İçeriğe Yönlendir

Ford Puma mı Focus mu?


Oğuz Aköz

Recommended Posts

Oğuz Aköz
Evren Erakçora yazdı:

focus güvenlik ve konfor olarak üstün ama puma çok keyifli duruyor, puma tercih ederdim galiba. 

Yakıt ve performans olarak üzmez mi hocam?

Tufan Caliskan yazdı:

Eğer bir kıyaslamada seçeneklerden biri 0 km ise hiç sorgulamam onu tercih ederim. O kadar para verdiğim herhangi bir ürünün garantili olması gerekir.

Hocam normalde sıfır araç planımda yoktu. 180 bin lirada araç alacaktım. Az daha temizi az daha temizi derken 230 binlere çıkmak zorunda kaldım. hal böyle olunca sıfırda el salladı oradan :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur
Oğuz Aköz yazdı:

normalde sıfır araç planımda yoktu. 180 bin lirada araç alacaktım. Az daha temizi az daha temizi derken 230 binlere çıkmak zorunda kaldım. hal böyle olunca sıfırda el salladı oradan

180 li bütçem olsa zorlar ve sıfır / 1 yalında birşeyler alırdım

ev parası

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Emrah Altun

Farklı seçenek hakkımız var ise Eco Executive bir Civic. 520 litre bir bagaj. O paralara da rahat bulunur.

Yorum bağlantısı
Yurdaer Elay
Çağlar Bayur yazdı:

focus.

 

Kendimi ödüllendirecek kadar param olsa Focus Active çok hoşuma gidiyor :) 

Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz

Peki hocam focuslarda bu powershift şansumanla alakalı sıkıntı yaşarmıyım? 

Yorum bağlantısı
Emin Önal

Puma dediğiniz araç Fiesta bandında üretiliyor.

Sıfır cazip ama ben Focus alırdım. Tabi beklentiler ve istekler değişkendir.

Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz
(düzenlendi)

Focusta karar kıldım fakat şanzuman konusu düşündürüyor beni. Kullanam sıkıntı yaşayan var mı acaba?

tarihinde Oğuz Aköz tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç
Oğuz Aköz yazdı:

Focusta karar kıldım fakat şanzuman konusu düşündürüyor beni. Kullanam sıkıntı yaşayan var mı acaba?

Powershift ikinci elde biraz şans işi. Önceki sahibi nasıl kullandı? Önemli olan bu. Şikayet eden de çok ama 100nk km yi devirip sıkıntısız olan da çok.

Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç
(düzenlendi)

Yeni konuya gerek olmadan buradan ben de bir konu hakkında danışayım. Elimde 2020 model 7 aylık ecosport var 5500 km de. 1.0 ecoboost tam otomatik şanzımanlı. Performansından çok memnunum. Aklımda piyasası daha yaygın olan bir araçla takas geldi. 20 model kmsi 5000 olmamış 1.5 ti vct trend x paket manuel şanzımanlı focus sedan. Elimdekinin avantajları motor performansı otomatik oluşu görece daha küçük pratik oluşu ve senelik vergisi 1000 TL. Focus atmosferik motor manuel şanzıman daha hacimli vergisi senelik 2000 küsür. Bagajı ve iç hacmi hayli büyük ecosporta göre. Piyasası daha yaygın bir araç. Amacım mantıklı olanı tercih etmek. Alırken neden focus almadın derseniz 3 aylık teslim süresi ve 7 8 bin TL daha pahalıydı. 1 yaşında bebeğim var bagaj konusunda bazen ecosport sıkıntı yapıyor. Arka koltuk yüksek tavandan dolayı ferah. 

