Hakan Yil 24 Ağustos 2020 Paylaş 24 Ağustos 2020 Arkadaslaslar aracim turbodan p0238 ve p2263 ariza kodu veriyor bunu takiben vites kutusu arızaya geciyor stop edip calistirinca bi sure sonra aynisi oluyor basina gelip cözen varsa bana yardimci olabilirmi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Ağustos 2020 Paylaş 24 Ağustos 2020 başa gelmesi gerekmez, byük ihtimal selenoid valfi görevini yapamıyor. canlı veri okuyan bir cihaza bağlatıp arızalı parça bulunur kolayca Yorum bağlantısı
Doğan Arşiray 24 Ağustos 2020 Paylaş 24 Ağustos 2020 "boost sensor circuit high" dediği şey, soket arızasına benziyor. 3 kablonun sinyal dönüşü kısa devre olmuş olabilir. yada kopmuştur vs gibi. bu da sensörün devre dışı kalmasına ve turbonun da devre dışına alınmasına sebep olmuştur. basıncı tahliye eden valf bir nedenle çalışmazsa turbo boruları yada başka biryerlerden patlak verir. bunu önlemek için de basıncı azaltacak ne varsa o yapılır. ( bu valfe gelen vakum borusu ve elektrik kabloları vardır bir kontrol etmek lazım) bir keresinde hortumun kelepçesini takmadığım için çıkmıştı ve bu arızayı vermişti. verene kadar ne kadar da iyi yürüyor bu araba böyle demiştim.sonra çat arıza ışığı... hortumu çıkartmış yerinden. Yorum bağlantısı
Mustafa Ortataş 25 Ağustos 2020 Paylaş 25 Ağustos 2020 turbo seloneid valfi arızası gibi gözükse de .araç bu arzıayı verince 5 ve 6'ncı viteslerde 3200 deviri geçmemesi lazım.birde bütün ustalar valften şüpeleniyor youtube ta bir video da mondeo böyle arıza vermiş araç 160 km yi ve 3200 deviri geçmiyordu,wastegete havayı kaçırması sonucu bu arızayı vermiş wastagete kolu kontrol edilmelise de gerekir. Yorum bağlantısı
Recommended Posts