İçeriğe Yönlendir

225 45 17 Autobild Yaz Lastik Testi 2019


Evren Erakçora

Recommended Posts

Evren Erakçora

Petlas ucuz versiyonu Milestone epey kötü. Brisa üretimi ucuz Dayton 35. Sırada.

Kenda sürpriz yapmış.5571d7e9a2e82edd8f37b49a5e22e084.jpg8cc258eae894558aecd71abff9c78df4.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Koray Demir
(düzenlendi)

Goodyear yine başı çekmiş. Marka bazında hem yazlık hem kışlık hiç pişman etmedi parasını sonuna kadar hak ediyor. Falken Azenis modeli Japonya’da üretiliyor bu arada Türkiye ile bir alakası yok. En iyi lastikle orta seviye (budget tires) lastikler arasında ıslak zeminde 8-10 metre arası fren mesafesi farkı mevcut en önemlisi bu bence.

tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Eskiden(10swne evvel) ucuz çinli markalar 20 30m geç dururdu, fark kapanmış epey. Orta sınıf lastikler bile bence yeterli artık.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Lastiğe verdiğim paraya acımam. Yeterli kriteri kişiye göre değişir. Beni bi kaç metre önce durduracaksa neden iyisini almayayım. Aniden yola fırlayan çocuğa veya önümüzde oluşan zincirleme kazda durumunda 2 metre kala çarpmadan dursak mesela nasıl olur?

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Çok önemli tabii. Fakat 20bin km sonra hangi lastik önce duracak bunu ölçen bir test yok. Kullanıcı yorumları devreye giriyor burada.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Koray Demir

Bu ebat için kesinlikle ve gözü kapalı Goodyear Eagle F1 Asm5 alırdım. PS4’ün handikapı fiyatı biraz yüksek.

Kullanıcı kısmı şöyle: Kullanan bilinçli olacak (misal yumuşak hamurlu pist lastiğini bizimki gibi mucurlu asfalt diye tabir edilen yolda kullanırsan parçalanır o lastik veya sürekli ideal lastik basıncı ile kullanım olmalı), lastik uygun koşullarda muhafaza edilecek. Kaliteli üretilen lastik ilk günkü performansında kalır.

 

P1X4yO.jpg

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Arkadaşın Tucson da conti geldi, 20bin civarı kel oldu, defansif süren adam bir de, 110u geçmeyen. Lastik ömrü de fren mesafesi kadar önemli bana göre. Testte birinci olan conti, 20bin km sonra sonuncu olabilir bu hesaba göre.

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Murat Atagenç
(düzenlendi)

Daha önce conti sport contact5di test birincisi

Pilot sport 4 geçmiş ama sport contact6 niye yok acaba

tarihinde Murat Atagenç tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Gencay Bengli
(düzenlendi)

Bende de lastikleri belli bir aşınma oranına kadar kullandıktan sonra yapılan testlerle ilgili bir bilgi var...Sizlerle paylaşayım belki faydası olur... ( Lastikler 4 mevsim lastikler )

V94yNr.jpg

nQ1Gpl.jpg

Ll9oNG.jpg

r5PdpN.jpg

tarihinde Gencay Bengli tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray

michelin ömür konusunda çok iyi. ancak fiyatlar iki kat pahalı olunca orta sınıf lastik iyidir bence.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
12 saat önce, Koray Demir yazdı:

Bu ebat için kesinlikle ve gözü kapalı Goodyear Eagle F1 Asm5 alırdım. PS4’ün handikapı fiyatı biraz yüksek.

Kullanıcı kısmı şöyle: Kullanan bilinçli olacak (misal yumuşak hamurlu pist lastiğini bizimki gibi mucurlu asfalt diye tabir edilen yolda kullanırsan parçalanır o lastik veya sürekli ideal lastik basıncı ile kullanım olmalı), lastik uygun koşullarda muhafaza edilecek. Kaliteli üretilen lastik ilk günkü performansında kalır.

Hep kullanmak istediğim lastikti Goodyear Eagle F1 Asm. Şimdi 5 çıktı ve test sonuçları çok güzel.

 

12 saat önce, Koray Demir yazdı:

 

P1X4yO.jpg

2016 üretimi lastiği yarı fiyatına aldım. 

12 saat önce, Evren Erakçora yazdı:

Arkadaşın Tucson da conti geldi, 20bin civarı kel oldu, defansif süren adam bir de, 110u geçmeyen. Lastik ömrü de fren mesafesi kadar önemli bana göre. Testte birinci olan conti, 20bin km sonra sonuncu olabilir bu hesaba göre.

Conti 20 bin sonra bitmiş olabilir ama hala iyidir. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
3 dakika önce, Evren Erakçora yazdı:

Yağmurda kabak lastik nasıl tutacak peki?

Kabaktan kasıt 0 mm diş derinliği ise tutunamaz ama 2-3 mm derinlikteki conti, sertleşmiş 5-6 mm lastikten daha iyi iş yapar. 

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

iyi yapmışım demek ki kumho p71 almakla, mişlen 4 e göre %60 ucuzdu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Akbal

Good Year Eagle Sport un yorumları çok kötü idi. O kadar kötü idi ki bedava verseler almam diyecek kadardı. Asimetric olan iyi iş çıkarmış anlaşılan.

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız
Şimdi, Metin Akbal yazdı:

Good Year Eagle Sport un yorumları çok kötü idi. O kadar kötü idi ki bedava verseler almam diyecek kadardı. Asimetric olan iyi iş çıkarmış anlaşılan.

İki lastiğin ismi benzer olsa da alakasız lastikler. Eagle Sport yerli üretim. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu

Daha önce kullandığım Nokian kışlık (195/60R15) ve Goodyear Efficent grip (215/50R17) lastiklerin tabanlarında eğilmeler olmuştu. Sattığım mondeonun Kumho kışlık lastiklerin tabanlarında herhangi bir eğilme olmamıştı. Şimdi lastik alacak olsam Kumho markasını ciddi ciddi düşünürüm artık.

2 saat önce, Çağlar Bayur yazdı:

iyi yapmışım demek ki kumho p71 almakla, mişlen 4 e göre %60 ucuzdu

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
On 03.05.2019 at 15:46, Metin Uzunoğlu yazdı:

Kumho markasını ciddi ciddi düşünürüm artık.

Ku 31 de var diğer aracımda, sadece jant yere değmesin diye almıştım. Yani modeller arası fark da oluyor onu da vesile ile paylaşayım

On 02.05.2019 at 21:34, Evren Erakçora yazdı:

Petlas ucuz versiyonu Milestone epey kötü. Brisa üretimi ucuz Dayton 35. Sırada.

Hangi dergide bu test?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...