İçeriğe Yönlendir

Araçlardaki Krank Ne Kadar Sağlam?


Fatih Sarıkaya

Recommended Posts

Ali Darbaz
(düzenlendi)
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

O motor komple bırakıldı. tsi baştan yapılmıştı. Sanırım düşük hızda ve devirdeyken gaza yüklenme sonucu olan bir şeydi. Kimi saatlerce hatta yıllarca motor test eder kimi piyasaya sürüp kullanıcıların test etmesini bekler :) 

 

Onun sebebi LSPİ . Youtubede videoları var. Sen okumuyı ve izlemeyi seversin. Sebebi motor yağı. Tam sentetik motor yağına geçildi. Piyasasıda pahalı bu yağların 4 litresi 250 tl.  not: lspi "Low Speed Pre Ignition"

 

tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak
Eyüp Çetin yazdı:

Birde böyle bir müzikleri var apaçilerin. 🤣🤣

 

 

 

Sabah sabah bi dinleyelim de kanımız aksııın...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu
Ali Darbaz yazdı:

 

Onun sebebi LSPİ . Youtubede videoları var. Sen okumuyı ve izlemeyi seversin. Sebebi motor yağı. Tam sentetik motor yağına geçildi. Piyasasıda pahalı bu yağların 4 litresi 250 tl.  not: lspi "Low Speed Pre Ignition"

 

Olayı biraz kulak misafirliği okumuştum. İsmini verince daha detaylı okudum. Tşkler. 

 

Ama bilgilerim üstü kapalı doğruymuş. Küçük hacimli Turbo motorda direkt enjeksiyon zorunluluğu, yer olmamasından dolayı enjektörün yanlış konumlandırılması, Alt devirlerde yeterli hava türbülansı olmaması sonucu püskürtülen benzin yanmadan silindir duvarlarına yapışıyor. Segmanlardan sıyrılıyor. Yağla karışıyor, yanıyor ısı artıyor ve sonuç olarak ciddi vuruntu sorunu yaratıyor. Fazla vuruntu da motoru dağıtıyor. 

 

Motor yağı belki bir nebze etkili olabilirdi ama bu sorunlu araçların tamamına yakını düşük km’de servis bakımlı araçlar. 

 

Sonradan bu hatalı üretim motorlar değiştirildi. 

 

Yanlışım varsa düzeltin. 

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Fatih Sarıkaya
Metin Taşcı yazdı:

sahtekarlık bi durum yok, araç 125bg sadece araç cok ağır olduğu için daha güçsüz gibi geliyor.

1285 kg bir araç.Çokda ağır sayılmaz.Bir zamanlar bundan 265 kg daha ağır 22 hp daha fazla olan eski model aracımın gaza basınca verdiği atiklik muhteşemdi.Gaza basınca çinli motorsiklet gibi önünden tuhaf sesler gelen bir arabadır bu cruze.Yiğidi öldür hakkını inkar etme derler yol tutuşu ve güvenliği iyi idi.60 binde 2 kere şanzıman bir kerede subaplarını değiştirdiğimi saymıyorum.Bana çok maliyetli oldu.

 

En güzeli tsi motormuş.İmkan oldukça ww den şaşmam.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...