 

   Evet fikirleriniz nasıl olurdu acaba? 

tarihinde Çağatay Kılınç tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Hacı Şenyurt
Yeni konuya gerek olmadan buradan ben de bir konu hakkında danışayım. Elimde 2020 model 7 aylık ecosport var 5500 km de. 1.0 ecoboost tam otomatik şanzımanlı. Performansından çok memnunum. Aklımda piyasası daha yaygın olan bir araçla takas geldi. 20 model kmsi 5000 olmamış 1.5 ti vct trend x paket manuel şanzımanlı focus sedan. Elimdekinin avantajları motor performansı otomatik oluşu görece daha küçük pratik oluşu ve senelik vergisi 1000 TL. Focus atmosferik motor manuel şanzıman daha hacimli vergisi senelik 2000 küsür. Bagajı ve iç hacmi hayli büyük ecosporta göre. Piyasası daha yaygın bir araç. Amacım mantıklı olanı tercih etmek. Alırken neden focus almadın derseniz 3 aylık teslim süresi ve 7 8 bin TL daha pahalıydı. 1 yaşında bebeğim var bagaj konusunda bazen ecosport sıkıntı yapıyor. Arka koltuk yüksek tavandan dolayı ferah. 
 
   Evet fikirleriniz nasıl olurdu acaba? 
Biz millet olarak küçük arabaya nedense sigamiyoruz. Şirket aracı corolla hibrit var. Iki çocukla yetmiyor desem yeri. O yüzden imkanınız varsa ecosportu verip c segment hatta imkan varsa d segment birşey alabilirseniz daha mutlu olacaksınız tahminimce.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar

Powershift yağlı şanzıman zamanında yağ değişmişse sorun çıkarmıyor ama debriyaj baskı balata değişimi biraz tuzlu. 

Yorum bağlantısı
Çağatay Kılınç
Hacı Şenyurt yazdı:
Çağatay Kılınç yazdı:
Yeni konuya gerek olmadan buradan ben de bir konu hakkında danışayım. Elimde 2020 model 7 aylık ecosport var 5500 km de. 1.0 ecoboost tam otomatik şanzımanlı. Performansından çok memnunum. Aklımda piyasası daha yaygın olan bir araçla takas geldi. 20 model kmsi 5000 olmamış 1.5 ti vct trend x paket manuel şanzımanlı focus sedan. Elimdekinin avantajları motor performansı otomatik oluşu görece daha küçük pratik oluşu ve senelik vergisi 1000 TL. Focus atmosferik motor manuel şanzıman daha hacimli vergisi senelik 2000 küsür. Bagajı ve iç hacmi hayli büyük ecosporta göre. Piyasası daha yaygın bir araç. Amacım mantıklı olanı tercih etmek. Alırken neden focus almadın derseniz 3 aylık teslim süresi ve 7 8 bin TL daha pahalıydı. 1 yaşında bebeğim var bagaj konusunda bazen ecosport sıkıntı yapıyor. Arka koltuk yüksek tavandan dolayı ferah. 
 
   Evet fikirleriniz nasıl olurdu acaba? 

Biz millet olarak küçük arabaya nedense sigamiyoruz. Şirket aracı corolla hibrit var. Iki çocukla yetmiyor desem yeri. O yüzden imkanınız varsa ecosportu verip c segment hatta imkan varsa d segment birşey alabilirseniz daha mutlu olacaksınız tahminimce.

Kesinlikle öyle. Büyüdükçe eşyalar da büyüyor gibi oluyor. D segmenti zor çünkü model yılı olarak denk istiyorum. Kullandığım aracın 4 sene garantisi var denk bişe olsun istiyorum aklıma gelen de focus oldu. Hanım da otomatik kullanabilirim diyor ama daha şoför koltuğuna oturmuşluğu yok. 1.3 tce megane da geniş o da aklıma geldi ama Renault da hiç tecrübem olmadı bütün araçlarım Ford oldu.

Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz
Mustafa Yanar yazdı:

Powershift yağlı şanzıman zamanında yağ değişmişse sorun çıkarmıyor ama debriyaj baskı balata değişimi biraz tuzlu. 

Benzinlileri hep problem diyorlar ama dizelleri fazla sorun çıkarmaz diye okuyorun bende ama bakım maliyetleri tabi haylice yüksek ya da arıza durumunda... bilmiyorum ürkütüyor beni. Ya focustan vazgeçecem ya da otomatikten... ikisinden de geçmek istemiyorum 😊

Yorum bağlantısı
Mustafa Yanar

Düşük kilometre yetlili servis bakımlı alırsan sorun çıkarmaz ama iyice baktırın alırken, orjinal km olması ve 45 bin şanzıman yağının değişmiş olması çok önemli, dizellerde 2017 sonrası mı tam bilmiyorum yağlı tip powershift, arkadaşımda var 50binde aldı ve her yönden çok memnun. 

Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz

Bende o kilometrelerde düşünüyordum 2016-2017 model. Kilometrenin orjinalliğine exper bakar mı? 

Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz

Sizleri tekrardan rahatsız ediyorum. Focus almaya karar verdim. Yeni bir başlık açmadan burdan sormak isterim sorumu. Dizel bir araç düşünüyorum ama bütçem sınırlı. Ya yeni kasa trendx otomatik alacam ya da 2016-2017 titanium. Böyle bir durumda hangisini tercih ederdiniz? Boş paket yeni kasayı mı yoksa dolu paket eski kasayı mı? 

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Oğuz Aköz yazdı:

Sizleri tekrardan rahatsız ediyorum. Focus almaya karar verdim. Yeni bir başlık açmadan burdan sormak isterim sorumu. Dizel bir araç düşünüyorum ama bütçem sınırlı. Ya yeni kasa trendx otomatik alacam ya da 2016-2017 titanium. Böyle bir durumda hangisini tercih ederdiniz? Boş paket yeni kasayı mı yoksa dolu paket eski kasayı mı? 

Trend X  Focuslardan daha lüks olup 3 büyüklerde olmayan 20-25 yaşında arabalar var. En basitinden 2004 Elegans Vectra bu araçtan daha lüks.  Makyajını veya piyasasını veya sade olmasını sever alırsınız  bir şey diyemem ancak Trend X şu haliyle dışarıdan Allı pullu görünse de içerisini pek beğenemedim Malesef yıllar ilerledikçe araçların içi tekdüzeleşiyor. Şu kokpitte Ford yazmasa şu gövdeye giriş seviyesi Fransız grubu der geçerim. 

 

NX9RxS.png

 

 

Bence Titanyum 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz
Çağrı Alaf yazdı:

Trend X  Focuslardan daha lüks olup 3 büyüklerde olmayan 20-25 yaşında arabalar var. En basitinden 2004 Elegans Vectra bu araçtan daha lüks.  Makyajını veya piyasasını veya sade olmasını sever alırsınız  bir şey diyemem ancak Trend X şu haliyle dışarıdan Allı pullu görünse de içerisini pek beğenemedim Malesef yıllar ilerledikçe araçların içi tekdüzeleşiyor. Şu kokpitte Ford yazmasa şu gövdeye giriş seviyesi Fransız grubu der geçerim. 

 

NX9RxS.png

 

 

Bence Titanyum 

Sizinle aynı düşüncedeyim hocam. Hele o ekranı görünce bir önceki kasaya yöneliyorum. Ama bütçe malum bunu bile zorlaya zorlaya alacağım. Yeni kasaların görüntüsünü beğeniyorum ve ayrıca iç hacimle bagajı çok iyi. Yoksa kesinlikle şu paketi düşünmem. 

Yorum bağlantısı
Çağrı Alaf
Oğuz Aköz yazdı:

Sizinle aynı düşüncedeyim hocam. Hele o ekranı görünce bir önceki kasaya yöneliyorum. Ama bütçe malum bunu bile zorlaya zorlaya alacağım. Yeni kasaların görüntüsünü beğeniyorum ve ayrıca iç hacimle bagajı çok iyi. Yoksa kesinlikle şu paketi düşünmem. 

Bende ekrandan huy kaptım hocam. 3. bir Seçenek olarak Yeni Focus 5'i tercih eder eliniz bolalınca Tesla ekran uygulamasına gidersiniz. Ardından Çelik Kartanesi Titanyum jantına döndüğünüzde dışarıdan veya içeriden pek foyanız ortaya çıkmaz. Böylece Ne yardan ne serden olursunuz. :D Adınıza çok sevindim her halükarda seçenekler çok güzel umarım kazasız belasız bir şekilde binersiniz. ^-^ 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Oğuz Aköz

Çok teşekkür ederim hocam bakalım nasip kısmet  ☺️

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...