Metin Akbal 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 Röle yazacaktım yazılmış. @Recep Selim Kaya 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 (düzenlendi) Yazdığın arıza kayıt devri 3564, süperşarjın devreden çıkış devri. Bilirsin zaten 3500-3600 den sonra araba kopup uçuyor sanki devreye birşey giriyormuş gibi oysaki süperşarj devreden çıkıyor. Arıza kaydını o devirde bırakmışsa ya devreden çıkmıyor ya geç çıkıyor ya da çıktığını algılamayan birşey var diye düşünüyorum. 31 Aralık 2020 tarihinde Nihat Palolu tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Bunu izledim hem de bir kaç kere, bizim hatanın bunla ilgisi yok, bu arıza mekanik devirdaim komple kilitlenmiş. Devirdaimi değiştirip, adaptasyonunu yapıp yeniden takıyorlar. İkisi bütün değil mi zaten Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 31 Aralık 2020 Yazar Paylaş 31 Aralık 2020 Nihat Palolu yazdı: Yazdığın arıza kayıt devri 3564, süperşarjın devreden çıkış devri. Bilirsin zaten 3500-3600 den sonra araba kopup uçuyor sanki devreye birşey giriyormuş gibi oysaki süperşarj devreden çıkıyor. Arıza kaydını o devirde bırakmışsa ya devreden çıkmıyor ya geç çıkıyor ya da çıktığını algılamayan birşey var diye düşünüyorum. Aslında kompresörün devreden çıkış deviri 2400 rpm 2500 rpm de de turbo açması gerekiyor. O kısmı inceleyeceğim, sanki başka bir sensör hatasını devirdaim gibi görüyor olabiliriz. Mustafa Yanar yazdı: İkisi bütün değil mi zaten Bütün ama arıza kodlarımız farklı. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: kompresörün devreden çıkış deviri 2400 rpm 2500 rpm de de turbo açması gerekiyor. 4000 idi sanırım? en azından cupra tsi da öyle Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 31 Aralık 2020 Yazar Paylaş 31 Aralık 2020 Çağlar Bayur yazdı: 4000 idi sanırım? en azından cupra tsi da öyle Mirim tam anlamıyla şöyle. 0-2400 arası SuperCharger 2400-3500 arası SuperCharger+TurboCharger 3500 den sonrası TurboCharger 180 lik Cupra veya GTI larda yazılım ile bu ayarlar değiştirilebiliyor. 1 Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Aslında kompresörün devreden çıkış deviri 2400 rpm 2500 rpm de de turbo açması gerekiyor. O kısmı inceleyeceğim, sanki başka bir sensör hatasını devirdaim gibi görüyor olabiliriz. Bütün ama arıza kodlarımız farklı. Bu konuda 170’liğin videosu var. Besleme hattına dikkatli bak 🙂 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 31 Aralık 2020 Yazar Paylaş 31 Aralık 2020 Denişik bir sistem dimi Ne gerek var bu kadar maceraya diyor insan bazen. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Ne gerek var bu kadar maceraya diyor insan bazen. yüzde anlamsız bir gülümseme ile tamamlanıyor ama yolculuk 1 1 Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu 31 Aralık 2020 Paylaş 31 Aralık 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Denişik bir sistem dimi Ne gerek var bu kadar maceraya diyor insan bazen. 1,4 litreden 170 hp ve üstü istenirse mecburen bunlar oluyor... Yorum bağlantısı
Tansu Kalafatoğlu 25 Ocak 2021 Paylaş 25 Ocak 2021 Çözüldü mü bu hata kodu olayı acaba Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 25 Ocak 2021 Yazar Paylaş 25 Ocak 2021 Tansu Kalafatoğlu yazdı: Çözüldü mü bu hata kodu olayı acaba Evet çözüldü G583 denilen basınç sensörünü değiştirdik. 2 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts