Umut Taşlı 17 Eylül 2020 Paylaş 17 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: elektroniği temin edip dışarda değişibilir hale gelmiştir belki? normalde komple parça değişiyor. abi bir şey sormak istiyorum: dpf'siz 1.6 hdi 110'da egr'yi temizlettim, aracın sesi değişti ama gidişte fark yaşanmadı. 1750 devirde 240 nm tork gelmiyor, 2200'e doğru anca. 4. ve 5. viteslerde, 3500'den sonra devir çok ağır ilerliyor. bir de gaza basınca ve gazdan çekince 80-100 devir dalgalanma oluyor. araç 263+ km, fabrikasyon turbo ve turboda ses vs yok, 20 bin km önce enjektörlerin bakımı yapıldı, birinin değerleri iyi değildi ama büyük bir sorun yoktu, hemen yapıldı. egr ile 10 bin bakımı da oem parçalar ve 10w40 motul ile yapıldı. triger-devirdaim değişimi geldi denebilir bir tek. ihtimal olarak nerelerden bakmaya başlamak lazım? yetkili servise veya akşenler'e gideceğim de antalya merkez 200 km, virüs belası da malum, ilçede halledebilsem iyi olacak Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 Umut Taşlı yazdı: 1750 devirde 240 nm tork gelmiyor, 2200'e doğru anca. 4. ve 5. viteslerde, 3500'den sonra devir çok ağır ilerliyor 1. selenoid valfi 2. devir okumalı obd den bağlanıp, sıçrama vs. var mı diye 1 Yorum bağlantısı
Sinan Kaya 18 Eylül 2020 Paylaş 18 Eylül 2020 (düzenlendi) En kotu ihtimal odb de gaz kelebeği konumu kontrol var ondan da sağlamlık testi yapılabilir bence cunki etki tepki olarak gorebiliyorsunuz.Alakasi yok ama benim ikinci aracim micra da 1.2 motor isindiktan sonra devirde dalgalanma vardi boğaz kelebegi buji hepsi kontrol edildi bi sey bulamadık aracin çekişi falan çok güzel bi sikinti yok ama ışıklarda falan durunca devir yerinde durmuyordu rast gele karıştırırken kaloriferi açtım dalgalanması geçti normal seviyesine geldi şimdilik bu şekilde kullaniyorum biliyorum sorun baska yerden ama rahatsiz da etmiyor çünkü uğraşmak gına geliyor bazen biliyorsunuz 18 Eylül 2020 tarihinde Sinan Kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 Arkadaşlar merhaba 2010 model focus aracım 5 senedir bende egr ve egr borusunu balata spreyi ile temizledim. Birde selenoid valfi değiştirsem faydası olurmu sizce? Değiştirmeye değer mi? Aracın çekişinde bir problem yok. 185k km de araç Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 sorun olsa bayağı kendini belli ederdi, torku azalır çekiş düşerdi. egr yi sökerek mi temizlediniz Yorum bağlantısı
Çağlar Kaya 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: sorun olsa bayağı kendini belli ederdi, torku azalır çekiş düşerdi. egr yi sökerek mi temizlediniz Evet 1 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 20 Eylül 2020 Yazar Paylaş 20 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: 1. selenoid valfi 2. devir okumalı obd den bağlanıp, sıçrama vs. var mı diye abi çok teşekkürler, turbo elektrovanam değişmişti 30 bin km kadar önce. araç 3000 devirde stop etmiş, motor arıza ışığı yakmıştı, 3000'i geçmedi o gün, değişince düzelmişti. aynı şey mi ikisi? ona da valf deniyor, değişen parça şöyle bi şeydi: 307 selenoid valfi deyince tek bir parça çıkıyor, o da benzinli otomatik için: https://www.otoyedekmarket.com/urun/peugeot-307-2001-2008-selenoid-elektrovana-orjinal yine turbo elektrovanayı değiştireyim mi, 30 bin km'de bozulabilir mi egr'nin tıkalı olmasından dolayı kurum ile? ustayla teste zaman bulamadık devirde sıçrama var mı diye, dediğini yapamadan tekrar yazıyorum kusuruma bakma. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 Umut Taşlı yazdı: abi çok teşekkürler, turbo elektrovanam değişmişti 30 bin km kadar önce. araç 3000 devirde stop etmiş, motor arıza ışığı yakmıştı, 3000'i geçmedi o gün, değişince düzelmişti. aynı şey mi ikisi? ona da valf deniyor, değişen parça şöyle bi şeydi: 307 selenoid valfi deyince tek bir parça çıkıyor, o da benzinli otomatik için: https://www.otoyedekmarket.com/urun/peugeot-307-2001-2008-selenoid-elektrovana-orjinal yine turbo elektrovanayı değiştireyim mi, 30 bin km'de bozulabilir mi egr'nin tıkalı olmasından dolayı kurum ile? ustayla teste zaman bulamadık devirde sıçrama var mı diye, dediğini yapamadan tekrar yazıyorum kusuruma bakma. çekirdek yemek gibi, bunlar, sıksık değişiyorum ben de Yorum bağlantısı
Ferit Erken 20 Eylül 2020 Paylaş 20 Eylül 2020 Turbo basınç hatası almıyorsanız sorun yoktur bence. Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 22 Eylül 2020 Yazar Paylaş 22 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: çekirdek yemek gibi, bunlar, sıksık değişiyorum ben de sorun gaz pedalıyla ilgili elektriksel bi şeymiş abi. yani tek bu seçenek kaldı. enjektör değerlerine bakıldı ki geçen yaz yapılmıştı zaten, normaldi. turbo basıncı bi tık yüksek bile çıktı, 1-2 bakımdır gaz pedalı arızası çıkıyordu da sallamamıştık fazla. enjektörleri yaptırdığım ustam nokta atışı birine yönlendirdi, düzenli yaptığı bi şeymiş psa'larda. tesisatı elden geçirecek Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Eylül 2020 Paylaş 22 Eylül 2020 Umut Taşlı yazdı: 1-2 bakımdır gaz pedalı arızası çıkıyordu da sallamamıştık fazla. polen filtre değişirken de gaz pedalı sökülür o sırada arıza kodu atayabiliyor Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 22 Eylül 2020 Yazar Paylaş 22 Eylül 2020 Çağlar Bayur yazdı: polen filtre değişirken de gaz pedalı sökülür o sırada arıza kodu atayabiliyor abi 307'de yolcu tarafında, silecek söktürüyor benimki 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül 2020 Paylaş 23 Eylül 2020 Umut Taşlı yazdı: abi 307'de yolcu tarafında, silecek söktürüyor benimki focus için tabii belirtelim 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts