumda farları siz kırmışınız gibi bir durum oluşuyor. Kargo tutanağı olmaması her işi bozuyor. Yorum bağlantısı
Erhan Doruk 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Arkadaşlar herşeyi söylemiş. Sizinle benzer durumu hepsiburada dan tv alınca yaşamıştım. Hb dan üst düzey birine ulaşıp bir şekilde iade edebilmiştim. Sizin için tek çıkış yolu satıcı ile çözmek gibi görünüyor. Yorum bağlantısı
Efe Özer 24 Ocak 2019 Yazar Paylaş 24 Ocak 2019 (düzenlendi) Kutu dısardan balonculu naylon ile sarılmıs olmasına ragmen kutu zarar gormus. Ürünler ne kadar kutunun dısından sarılmıs olsada ıkı far hıc bır sekılde köpuk vs konulmadan cıplak sekılde bır kutuya konulmus.Asıl kırılma sebebı bu zaten satıcının hatası bu.Farları baloncuklu naylonlarla ayrı ayrı sarsaydı asla kırılmazdı. Bos kutunun ıcındekı kırık parcalar Bunlarda farlardakı hasarlar.Farın bırı arkadan kırık dıgerı alttan kırık.Ayrıca ıkı farın ıcndekı taslarıda farın ıcınde oynayıp duruyor.Yanı kullanılacak konumda degıl. 23 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Geçmiş olsun. Kötü bir durum gerçekten. Ancak tüketici hakem heyetinden olumsuz sonuç alabilirsiniz. Hem fatura olmadığı için hemde farlar hasarlı olduğu için. Nasıl ki satıcı size sağlam teslim etmek zorunda ise, siz de iade de sağlam teslim etmeniz gerekir. Şu anki durumda farları siz kırmışınız gibi bir durum oluşuyor. Kargo tutanağı olmaması her işi bozuyor. Fatura yok ama fiş kesilmiş onu ibraz edecem.Basvuru dılekceme herseyı ayrıntılı yazdım.Kargonunun teslımınden 10 dk ıcınde hasarlı fotoları satıcıya gonderdım hepsının kanıtı resmı var.İade etme sebebim zaten hasarlı cıkması bu yuzden iade edip paramı gerı almak istoyurum. 24 Ocak 2019 tarihinde Efe Özer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Bu satıcının N11, Hepsiburada, Gittigidiyor gibi herhangi bir güvenilir alışveriş sitesinden satışı var mı? Yorum bağlantısı
Efe Özer 24 Ocak 2019 Yazar Paylaş 24 Ocak 2019 12 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: Bu satıcının N11, Hepsiburada, Gittigidiyor gibi herhangi bir güvenilir alışveriş sitesinden satışı var mı? Hiç görmedim. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 Camının kırılmaması büyük şans. Plastik parçalarının kırılma sebebi farlar kutu ışınde darbe almayacak ve oynamayacak şekilde sarılmaması. Tamamiyle gönderici hatası. Kutu üzerindeki izleride büyük ihtimal farların plastik parçaları yaptı üzerine ağır birşey konulunca. Paketin dışını isterde komple dahta kutu ile sar kutuyu biraz sağa sola salla o farlar birbirlerini kırar. Bu satıcı ilk defamı kargo gönderiyor? Dışına sartığını farlara sarıp koliye koysaydı dolinin dışında hiçbirşey olmasada o farlar %90 sağlam kalacaktı. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 online alışverişe perakende satış fişi düzenlenmesi yasal değil, irsaliyeli fatura düzenlemesi gerekirdi satıcının. Ayrıca kargonun ticari gönderileri irsaliyeli faturasız taşıması yasak. 2 Yorum bağlantısı
Efe Özer 24 Ocak 2019 Yazar Paylaş 24 Ocak 2019 (düzenlendi) 25 dakika önce, Uğur Kamil yazdı: Camının kırılmaması büyük şans. Plastik parçalarının kırılma sebebi farlar kutu ışınde darbe almayacak ve oynamayacak şekilde sarılmaması. Tamamiyle gönderici hatası. Kutu üzerindeki izleride büyük ihtimal farların plastik parçaları yaptı üzerine ağır birşey konulunca. Paketin dışını isterde komple dahta kutu ile sar kutuyu biraz sağa sola salla o farlar birbirlerini kırar. Bu satıcı ilk defamı kargo gönderiyor? Dışına sartığını farlara sarıp koliye koysaydı dolinin dışında hiçbirşey olmasada o farlar %90 sağlam kalacaktı. Iste altin yorum bu bide bunu saticiya anlat surekli benim kontrol edip almam gerektigini butun sucu saticiya attigimi idda ediyor ama ilk ve en buyuk hata paketlemede zaten.Yinede anlatmama ragmen sorumluluk kabul etmiyor iade almam diyor ben bundan az miktar para kazaniyorum bu farlara para veriyorum diyor.Bu farlarin kirilmasinin sebebi kargo flan degil saticinin kendisi zaten. 