İçeriğe Yönlendir

Atmosferik Düşmanlığı


Tansu Kalafatoğlu

Recommended Posts

Tahir Ak
1.2 tsi euro 6 90 hp motor maksimum torku 1400 devirde veriyor şimdi çıkıpta atmosferik şöyle böyle demeye gerek yok
Tork ise 160 nm ford focus 1 1.6 100 hp atmosferik motor kaç devirde veriyor onu yazın konu kapansın [emoji3]
Konu tork yarıstırması değil ki
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Turbo motor iyidir, çok iyidir. Ama atmosferik de çöp değildir, kötü de değildir. Turbo daha iyidir.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tahir Ak yazdı:
Mert Gulkokan yazdı:
1.2 tsi euro 6 90 hp motor maksimum torku 1400 devirde veriyor şimdi çıkıpta atmosferik şöyle böyle demeye gerek yok
Tork ise 160 nm ford focus 1 1.6 100 hp atmosferik motor kaç devirde veriyor onu yazın konu kapansın emoji3.png

Konu tork yarıstırması değil ki

 

Madem okadar tork vardı neden son dişli oranı 3.9

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın

Passat 1.4 tsi dsg son viteste, 3.000 devirde şu şekilde;

Turbo motor iyidir, çok iyidir. Ama atmosferik de çöp değildir, kötü de değildir. Turbo daha iyidir.


Olacak 12 silindirli gübü gübü diye çalışan makine, turboya ne hacet Önder abi [emoji1]
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Celal Aydın yazdı:

Passat 1.4 tsi dsg son viteste, 3.000 devirde şu şekilde;

Olacak 12 silindirli gübü gübü diye çalışan makine, turboya ne hacet Önder abi emoji1.png

Düzensiz düzende çalışan amerikanlar var ya, kesik kesik çalışan. Düşününce bahar gelmiş gibi oluyor insan :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
 
Benim limit 50 bin tl diyom.
İ20 atmosferik ile turbo arasındaki fark 31000 tl ... Vışşş
Ayteni satsam 45000 tl [emoji4]


Hayır destek olarak 20 TL veririm.
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Servet Aydın yazdı:

Atmosferik aracın maksimum tork devrinde kullanımı aracı piskopat yapıyor. Deviri seven motor. Gitmiyor demek yanlış dediğin gibi

Tam Fiesta 1,25 tarifi, hakikaten psikopat yapıyordu milleti.

Yorum bağlantısı
Hakan Tarım
Önder Özcan yazdı:

Düzensiz düzende çalışan amerikanlar var ya, kesik kesik çalışan. Düşününce bahar gelmiş gibi oluyor insan :)

papapa pa pa papa papapapa edasıyla :D

  • Beğen 1
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
Önder Özcan
Hakan Tarım yazdı:

papapa pa pa papa papapapa edasıyla :D

Var mı bi tanıdığında büyük hacimli, iri cüsseli o şekil sesler çıkaran bi amerikan, manuel ama :D

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Hakan Tarım
Önder Özcan yazdı:

Var mı bi tanıdığında büyük hacimli, iri cüsseli o şekil sesler çıkaran bi amerikan, manuel ama :D

Çok yakın tanıdığımda var (Ruhsat annemin üzerine) :D :D :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın
Tam Fiesta 1,25 tarifi, hakikaten psikopat yapıyordu milleti.


Kullanım alışkanlığı birazda Metin abi.
Gaz pedalının altındaki güce alışınca, Corolla 1.33, Clio 1.2 gibi araçlar gitmiyor gibi geliyor.
Evet alt devirlerde gitmiyor da zaten.
Yokuşlarda ölü.
Bir de bunun klima açık, lpg’li, 4 kişi bindiğini düşün, aracın sadece bağırdığını hatırlıyorum.
Aracı sürekli yüksek devirde sürmek gerekiyor, bu da verimsiz bir motor olduğunun göstergesidir.

