Fatih Aydın 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Merhaba arkadaşlar. Arattım daha önce tartışılmamış. Soru gayet açık sizce 2.el araç alırken öncelik hangisinde olmalı ve neden? Mesela aynı model iki araç biri 300kda sadece birkaç boya var. Diğeri 200kya yaklaşmış 2 parça değişen ve birkaç boya var. İkiside aynı fiyat. Mantıklı olan hangisidir? Fiyat dengesi nasıl olmalıdır? 2.elde biliyorsunuz ki geneli kaportaya bakar motor yaptıralım ne olacak ama kaporta eskisi gibi olmaz der. Hem kaporta düzgünse daha kolay satarız der. Ama maliyet açısından binici için motoru düzgün araç daha az masraf çıkar daha az para harcatır. Yorum bağlantısı
Harun Kocaçalışkan 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Bakım geçmişi daha onemli. Km 200 ama hep yan sanayi parca kullanmis, km 300 ama hep orjinal parca kullanmis. 5 Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 (düzenlendi) Abi Eğer motor bakımları zamanında akıllı kişiler tarafından yapıldıysa. 300 değil 400 Bin Km de ki araba bile olsa motoru saat gibi çalışıyorsa gerisi teferruat. Makyaj her zaman yapılır. Beni A Noktasından B Noktasına güvenli ve emin bir şekilde götürdükten sonra KM'nin pek önemi yok benim nazarımda. Elbette bu bineceksen geçerli ben daha satarım kar ederim diye araba almadığım için böyle düşünmem normal. Motor arızasında bam diye anında motora vereceğim 6-7 Bin Lira para ile Şimdi yavaş yavaş aydan aya yine içini dışını istediğim arabaya çeviriyorum. Kontağı çevirirken acaba dememek en büyük keyif kardeş tavsiyesi buraya odaklan 😇 25 Ekim 2020 tarihinde Çağrı Alaf tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Km ne kadar gerçek? Veya bakım ne kadar bakım? 1 Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Motor yenilenir, bunu kimse umursamaz. Kaporta tamir görürse kimse almak istemez. Masraf olarak kaporta her zaman yüksek tutuyor. Ben arabanın genel olarak yürüyen yorulmuşmu (yükte kullanılması), darbe almış mı ona bakarım. Yorum bağlantısı
Mehmet Pınar 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Yaşı büyük arabada motora bakarım. Kaportaya her zaman çözüm bulunur. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Net bir cevabı bunun olmaz. Kaportada ne olmuş? Nasıl bir kaza geçirmiş? Boya sorun değil. Ama yengeç araba da almazdım. Yahut yeni ama selde rutubet almış. Km derseniz km de önemli ama artık motor bile değişebilir. Öte yandan km ile koltuklar camlar içerdeki direksiyon alt takımlar benzin deposu herşey tekir bekir eskiyor. Araba kullanılmış oluyor. Dolayısı ile her arabanın durumu farklı. Ama ufak tefek şeylerden boyanan araçların hiçbir önemi yok bence. O kadar takıntılı olan sıfır alsın. 3 Yorum bağlantısı
Ayhan Asil 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Hem km si düşük, hem boyasız yok mu abi. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Düşük kilometreye bakarım. Kaza geçmişi varsa bilgileri net olsun, neresi çarpılmış neresi yapılmış bileyim. Geçmişte sahiplik süreleri hangi aracın uzunsa yani ne kadar az el değiştirmişse onu tercih ederim. 2 Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 25 Ekim 2020 Paylaş 25 Ekim 2020 Bütçeme göre, kafamda ederini düşündüğüm aracı alırım. Bazen kaportaya bazen yaşa km bakarım. Bazen km yüksek olur umursamam çünkü ilgisiz kalmış bir araç değildir bazende yaşı küçük ama içi dışı leş veya kullananın tipi hoşuma gitmez o aracı almam. Yani bu soruya benim yanıtım tek etkenli değil. Tek tip arabadan uzak duruyorum ağır hasarlı araçlar. İster boyasız ister km cazipkar olsun. Yorum bağlantısı
Ümit Türk 26 Ekim 2020 Paylaş 26 Ekim 2020 aynı araçlar içerisinde km düşük ama değişen ve boyalı olanı tercih etmeyip 250 binde hasarsız boyasız kayıtsız araç alana şahit oldum. niye "hatasız abi". e kilometre? "olsun abi motorda sorun çıkarsa yaptırırız". benim tercihim motor bakımı olurdu. değişen boya önemli değil. yeterki direk şase podye sağlam hatasız olsun. motor sağlıklı değilse ne yapayım ben kaportayı. motorun maliyeti kaportadan daha fazla. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 27 Ekim 2020 Paylaş 27 Ekim 2020 Bence de bunun net cevabı olamaz. Bütün olarak düşünmek gerek. Hatasız boyasız ama eşek niyetine kullanılmış aracı almam ben. Ayrıca motor için usta veya ekspertiz olur verse bile yarın ne olacağı meçhul. Ne km, ne motor ne de kaporta tek başına kriter olarak tercih sebebi olmamalı bence. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 27 Ekim 2020 Paylaş 27 Ekim 2020 Ah Tarcanlar insanların güvenini öyle kırdın ki senin yüzünden ya sıfır ya hatasız araba bakıyorlar, değişenli arabaya güven sıfır 1 Yorum bağlantısı
Ümit Türk 28 Ekim 2020 Paylaş 28 Ekim 2020 Metin Akbal yazdı: Ah Tarcanlar insanların güvenini öyle kırdın ki senin yüzünden ya sıfır ya hatasız araba bakıyorlar, değişenli arabaya güven sıfır bizim milletimiz abartmayı çok sever oysaki değişenlinin zararı değil faydası var. iki tane civata söktüler diye yaygara koparıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 28 Ekim 2020 Paylaş 28 Ekim 2020 Metin Akbal yazdı: Ah Tarcanlar insanların güvenini öyle kırdın ki senin yüzünden ya sıfır ya hatasız araba bakıyorlar, değişenli arabaya güven sıfır Alıcı kitlesi bir tuhaf araç hem kusursuz hem ucuz olsun istiyor. İkisi aynı anda olmaz ki İyi mal iyi para 😀 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Resül Kara 28 Ekim 2020 Paylaş 28 Ekim 2020 Ben önce yaşa bakarım hangisi yeniyse tercihim o olur. Ama siz model aynı demişsiniz bunu geçtik. Araba modelli ise kaportası temiz olsun isterim. Eski ise motoru iyi olsun isterim. Sizin yeriniz de olsam düşük km tercih ederim. Çünkü yüksek km kaportası iyi olan araba alsanız Allah korusun kaza vs olsa kaporta durumu kötü ve km yüksek bir aracınız olur. Ama düşük km araçta zaten boyalı parça var en fazla ya aynı yer boyanır ya da bir kaç tane eklenir. Hepsinden öte hangisi içinize yatıyorsa onu alın. İlla ki araçlardan birisi size daha sıcak geliyordur 😊 Yorum bağlantısı
Recommended Posts