Tahir Ak 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 1.2 tsi euro 6 90 hp motor maksimum torku 1400 devirde veriyor şimdi çıkıpta atmosferik şöyle böyle demeye gerek yokTork ise 160 nm ford focus 1 1.6 100 hp atmosferik motor kaç devirde veriyor onu yazın konu kapansın [emoji3]Konu tork yarıstırması değil ki Yorum bağlantısı
Önder Özcan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Turbo motor iyidir, çok iyidir. Ama atmosferik de çöp değildir, kötü de değildir. Turbo daha iyidir. 4 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Tahir Ak yazdı: Mert Gulkokan yazdı: 1.2 tsi euro 6 90 hp motor maksimum torku 1400 devirde veriyor şimdi çıkıpta atmosferik şöyle böyle demeye gerek yok Tork ise 160 nm ford focus 1 1.6 100 hp atmosferik motor kaç devirde veriyor onu yazın konu kapansın Konu tork yarıstırması değil ki Madem okadar tork vardı neden son dişli oranı 3.9 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Passat 1.4 tsi dsg son viteste, 3.000 devirde şu şekilde; Turbo motor iyidir, çok iyidir. Ama atmosferik de çöp değildir, kötü de değildir. Turbo daha iyidir.Olacak 12 silindirli gübü gübü diye çalışan makine, turboya ne hacet Önder abi [emoji1] 3 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Celal Aydın yazdı: Passat 1.4 tsi dsg son viteste, 3.000 devirde şu şekilde; Olacak 12 silindirli gübü gübü diye çalışan makine, turboya ne hacet Önder abi Düzensiz düzende çalışan amerikanlar var ya, kesik kesik çalışan. Düşününce bahar gelmiş gibi oluyor insan 1 Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Benim limit 50 bin tl diyom. İ20 atmosferik ile turbo arasındaki fark 31000 tl ... Vışşş Ayteni satsam 45000 tl [emoji4]Hayır destek olarak 20 TL veririm. Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Servet Aydın yazdı: Atmosferik aracın maksimum tork devrinde kullanımı aracı piskopat yapıyor. Deviri seven motor. Gitmiyor demek yanlış dediğin gibi Tam Fiesta 1,25 tarifi, hakikaten psikopat yapıyordu milleti. Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Önder Özcan yazdı: Düzensiz düzende çalışan amerikanlar var ya, kesik kesik çalışan. Düşününce bahar gelmiş gibi oluyor insan papapa pa pa papa papapapa edasıyla 1 1 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Hakan Tarım yazdı: papapa pa pa papa papapapa edasıyla Var mı bi tanıdığında büyük hacimli, iri cüsseli o şekil sesler çıkaran bi amerikan, manuel ama 1 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Önder Özcan yazdı: Var mı bi tanıdığında büyük hacimli, iri cüsseli o şekil sesler çıkaran bi amerikan, manuel ama Çok yakın tanıdığımda var (Ruhsat annemin üzerine) 1 Yorum bağlantısı
Celal Aydın 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Tam Fiesta 1,25 tarifi, hakikaten psikopat yapıyordu milleti.Kullanım alışkanlığı birazda Metin abi. Gaz pedalının altındaki güce alışınca, Corolla 1.33, Clio 1.2 gibi araçlar gitmiyor gibi geliyor.Evet alt devirlerde gitmiyor da zaten. Yokuşlarda ölü.Bir de bunun klima açık, lpg’li, 4 kişi bindiğini düşün, aracın sadece bağırdığını hatırlıyorum. Aracı sürekli yüksek devirde sürmek gerekiyor, bu da verimsiz bir motor olduğunun göstergesidir. Bu durum Turbo benzinlide yaşanmıyor.Turbo Dizel’de hele hiç yaşanmıyor. Yorum bağlantısı
Hamit inan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 (düzenlendi) Furkan Avcı yazdı: Atmosferik 3.199 cc (225 BG) bir araç kullanıyorum, Turbo değilde aynı motorun Kompressorlü olanı 354 BG güç üretiyor, olsa ne güzel olurdu Bu arada spor kullanacaksam 3.000 devir üstünde geziyorum turbolu gibi hissi veriyor Deme öyle 354 beygir falan deme, etme öyle şeyler. 180 bile hem sürenin hem yandakilerin aklını alabiliyor 20 Eylül 2019 tarihinde Mehmet Yıldız 1 tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 (düzenlendi) lr2 verelim, 2.0 turbo 245 hp. 3.2 turbo olursa oda olur 500 hp sanırım, kısaca boşa debelenmeyelim, turbo motor her türlü yer geçer... 20 Eylül 2019 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Benim ilk 3 arabam turbo idi. Şimdi ise atmosferik. Halen bi fark anlamış değilim Yorum bağlantısı
Mert Yeldan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Ali Darbaz yazdı: Benim ilk 3 arabam turbo idi. Şimdi ise atmosferik. Halen bi fark anlamış değilim Olur öyle ya 3 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Metin Uzunoğlu yazdı: Tam Fiesta 1,25 tarifi, hakikaten psikopat yapıyordu milleti. 1300 cc sanırım Ford Ka. Pistte 2.0 araçlar ile aynı dönüyor imansız 1 Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Benim ilk 3 arabam turbo idi. Şimdi ise atmosferik. Halen bi fark anlamış değilim Senin 0-100 10 dakika ondandır 65 bg kangoo bile turbonun düşük devirdeki hızlanma farkını hissettiriyor atmosferiğe göre. Her araba sollamaya kalktığımızda +4000 devir çevireceksek ohooo 20 Eylül 2019 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 4 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 1.6 dizelden,1.2 motor 3 silindir araca gecince insan anlıyor tork neymiş,turbo neymiş.Yaşamak lazım😂 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Ben hep 20 beygirle yürüdüm. Daha fazlası bana haram oldu... Yorum bağlantısı
Celal Aydın 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Senin 0-100 10 dakika ondandır [emoji3] 65 bg kangoo bile turbonun düşük devirdeki hızlanma farkını hissettiriyor atmosferiğe göre. Her araba sollamaya kalktığımızda +4000 devir çevireceksek ohoooAlkışlıyorum [emoji1][emoji1376][emoji1376] ahanda bu. 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 (düzenlendi) Köksal Yılmaz yazdı: Senin 0-100 10 dakika ondandır 65 bg kangoo bile turbonun düşük devirdeki hızlanma farkını hissettiriyor atmosferiğe göre. Her araba sollamaya kalktığımızda +4000 devir çevireceksek ohooo V6 nın sesi 3000 den sonra güzel ama ne yapalım gerçi benimkide çok bencil bir cevap oldu, geri aldım. Turbo vardı da biz mi almadık 20 Eylül 2019 tarihinde Furkan Avcı tarafından düzenlendi 1 2 Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Turbosuz benzinli kabul edilebilir belki de dizel hiç mantıklı değil ( Küçük hacimli motor lar ) Yorum bağlantısı
Tahir Ak 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Madem okadar tork vardı neden son dişli oranı 3.9Torku süper en yüksek torklu atmosferik diyen olmadı ki. Sadece lpg ile oldukça ekonomik olduğu ve gayette yeterli torka sahip olduğu ayrıca ekonomik bakım maliyetleri için tercih edilebilir olduğu biliniyor. Yeni nesil atmosferikler de öyle eskisi gibi leş değil. bunu herkes biliyor. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 20 Eylül 2019 Paylaş 20 Eylül 2019 Tahir Ak yazdı: Ali Darbaz yazdı: Madem okadar tork vardı neden son dişli oranı 3.9 Torku süper en yüksek torklu atmosferik diyen olmadı ki. Sadece lpg ile oldukça ekonomik olduğu ve gayette yeterli torka sahip olduğu ayrıca ekonomik bakım maliyetleri için tercih edilebilir olduğu biliniyor. Yeni nesil atmosferikler de öyle eskisi gibi leş değil. bunu herkes biliyor. Ben wolkswagen polo 1.2 ts 7 ileri dsg arabanın son dişli oranı için 3.9 dedim ben. Yorum bağlantısı
Recommended Posts