Bu durum Turbo benzinlide yaşanmıyor.
Turbo Dizel’de hele hiç yaşanmıyor.
Yorum bağlantısı
Hamit inan
(düzenlendi)
Furkan Avcı yazdı:

Atmosferik 3.199 cc (225 BG)  bir araç kullanıyorum, Turbo değilde aynı motorun Kompressorlü olanı 354 BG güç üretiyor, olsa ne güzel olurdu :fiuw:

Bu arada spor kullanacaksam 3.000 devir üstünde geziyorum turbolu gibi hissi veriyor :)

Deme öyle 354 beygir falan deme, etme öyle şeyler.
180 bile hem sürenin hem yandakilerin aklını alabiliyor :)

tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

lr2 verelim, 2.0 turbo 245 hp. 3.2 turbo olursa oda olur 500 hp sanırım, kısaca boşa debelenmeyelim, turbo motor her türlü yer geçer...

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Üzgün 1
Yorum bağlantısı
Mert Yeldan
Ali Darbaz yazdı:

Benim ilk 3 arabam turbo idi. Şimdi ise atmosferik. Halen bi fark anlamış değilim :)

 

Olur öyle ya

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Servet Aydın
Metin Uzunoğlu yazdı:

Tam Fiesta 1,25 tarifi, hakikaten psikopat yapıyordu milleti.

1300 cc sanırım Ford Ka. Pistte 2.0 araçlar ile aynı dönüyor imansız

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz
(düzenlendi)
Ali Darbaz yazdı:

Benim ilk 3 arabam turbo idi. Şimdi ise atmosferik. Halen bi fark anlamış değilim :)

 

Senin 0-100 10 dakika ondandır :D

 

65 bg kangoo bile turbonun düşük devirdeki hızlanma farkını hissettiriyor atmosferiğe göre. Her araba sollamaya kalktığımızda +4000 devir çevireceksek ohooo

tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Mutlu 4
Yorum bağlantısı
Fikri Keleş

1.6 dizelden,1.2 motor 3 silindir araca gecince insan anlıyor tork neymiş,turbo neymiş.Yaşamak lazım😂

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Celal Aydın
 
Senin 0-100 10 dakika ondandır [emoji3]
 
65 bg kangoo bile turbonun düşük devirdeki hızlanma farkını hissettiriyor atmosferiğe göre. Her araba sollamaya kalktığımızda +4000 devir çevireceksek ohooo


Alkışlıyorum [emoji1][emoji1376][emoji1376] ahanda bu.
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Furkan Avcı
(düzenlendi)
Köksal Yılmaz yazdı:

 

Senin 0-100 10 dakika ondandır :D

 

65 bg kangoo bile turbonun düşük devirdeki hızlanma farkını hissettiriyor atmosferiğe göre. Her araba sollamaya kalktığımızda +4000 devir çevireceksek ohooo

V6 nın sesi 3000 den sonra güzel ama ne yapalım :crazy::crazy:

gerçi benimkide çok bencil bir cevap oldu, geri aldım. Turbo vardı da biz mi almadık :)

tarihinde Furkan Avcı tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
  • Mutlu 2
Yorum bağlantısı
Coşkun Basan

Turbosuz benzinli kabul edilebilir belki de dizel hiç mantıklı değil ( Küçük hacimli motor lar )

Yorum bağlantısı
Tahir Ak
 
Madem okadar tork vardı neden son dişli oranı 3.9
Torku süper en yüksek torklu atmosferik diyen olmadı ki. Sadece lpg ile oldukça ekonomik olduğu ve gayette yeterli torka sahip olduğu ayrıca ekonomik bakım maliyetleri için tercih edilebilir olduğu biliniyor. Yeni nesil atmosferikler de öyle eskisi gibi leş değil. bunu herkes biliyor.
Yorum bağlantısı
Ali Darbaz
Tahir Ak yazdı:
Ali Darbaz yazdı:
 
Madem okadar tork vardı neden son dişli oranı 3.9

Torku süper en yüksek torklu atmosferik diyen olmadı ki. Sadece lpg ile oldukça ekonomik olduğu ve gayette yeterli torka sahip olduğu ayrıca ekonomik bakım maliyetleri için tercih edilebilir olduğu biliniyor. Yeni nesil atmosferikler de öyle eskisi gibi leş değil. bunu herkes biliyor.

 

Ben wolkswagen polo 1.2 ts 7 ileri dsg arabanın son dişli oranı için 3.9 dedim ben. 

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...