İçeriğe Yönlendir

Jetta P10AE Hata Kodu


Hasan Karabekiroglu

Recommended Posts

Nihat Palolu
(düzenlendi)

Yazdığın arıza kayıt devri 3564, süperşarjın devreden çıkış devri.

Bilirsin zaten 3500-3600 den sonra araba kopup uçuyor sanki devreye birşey giriyormuş gibi oysaki süperşarj devreden çıkıyor.

Arıza kaydını o devirde bırakmışsa ya devreden çıkmıyor ya geç çıkıyor ya da çıktığını algılamayan birşey var diye düşünüyorum.

 

tarihinde Nihat Palolu tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Bunu izledim hem de bir kaç kere, bizim hatanın bunla ilgisi yok, bu arıza mekanik devirdaim komple kilitlenmiş.

Devirdaimi değiştirip, adaptasyonunu yapıp yeniden takıyorlar.

İkisi bütün değil mi zaten

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Nihat Palolu yazdı:

Yazdığın arıza kayıt devri 3564, süperşarjın devreden çıkış devri.

Bilirsin zaten 3500-3600 den sonra araba kopup uçuyor sanki devreye birşey giriyormuş gibi oysaki süperşarj devreden çıkıyor.

Arıza kaydını o devirde bırakmışsa ya devreden çıkmıyor ya geç çıkıyor ya da çıktığını algılamayan birşey var diye düşünüyorum.

 

 

Aslında kompresörün devreden çıkış deviri 2400 rpm 2500 rpm de de turbo açması gerekiyor.

O kısmı inceleyeceğim, sanki başka bir sensör hatasını devirdaim gibi görüyor olabiliriz.

 

Mustafa Yanar yazdı:

İkisi bütün değil mi zaten

 

Bütün ama arıza kodlarımız farklı.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Hasan Karabekiroglu yazdı:

kompresörün devreden çıkış deviri 2400 rpm 2500 rpm de de turbo açması gerekiyor.

4000 idi sanırım?

en azından cupra tsi da öyle

Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu
Çağlar Bayur yazdı:

4000 idi sanırım?

en azından cupra tsi da öyle

 

Mirim tam anlamıyla şöyle.

 

0-2400 arası SuperCharger

2400-3500 arası SuperCharger+TurboCharger

3500 den sonrası TurboCharger

 

180 lik Cupra veya GTI larda yazılım ile bu ayarlar değiştirilebiliyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Nihat Palolu
Hasan Karabekiroglu yazdı:

 

Aslında kompresörün devreden çıkış deviri 2400 rpm 2500 rpm de de turbo açması gerekiyor.

O kısmı inceleyeceğim, sanki başka bir sensör hatasını devirdaim gibi görüyor olabiliriz.

 

 

Bütün ama arıza kodlarımız farklı.

 

 

Bu konuda 170’liğin videosu var. Besleme hattına dikkatli bak 🙂

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu

Denişik bir sistem dimi :D 

Ne gerek var bu kadar maceraya diyor insan bazen.

  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Ne gerek var bu kadar maceraya diyor insan bazen.

yüzde anlamsız bir gülümseme ile tamamlanıyor ama yolculuk :f1:

  • Beğen 1
  • Mutlu 1
Yorum bağlantısı
Metin Uzunoğlu
Hasan Karabekiroglu yazdı:

Denişik bir sistem dimi :D 

Ne gerek var bu kadar maceraya diyor insan bazen.

1,4 litreden 170 hp ve üstü istenirse mecburen bunlar oluyor...

Yorum bağlantısı
  • 4 hafta sonra...
Hasan Karabekiroglu
Tansu Kalafatoğlu yazdı:

Çözüldü mü bu hata kodu olayı acaba

 

Evet çözüldü G583 denilen basınç sensörünü değiştirdik.

 

  • Beğen 2
  • Teşekkür 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...