21 dakika önce, Nihat Palolu yazdı: online alışverişe perakende satış fişi düzenlenmesi yasal değil, irsaliyeli fatura düzenlemesi gerekirdi satıcının. Ayrıca kargonun ticari gönderileri irsaliyeli faturasız taşıması yasak. Sizin kadat detayli anlamiyorum bu konulardan.Kargoyla gelen tek sey bu.Bu dedikleriniz uzerinden nasil bir yol izleyebilirim? 24 Ocak 2019 tarihinde Efe Özer tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 24 Ocak 2019 Paylaş 24 Ocak 2019 10 dakika önce, Efe Özer yazdı: Sizin kadat detayli anlamiyorum bu konulardan.Kargoyla gelen tek sey bu Resimdeki perakende satış fişi, irsaliyeli fatura A4 boyutu veya yarısı boyutunda olur, üzerinde sizin adınız soyadınız adresiniz aldığınız ürün ve fiyatı yazar. En az 2 nüshası kargo paketiyle birlikte size gönderilir, diğer nüshaları satıcı kendi arşivine kaldırır. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 25 Ocak 2019 Paylaş 25 Ocak 2019 (düzenlendi) 11 saat önce, Nihat Palolu yazdı: Resimdeki perakende satış fişi, irsaliyeli fatura A4 boyutu veya yarısı boyutunda olur, üzerinde sizin adınız soyadınız adresiniz aldığınız ürün ve fiyatı yazar. En az 2 nüshası kargo paketiyle birlikte size gönderilir, diğer nüshaları satıcı kendi arşivine kaldırır. İşini düzgün yapan ve isim yapmış sitelerle çalışan satıcıların %99 öyle çalışıyor. Bu tarz gönderim yapanlar genelde internet üzerinden(siteden bağımsız) satış yapanlar yapıyor. Ürünün faturası olmadan gönderim normalde yapmaması gerekiyor, yolda anlaşılırsa hem gönderen firmaya hemde kargo şubesine ceza kesiliyor. 25 Ocak 2019 tarihinde Uğur Kamil tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Eylül 2019 Paylaş 2 Eylül 2019 Tam bir muamma durumdur. Kargo görevlisi kutuya bakar. Kutuda ezik patlak hasar yoksa ben karışmam der. Hassas ürünlerde kutuyu yanında açarsınız, ben tutanak tutmam der. N11’de yaşadığım tecrübe şuydu. Kargo tutanak tutmadı. Satıcı iade almadı. Sağa sola şikayet yazdım. N11 beni aradı ve iade sürecini başlattı sorun çözüldü. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Eylül 2019 Paylaş 2 Eylül 2019 N11 beni aradı ve iade sürecini başlattı sorun çözüldü. Bu sebeple, mümkün olduğunca kurumsal yerden ürün alıyorum. Şikayetin en verimli yeri de twitter Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 2 Eylül 2019 Paylaş 2 Eylül 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu sebeple, mümkün olduğunca kurumsal yerden ürün alıyorum. Şikayetin en verimli yeri de twitter Ekşi sözlük de iyi. Anında geri dönüyorlar. Bi keresinde hb indirim yaptığı ürünü alışveriş yapanlara stok yok diye göndermedi. Yazdım çizdim, 10 lira hediye gönderdi. Yine yazdım 60 lira hediye gönderdi. İndirimi iptal ettikleri ürünü indirimli hali ile almış oldum. Ama diğer alamayanlar noldu belli değil tabi. Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 2 Eylül 2019 Paylaş 2 Eylül 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Bu sebeple, mümkün olduğunca kurumsal yerden ürün alıyorum. Şikayetin en verimli yeri de twitter Mehmet abi o sitelerde bazen sıkıntı çıkartabiliyor veya biraz uğraştırıyor, hasar durumunda hiç hasarlı geldi demeden direk ürünü beğenmedim veya yanlış ürün geldi gibi bahanelerle iade etmek daha mantıklı oluyor. Geri giderken hasar aldı gibi oluyor yani Bir arkadaşa kurumsal sitelerden ürün aldı hasarlı geldi yok hasar raporu tutturmadınız yok kargocunun yanında açmadınız vs dedi. Bizde gelen üründen farklı isimle birtane daha sipariş verdik gelen sağlam ürünü aldık kırık olanı koyduk geri iade ettik ortada sorun kalmadı 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 2 Eylül 2019 Paylaş 2 Eylül 2019 Recep Selim ile tv leri twitter üzerinden ısrarla alabildik 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts