Abdullah Said Ösün 19 Aralık 2020 Paylaş 19 Aralık 2020 (düzenlendi) Merhaba aracım fiesta 1.4 2006 model benzin lpg li araç benzinde ve lpg de de rolanti dalgalanma yapiyor 1. Ve 2. Viteslerde hizlanma problemi var emme manifoldunda kaçak olabilir mi obd cihazinda map bilgisi 6.2 psi gözüküyor yardımcı olabilirseniz sevinirim ayrıca egzostan da ses geliyor rolantideyken gaz verip 3000 devre çıkıp gazi birakinca 1500 devirlere yaklasirken pıtır pıtır pıtır ses yapiyo sorun ne yada neler olabilir. 19 Aralık 2020 tarihinde Abdullah Said Ösün tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 19 Aralık 2020 Paylaş 19 Aralık 2020 Bobin buji kontrolü yapılır en basidinden sonraki iş ise sibop kompresör testi benzin lpg ikisindede aynı arıza var diyorsunuz.Lpg de problem olmasa idi bi ihtimalde benzin pompası olabilirdi. Yorum bağlantısı
Zafer Oflu 19 Aralık 2020 Paylaş 19 Aralık 2020 Abdullah Said Ösün yazdı: Merhaba aracım fiesta 1.4 2006 model benzin lpg li araç benzinde ve lpg de de rolanti dalgalanma yapiyor 1. Ve 2. Viteslerde hizlanma problemi var emme manifoldunda kaçak olabilir mi obd cihazinda map bilgisi 6.2 psi gözüküyor yardımcı olabilirseniz sevinirim ayrıca egzostan da ses geliyor rolantideyken gaz verip 3000 devre çıkıp gazi birakinca 1500 devirlere yaklasirken pıtır pıtır pıtır ses yapiyo sorun ne yada neler olabilir. Araç bir yerden hava alıyor olabilir. Kelebeğin üstündeki aparatı cıkarın ve gaz verdikten sonra gaz kelebeğini avucunuzla kapatın. Eğer stop ediyorsa hava alma yok demektir. O zaman diğer taraflara odaklanmak gerekir diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Abdullah Said Ösün 19 Aralık 2020 Yazar Paylaş 19 Aralık 2020 Mustafa Ayıkoğlu yazdı: Bobin buji kontrolü yapılır en basidinden sonraki iş ise sibop kompresör testi benzin lpg ikisindede aynı arıza var diyorsunuz.Lpg de problem olmasa idi bi ihtimalde benzin pompası olabilirdi. Buji, bobin ve kabloları yeni değiştirdim Yorum bağlantısı
Abdullah Said Ösün 19 Aralık 2020 Yazar Paylaş 19 Aralık 2020 Zafer Oflu yazdı: Araç bir yerden hava alıyor olabilir. Kelebeğin üstündeki aparatı cıkarın ve gaz verdikten sonra gaz kelebeğini avucunuzla kapatın. Eğer stop ediyorsa hava alma yok demektir. O zaman diğer taraflara odaklanmak gerekir diye düşünüyorum Bugün hava almasıyla alakalı bir test yaptım kelebek girişini tikadim bir latex eldivenle sonra emme manifoldu üzerindeki ince bir hortum takmislar gaz regülatörü için oradan üfledim ve sisirdim ve ufledigim yeri hemen tikadim eldivenin sönüp sonmediğini iki dakika kadar gözlemledim fakat sönmedi hatta tekrar emin olmak için o kısma duman bastım herhangi bi yerden kaçak göremedim 1 Yorum bağlantısı
Zafer Oflu 20 Aralık 2020 Paylaş 20 Aralık 2020 Dediğiniz gibi bir testin geçerli olabilmesi için balon basıncının en azından araç içi basınç kadar olması gerekir ki bu bence mümkün değil ama üstadlar daha iyi değerlendirebilir. Yorum bağlantısı
Abdullah Said Ösün 20 Aralık 2020 Yazar Paylaş 20 Aralık 2020 Zafer Oflu yazdı: Dediğiniz gibi bir testin geçerli olabilmesi için balon basıncının en azından araç içi basınç kadar olması gerekir ki bu bence mümkün değil ama üstadlar daha iyi değerlendirebilir. Çok doğru haklısınız ben bunu düşünemedim ama en azından çatlak yada yırtık varsa onu test etmiş oldum diye düşünüyorum Aracım benzinli bi araca göre sesli çalışıyor diye düşünüyorum acaba egzoz manifoldunda bı kaçak varsa buda aynı sorunlara sebeb olabilir mi aracı 5. Vitese aldığım da iceriye egzoz kokusu geliyor hafiften Yorum bağlantısı
Abdullah Said Ösün 21 Aralık 2020 Yazar Paylaş 21 Aralık 2020 Herkese günaydın aracıma şöyle bisey yaptım emme manifoldunun arkasinda kartel havalandirma diye bi hortum vardı daha önce değişmişti onu kontrol ettim motor tarafindaki ucu yumuşamış ve fazla gevşek büyük ihtimalle ordan hafiften kaçırıyordu bende klips ile orayı sıktım çıkmayacak şekilde simdi dalgalanma düzeldi gibi kalkışta zorlanma azaldı gibi ama hala biraz zorlanma hissediyorum aracı vizeye sokucam bugün eğer egzosta bisey varsa belli olur diye düşünüyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts